Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Office asszisztens állások, munkák 3-5 év tapasztalattal

94 db találat
Szűrés
  • Az alábbi feladatok várnak Rád adminisztratív feladatok elvégzése adatrögzítés riportok készítése értékesítési- és toborzási listákból történő telefonos hideghívások indítása, kezelése call center forgatókönyv szakszerű követése kapcsolattartás a társosztályokkal – értékesítés, t...
    tegnap 00:30
  • Beérkező számlák ellenőrzése, iktatása, kezelése, igazoltatása Kimenő számlák elkészítése Adminisztrációs feladatok elvégzése, szerződéskezelés, dokumentumkezelés Ad hoc feladatok, valamint egyéb pénzügyi adminisztráció Pénzügyi kimutatások készítése...
    tegnap 12:41
  • iroda adminisztratív működésével kapcsolatos ügyek, beszerzések koordinálása, intézése beérkező/kimenő dokumentumok kezelés, iktatása, hagyományos és elektronikus archiválása kapcsolattartás külső szolgáltatókkal kimenő számlák kiállítása könyvelési munkafolyamatok adminisztratív...
    máj. 22.
  • irodai adminisztrációs feladatok, iktatás és iratrendezés, telefonos és elektronikus kapcsolattartás az ügyfelekkel, postai küldemények feladása és rendezése, szerződések és egyéb iratok leadása
    máj. 21.
  • A Zsidai Gasztronómiai Csoportban folyamatosan keresünk munkavállalókat számos pozícióra. Most adminisztratív munkatárs pozícióba keressük legújabb kollégánkat részmunkaidőben. ● Irodai fogyóeszközök utántöltése, beszerzése (pl: irodaszerek, konyhai termékek, papíráru, munkaruha)...
    máj. 22.
  • Számlák, egyéb dokumentumok napi 4 órában történő:   Szkennelése Összerendezése Iktató rendszerben történő rögzítése Irattározása
    máj. 21.
  • áruforgalmi folyamatokhoz kapcsolódó és műszaki adminisztrációs feladatok ellátása, mennyiségi és minőségi ellenőrzést követően a megrendelt és beérkezett nyersanyagok bevételezése, heti és a havi forgalmi jelentések, kimutatások összeállítása, különböző dokumentumok rendszerezés...
    tegnap 09:00
  • Order processing for import & export of technical components Communication with customers & suppliers Working time: Monday–Friday 8:00–12:00 or 9:00–13:00
    máj. 21.
  • operatív területen felmerülő dokumentációk ellenőrzése, rendszerezése (nyomon követés, lefűzés, pótlás, stb.) számlázáshoz kapcsolódó adminisztráció bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztráció személyi asszisztensi feladatok elvégzése (időpont egyeztetés, rendelés, stb.) esetleges...
    máj. 20.
  • - kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.
    máj. 20.
  • Érdekel a back office és szívesen megismerkednél és belelátnál egy építőipari vállalat működésébe, akkor jelentkezz! Irodai asszisztens gyakornokot keresünk azonnali kezdéssel 10.kerületi partnercégünk megbízásából! Az Ügyvezetői asszisztenssel való szoros és aktív együttműködés...
    máj. 17.
  • ügyvezető igazgató és főkönyvelő munkájának segítése könyvelési dokumentáció előkészítése dokumentumok előkészítése adminisztratív feladatok elvégzése irodai eszközök beszerzése vendégek kiszolgálása (kávé, üdítő) hotel szoba foglalás kollégák és vendégek részére csomagküldés szo...
    ma 00:30
  • készség, empátia Számítógépes rutin, (felhasználói szintű Excel és MS Office ismeret) Magán egészségügyi...  helye Szombathely belváros laborpont Részmunkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Recepciós... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; Általános munkarend; Part-time work... ; Employee status; High school; Receptionist; Administration, Assistance, Office Work; Language skills are not required; General work schedule ...
    tegnap 13:38
  • ; a dékáni hivatalhoz tartozó adminisztrációs feladatok ellátása. nem igényel tapasztalatot... szintű MS Office ismeretek megbízhatóság, terhelhetőség, önálló és csapatban történő munkavégzés... teljes munkaidő Részmunkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; Általános munkarend; Part-time work; Employee status... ; High school; Administrator, Document Manager; Administration, Assistance, Office Work; English; General work schedule ...
    máj. 23.
  • Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...
    tegnap 00:30
  • HR adminisztrátor (6/8 óra)

    1145 Budapest, Róna utca 174.
        HR osztály adminisztratív támogatása;     Dokumentumok kezelése digitális és nyomtatott formában;     Gyakornokok jelenléti íveinek kezelése;     Egészségügyi szűrések, tűz- és munkavédelmi oktatások koordinálása;     Kapcsolattartás társosztályokkal;     Irodaszer és egyéb r...
    máj. 19.
  • Gazdasági tanácsadó cég keresi megbízható, önállóan dolgozni tudó, értékesítési tapasztalattal rendelkező személyi asszisztensét. Vállalkozásoknak nyújtunk tanácsadást 4 egyszerű témában az őket érintő változásokról. Mindennapi tevékenységünk során felmerülő adminisztráció, hideg...
    máj. 23.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim