Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Office clerk állások, munkák 5-10 év tapasztalattal

2769 db találat
Szűrés
  • Dinamikus csapatunkba keresünk, azonnali belépési lehetőséggel, gyakorlattal rendelkező ügyintézőt. Ami nálunk vár a mindennapokban: A munkaidő egy részében pénzügyi asszisztensi feladatok ellátása - pénzügyi vezető támogatásával. Árajánlatok készítése - Területi értékesítőinkkel...
    tegnap 10:20
  • Irodai adminisztrátor

    7623 Pécs, Martin Ferenc utca 2/1.
    Bejövő számlák kezelése, nyilvántartások napi szintű vezetése Bejövő számlák iktatása ügyviteli rendszerbe Kimenő posta kezelése Szerződések kezelése Partnerekkel kommunikáció, kapcsolattartás Társosztályokkal való együttműködés (logisztika, műszaki részleg, HR, könyvelés)...
    tegnap 09:05
  • Ügyviteli adminisztrációban való részvétel Postázandó küldemények, csomagok előkészítése, szállítás megrendelése Bejövő küldemények átvétele Recepciós feladatok, vendégek fogadása Telefonos ügyfélszolgálat Az iroda napi működésében való tevékeny részvétel...
    tegnap 13:21
  • Ügyfélszolgálati kollégák támogatása a háttérmunkák feldolgozásában magyar és angol nyelven Az Ügyfelek megoldandó káreseményeivel együtt járó adminisztrációs tevékenységek elvégzése
    tegnap 16:20
  • Irodai adminisztrátor

    9225 Dunakiliti, Kossuth Lajos utca 113.
    Az irodai napi adminisztrációs feladatainak ellátása A központi telefonrendszer kezelése A létesítmény fenntartásával kapcsolatos ügyek intézése A létesítmény fenntartásával összefüggő beszerzések intézése
    máj. 09.
  • Bejövő hívások fogadása magyar illetve angol nyelven. Excel táblázatok napi szerkesztése, jelentések készítése. Munkavállalókkal kapcsolatos napi feladatok koordinálása. Irodai munkafeltételek biztosítása, gyártással való folyamatos együttműködés. Eseti ügyintézések önállóan. A...
    máj. 09.
  • A kisvállalkozásunk adminisztrációs ügyintézése. Készlet rögzítése, vevőkkel való kapcsolattartás, ajánlatok , rendelések késztése, számlázás, pénztár kezelése, munkavállalókkal kapcsolatos napi ügyintézés. Könyvelés, bérszámfejtés NEM része a feladatnak...
    máj. 09.
  • Főbb feladatok: - pénztárkezelés, - telefonok, e-mailek kezelése, - vevők informálása, - adminisztratív feladatok ellátása, bizonylatok kezelése, - szükség esetén egyéb feladatok elvégzése a felettes megbízása alapján.
    tegnap 15:01
  • Adatrögzítési és adminisztratív feladatokat végeznél Segítenél dokumentumok szkennelésében, fénymásolásában és rögzítésében  Munkáddal a HR csapatot támogatnád
    tegnap 10:40
  • A Zsidai Gasztronómiai Csoportban folyamatosan keresünk munkavállalókat számos pozícióra. Most adminisztratív munkatárs pozícióba keressük legújabb kollégánkat részmunkaidőben. ● Irodai fogyóeszközök utántöltése, beszerzése (pl: irodaszerek, konyhai termékek, papíráru, munkaruha)...
    tegnap 12:39
  • Amiben számítunk a szakértelmedre: A divízió/osztály napi szintű adminisztratív támogatása K+F és ipari tevékenységhez kapcsolódó beszerzési folyamatok teljeskörű nyomon követése, adminisztrációja Folyamatos kapcsolattartás, egyeztetés a többi divízióval Beszállító partnerekkel v...
    tegnap 13:50
  • a Társaság által foglalkoztatottakkal kapcsolatos nyilvántartások vezetése, munkavállalók bérszámfejtéssel, TB ügyintézéssel, valamint szabadság nyilvántartásokkal kapcsolatos tevékenységek ellátása, munka- és tűzvédelmi oktatások és képzések megszervezése, adminisztrálása, a mun...
    máj. 08.
  • Mi lesz a feladatod? Napelemes rendszerek telepítéséhez kapcsolódó adminisztratív feladatok elvégzése Projekt menedzser munkájának segítése Számlák kiállítása, rendszerezése Bejövő számlák kezelése Postázandó dokumentumok előkészítése, postázása Irodai eszközök beszerzése Napi mű...
    máj. 08.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása Ügyfelekkel való kapcsolattartás Pontos nyilvántartások, adatbázisok vezetése és naprakész rendszer működtetése
    máj. 08.
  • Irodai adminisztrátor

    2800 Tatabánya, Fürdő utca 55.
    Általános adminisztrációs feladatok ellátása Kapcsolattartás a partnerekkel Rendelések rögzítése, nyomon követése Számlák kiállítása Készpénzkezelés
    máj. 08.
  • Projektmenedzser feladatainak adminisztratív támogatása, információgyűjtés, döntéstámogatás Folyamatos kapcsolattartás ügyfelekkel és alvállalkozókkal Projektekhez kapcsolódó szerződések teljeskörű kezelése (előkészítéstől a teljes kifutásig) Projektdokumentációk elkészítésében v...
    máj. 08.
  • Ügyfelekkel és Szakképzési Centrumokkal való kapcsolattartás Adminisztratív feladatok (Excel,Word,email) A cég életében adódó napi aktuális feladatok ellátása,információáramlás elősegítése
    tegnap 11:15
  • Pénzügyi csapatunkba új munkatársat keresünk az alábbi pénzügyi és könyvelői adminisztratív feladatok ellátására: Vevői számlák kiállítása Szállítói számlák érkeztetése, ellenőrzése Pénzügyi utalásokhoz tranzakciók rögzítése Havi zárás támogatása, könyvelés előkészítése Adatrögzí...
    máj. 09.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim