Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Office assistant állás, munka

46 db találat
Szűrés
  • 4 órás - részmunkaidős munkakör Feladatok Pénzügyi, adminisztratív feladatok Számlák kibocsátása. Bizonylatok utalványozási és kifizetési folyamatának menedzselése, banki átutalások rögzítése. Fizetési hátralékok nyomon követése, fizetési felszólítások kezelése a kialakított prot...
    ma 15:20
  • Adminisztrációs feladatok ellátása precízen és hatékonyan Készlet nyilvántartás vezetése és rendszeres frissítése Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben Rendelések fogadása, feldolgozása és koordinálása Számlázá...
    máj. 08.
  • Adminisztrátor

    5400 Mezőtúr, Szolnoki út 5.
    A cég napi adminisztrációjának kezelése Számviteli folyamatokban való aktív részvétel Adatrögzítés, nyilvántartások vezetése Belső szabályzatok kezelése Kimutatások, riportok készítése
    tegnap 13:25
  • Order processing for import & export of technical components Communication with customers & suppliers Working time: Monday–Friday 8:00–12:00 or 9:00–13:00
    tegnap 18:00
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Irodai asszisztens

    1224 Budapest, Barackvirág utca 11.
    Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartása 
    máj. 06.
  • Pénzügyi feladatok és folyamatok teljeskörű kézbentartása: számlák kezelése, bank, utalások, kapcsolattartás a könyvelővel. Irodavezetés: a vállalat munkájához kapcsolódó eszközök beszerzése, és kezelése iroda rendben tartása, irodai külalak tervezés, posta, emailek kezelése A cé...
    máj. 05.
  • Társaságunk munkatársa támogatja az elárusító automaták bevétel elszámolásának, valamint az automatát üzemeltető kollégák elszámoltatásának információs hátterét. Ennek keretében: A havi zárás során a zárási dátumokat, pénzforgalmi és értékesítési adatokat excel táblában rögzíti é...
    ma 13:25
  • - kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.
    máj. 08.
  • Adminisztrátor 4 órában

    1115 Budapest, Forrás utca 3.
    irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatás
    máj. 08.
  • Felvételre kerülő kollégánk egy képzőcég napi, szakmai feladatait látja el csapatunkkal együttműködve. Üzletkötési feladatok nem merülnek fel, csak a képzésekkel kapcsolatos szakmai feladatok, úgymint: - dokumentáció önálló összeállítása, nyilvántartása, elszámolása; - online fel...
    máj. 07.
  • ismeretek (MS Office Excel, Word, Outlook); Rendszerszintű gondolkodásmód; Pozitív, gyakorlatias... Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Kisgyermekeseknek; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő... ; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Kereskedelmi munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... ; Employee status; For parents with small children; High school; Administrator, Document Manager; Financial... Assistant; Commercial Assistant; Administration, Assistance, Office Work; Sales, Trade; Finance, Accounting; English; junior; flexible working hours ...
    tegnap 15:35
  • Részvétel az igényfelmérésben Linux alapú szerverek telepítése, üzemeltetése, karbantartása Kubernetes alapú magán felhő rendszerek karbantartása Információs rendszerek működőképességének és védelmének biztosítása Skálázható, biztonságos és hibatűrő rendszerek fejlesztése és üzem...
    máj. 06.
  • (társalgási színtű nyelvtudás szóban és írásban) MS Office felhasználói szintű ismerete, főleg Outlook... (vezető beosztása szerint) Home office; Részmunkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Kisgyermekeseknek... , Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Home office; Part-time work; Employee... status; For parents with small children; High school; Personal Assistant; Financial Assistant... ; Finance, Accounting; Administration, Assistance, Office Work; English; junior; General work schedule ...
    tegnap 10:50
  • Office Manager (m/f)

    1118 Budapest, Gombocz Zoltán utca
    Organisation and management of administrative offline & online documentation Coordination of daily administration and office tasks Organization of business trips Management and maintenance of personnel documentation, including GDPR Management and maintenance of booking documents...
    máj. 08.
  • adminisztrációs feladatok ellátása, házipénztár vezetése banki utalások előkészítése, végrehajtása... készítése, a vezetés támogatása a döntéshozatalban egyéb pénzügyhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok... Teljes munkaidő; Home office; Részmunkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Kisgyermekeseknek; Középiskola... work; Home office; Part-time work; Employee status; For parents with small children; High school... ; Financial Assistant; Finance, Accounting; English; senior; General work schedule ...
    ma 15:02
  • ; Kisgyermekeseknek; Középiskola; Recepciós; Személyi asszisztens; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... parents with small children; High school; Receptionist; Personal Assistant; Administration, Assistance, Office Work; English; junior; flexible working hours ...
    tegnap 16:03
  • előkészítését és aláíratását, a kapcsolattartást a meglévő ügyfelekkel Bekapcsolódsz az adminisztrációba... és szóban egyaránt, valamint MS Office ismereteidre (kiemelten Excel) Legyél precíz és megbízható... ; Kisgyermekeseknek; Középiskola; Adatrögzítő; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Értékesítési... munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Értékesítés, Kereskedelem; Angol; Rugalmas munkaidő... Analyst; Administrator, Document Manager; Sales Representative; Administration, Assistance, Office Work; Sales, Trade; English; flexible working hours ...
    máj. 08.
  • a számlázási folyamatokkal járó egyéb adminisztrációs feladatok ellátása, adminisztrálása folyamatos... mellett Probléma megoldást és kreativitást fejlesztő környezet Támogató, kedves csapat Home office; Részmunkaidő... asszisztens, Munkatárs; Pénzügy, Könyvelés; Angol; junior; Általános munkarend; Home office; Part... -time work; Employee status; For parents with small children; High school; Accounting; Billing Assistant... , Cashier; Financial Assistant; Finance, Accounting; English; junior; General work schedule ...
    máj. 08.
  • Back office munkatárs

    2000 Szentendre, Dózsa György út 26.
    Ügyfél megrendelések fogadása, kategorizálása, regisztrációja, ajánlatok elkészítése és teljes tervezése (idő, költség, kapacitás, stb.), kiküldése; szerződések és teljesítések nyomon követése és ezek menedzselése, adminisztrálása felhő alapú szoftverben, változások kezelése; vev...
    máj. 06.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim