Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Office assistant állás, munka
46 db találat
Szűrés
-
4 órás - részmunkaidős munkakör Feladatok Pénzügyi, adminisztratív feladatok Számlák kibocsátása. Bizonylatok utalványozási és kifizetési folyamatának menedzselése, banki átutalások rögzítése. Fizetési hátralékok nyomon követése, fizetési felszólítások kezelése a kialakított prot...ma 15:20
-
Adminisztrációs feladatok ellátása precízen és hatékonyan Készlet nyilvántartás vezetése és rendszeres frissítése Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben Rendelések fogadása, feldolgozása és koordinálása Számlázá...máj. 08.
-
A cég napi adminisztrációjának kezelése Számviteli folyamatokban való aktív részvétel Adatrögzítés, nyilvántartások vezetése Belső szabályzatok kezelése Kimutatások, riportok készítésetegnap 13:25
-
Order processing for import & export of technical components Communication with customers & suppliers Working time: Monday–Friday 8:00–12:00 or 9:00–13:00tegnap 18:00
-
Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartásamáj. 06.
-
Pénzügyi feladatok és folyamatok teljeskörű kézbentartása: számlák kezelése, bank, utalások, kapcsolattartás a könyvelővel. Irodavezetés: a vállalat munkájához kapcsolódó eszközök beszerzése, és kezelése iroda rendben tartása, irodai külalak tervezés, posta, emailek kezelése A cé...máj. 05.
-
Társaságunk munkatársa támogatja az elárusító automaták bevétel elszámolásának, valamint az automatát üzemeltető kollégák elszámoltatásának információs hátterét. Ennek keretében: A havi zárás során a zárási dátumokat, pénzforgalmi és értékesítési adatokat excel táblában rögzíti é...ma 13:25
-
- kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.máj. 08.
-
irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatásmáj. 08.
-
Felvételre kerülő kollégánk egy képzőcég napi, szakmai feladatait látja el csapatunkkal együttműködve. Üzletkötési feladatok nem merülnek fel, csak a képzésekkel kapcsolatos szakmai feladatok, úgymint: - dokumentáció önálló összeállítása, nyilvántartása, elszámolása; - online fel...máj. 07.
-
ismeretek (MS Office Excel, Word, Outlook); Rendszerszintű gondolkodásmód; Pozitív, gyakorlatias... Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Kisgyermekeseknek; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő... ; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Kereskedelmi munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... ; Employee status; For parents with small children; High school; Administrator, Document Manager; Financial... Assistant; Commercial Assistant; Administration, Assistance, Office Work; Sales, Trade; Finance, Accounting; English; junior; flexible working hours ...tegnap 15:35
-
Részvétel az igényfelmérésben Linux alapú szerverek telepítése, üzemeltetése, karbantartása Kubernetes alapú magán felhő rendszerek karbantartása Információs rendszerek működőképességének és védelmének biztosítása Skálázható, biztonságos és hibatűrő rendszerek fejlesztése és üzem...máj. 06.
-
(társalgási színtű nyelvtudás szóban és írásban) MS Office felhasználói szintű ismerete, főleg Outlook... (vezető beosztása szerint) Home office; Részmunkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Kisgyermekeseknek... , Asszisztens, Irodai munka; Angol; junior; Általános munkarend; Home office; Part-time work; Employee... status; For parents with small children; High school; Personal Assistant; Financial Assistant... ; Finance, Accounting; Administration, Assistance, Office Work; English; junior; General work schedule ...tegnap 10:50
-
Organisation and management of administrative offline & online documentation Coordination of daily administration and office tasks Organization of business trips Management and maintenance of personnel documentation, including GDPR Management and maintenance of booking documents...máj. 08.
-
adminisztrációs feladatok ellátása, házipénztár vezetése banki utalások előkészítése, végrehajtása... készítése, a vezetés támogatása a döntéshozatalban egyéb pénzügyhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok... Teljes munkaidő; Home office; Részmunkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Kisgyermekeseknek; Középiskola... work; Home office; Part-time work; Employee status; For parents with small children; High school... ; Financial Assistant; Finance, Accounting; English; senior; General work schedule ...ma 15:02
-
; Kisgyermekeseknek; Középiskola; Recepciós; Személyi asszisztens; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... parents with small children; High school; Receptionist; Personal Assistant; Administration, Assistance, Office Work; English; junior; flexible working hours ...tegnap 16:03
-
előkészítését és aláíratását, a kapcsolattartást a meglévő ügyfelekkel Bekapcsolódsz az adminisztrációba... és szóban egyaránt, valamint MS Office ismereteidre (kiemelten Excel) Legyél precíz és megbízható... ; Kisgyermekeseknek; Középiskola; Adatrögzítő; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Értékesítési... munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Értékesítés, Kereskedelem; Angol; Rugalmas munkaidő... Analyst; Administrator, Document Manager; Sales Representative; Administration, Assistance, Office Work; Sales, Trade; English; flexible working hours ...máj. 08.
-
a számlázási folyamatokkal járó egyéb adminisztrációs feladatok ellátása, adminisztrálása folyamatos... mellett Probléma megoldást és kreativitást fejlesztő környezet Támogató, kedves csapat Home office; Részmunkaidő... asszisztens, Munkatárs; Pénzügy, Könyvelés; Angol; junior; Általános munkarend; Home office; Part... -time work; Employee status; For parents with small children; High school; Accounting; Billing Assistant... , Cashier; Financial Assistant; Finance, Accounting; English; junior; General work schedule ...máj. 08.
-
Ügyfél megrendelések fogadása, kategorizálása, regisztrációja, ajánlatok elkészítése és teljes tervezése (idő, költség, kapacitás, stb.), kiküldése; szerződések és teljesítések nyomon követése és ezek menedzselése, adminisztrálása felhő alapú szoftverben, változások kezelése; vev...máj. 06.
-
Szeged offices e.g.: Play Zones, Office massage, Sport and music equipment Assets like phone for... a row at PwC's annual employer research. Come and join us! Home office; Részmunkaidő; Alkalmazotti... , Beszerzés, Logisztika; Pénzügy, Könyvelés; Angol; junior; Általános munkarend; Home office; Part-time... Assistant, Cashier; Supply Chain; Transportation, Procurement, Logistics; Finance, Accounting; English; junior; General work schedule ...ma 15:00