Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Vodafone zrt állások, munkák
9 db találat
Szűrés
-
Pega Always-On-Marketing (AoM) is a marketing automation platform helping marketers orchestrate next-best-action strategies in real-time across each stage of the customer journey. It provides a single place to easily design, build, execute and optimize multi-offer and omni-channe...tegnap 08:45
-
részére élmény legyen minden személyes interakció, személyre szabott ajánlatokban részesülhessenek, elégedettsége magas szinten biztosított legyen minden ügyintézés során.ápr. 25.
-
Is a senior professional who works with great independence and has proven problem-solving and analytical skills. Has a good knowledge of the organization's existing systems and processes. As requested, prepares appropriate commentary or explanations relating to report items of pa...ápr. 24.
-
Performs high-level treasury transactions. Works to ensure SAP payment files are processed and accounted for in a secure, timely and accurate manner. Performs management of bank reconciliations. Performs duties within the Cash Management function including integrity and efficienc...ápr. 24.
-
Stratégiai menedzsment Felelőségi körbe tartozó Partneri értékesítési csatorna kezelése, management-je. Az értékesítési csatorna teljesítménymenedzsmentje: részvétel a stratégiai értékesítési célkitűzések kialakításában. Javaslattétel és részvétel a partnerhálózat módosítására. A...ápr. 24.
-
Kiváló ügyfélélmény A területéhez valamint hozzá tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.). Érték...ápr. 24.
-
HLD és LLD elkésztése és a hálózat optimalizálása A Transport hálózati elemek kapacitás- és életciklus-menedzsmentje. A módosítások tervezése, tesztelése és megvalósítása a hálózatban a. Új hálózati funkciók, új alkalmazások és szolgáltatások aktiválása b. A konfigurációk módosít...ápr. 23.
-
Kiváló ügyfélélmény A területéhez valamint hozzá tartózkodó ügyfelek minden szituációban történő barátságos, professzionális kiszolgálása a Vodafone erre vonatkozó mindenkori előírásaival és folyamataival összhangban (pl. üdvözlés, bemutatkozás, rendszerek használata stb.). Érték...ápr. 22.
-
Lakossági-, és Kisvállalati Ügyfélszolgálatra beérkező hívások udvarias, gyors és pontos megválaszolása A szolgáltatásainkkal kapcsolatos technikai segítségnyújtás Hibabejelentések és igények ügyintézése és megoldása Telekommunikációs hálózatok, berendezések specifikus hibaelhárí...ápr. 22.