Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Office assistant állások, munkák német nyelvtudással
7 db találat
Szűrés
-
Az alábbi feladatok várnak Rád adminisztratív feladatok elvégzése adatrögzítés riportok készítése értékesítési- és toborzási listákból történő telefonos hideghívások indítása, kezelése call center forgatókönyv szakszerű követése kapcsolattartás a társosztályokkal – értékesítés, t...máj. 17.
-
adminisztrációs feladatok Pénztárak könyvelése Tárgyi eszközökhöz kapcsolódó könyvelési feladatok... német nyelvtudást Heti 30-40 óra munkavégzést Magabiztos Excel tudást Felhasználói szintű MS Office... , sporteseményeken való részvételt Teljes munkaidő; Home office; Részmunkaidő; Alkalmazotti jogviszony... munkarend; Full time work; Home office; Part-time work; Employee status; High school; Accounting... ; Financial Assistant; Finance, Accounting; German; junior; General work schedule ...máj. 20.
-
adminisztratív feladatok ellátása teljeskörű HR adminisztráció postázás, adatrögzítés felsőfokú végzettség... (szakirányú végzettség előnyt jelent) erős felhasználói szintű MS Office gyakorlati ismeret... ; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; HR adminisztráció; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy... parents with small children; College; Data Analyst; Administrator, Document Manager; HR Administration... ; Administration, Assistance, Office Work; HR, Human Relations; German; junior; General work schedule ...máj. 19.
-
• megrendelésekhez tartozó adminisztrációs feladatok • magabiztos német nyelvtudás legfőképp írásban• önálló... • hosszú távú munkalehetőség egy stabil, megbízható cégnél Teljes munkaidő; Home office; Részmunkaidő... , Kereskedelem; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Német; Általános munkarend; Full time work... ; Home office; Part-time work; Employee status; High school; Professional Assistant; Sales... Representative; Sales, Trade; Administration, Assistance, Office Work; German; General work schedule ...máj. 15.
-
Ehhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció Létszám- és költségtervezésben való részvétel Képzések, tréningek...máj. 17.
-
az MS Office programokat Kiváló kommunikációs- és kapcsolatteremtő készség Precíz, terhelhető, alapos... work; Employee status; High school; Healthcare Assistant; Healthcare, Pharmaceutical Industry; German; General work schedule ...máj. 18.
-
Check-in und Check-out – für dich ein Kinderspiel Exzellente Betreuung unserer anspruchsvollen großen und kleinen Gäste Gästeinformation über Veranstaltungen, Empfehlungen und Reservierungen aller Art Kommunikation am Telefon oder persönlich sowie schriftliche Kommunikation per E...máj. 16.