-
Irodai adminisztrátor - Diákmunka
BudapestBr. 2 300 - 2 300 /óra bér
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Iratok, levelek, fotók, megállapodások és egyéb dokumentumok kezelése, szerkesztése, sokszorosítása és továbbítása.
- Adatbázisok kezelése excel táblában, határidők nyomonkövetése.
- Adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, különböző dokumentációk nyilvántartása és iktatása.
Ma 16:22 -
Diákmunka - Logisztikai Adminisztrátor
Budapest 10. ker.
- Diákmunka
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • Magyar anyanyelvi szint
Főbb feladatok•Tengeri szállítmányozáshoz kapcsolódó dokumentumok kezelése. •Hajóraklevelek (B/L) elkészítése, kiállítása, nyomtatása és postázása a megfelelő címre. •Tengeri szállítmányokhoz tartozó biztosítások intézése. •A szállításhoz szükséges engedélyek beszerzése. •Adminisztrációs feladatok ellátása...
Ma 16:19 -
Wordpress adminisztrátor diákmunka
1138 Budapest, Váci út 135.Br. 1 800 - 2 000 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
-
WORDPRESS
Főbb feladatok- Új termékek felvitele és beállítása a kapott forrásanyagok (képek, leírások, SEO adatok) alapján.
- Önálló forráskutatás megkapott instrukciók alapján.
- A meglévő termékkatalógus adatainak rendszerezése és egységesítése.
- Az általad generált SEO kulcsszavak és metaleírások beillesztése.
Ma 13:40 -
Budapest
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Kimutatások, riportok készítése;
- Projekt támogató adminisztrációs feladatok;
- Belépési engedélyek kérése;
- Dokumentumkezelés;
- Társosztályokkal való kapcsolattartás;
- Egyéb ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok ellátása.
Ma 13:09 -
Adminisztrátor
2143 Kistarcsa, Külső Raktár körút 11.
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Fémhulladékok adminisztrációjának kezelése, nyilvántartások vezetése
- MOHU rendszerben történő adatszolgáltatás, jelentések elkészítése
- Szállítólevelek, átvételi jegyek és mérlegjegyek rögzítése, ellenőrzése
- Kapcsolattartás a partnerekkel, hatóságokkal és belső részlegekkel
November 06.• Előre sorolva 18 órája -
-
Dunavarsány
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Termelési adatok pontos ellenőrzése az integrált vállalatirányítási rendszerben
- Nyilvántartások, jelenléti ívek napi szintű vezetése, ellenőrzése
- Adatszolgáltatás a bérszámfejtés felé
- Munkavállalókkal, társosztályokkal való napi szintű kapcsolattartás
- Együttműködés a termeléssel és a műszakvezetőkkel
Ma 15:02 -
HR Adminisztrátor
4002 Debrecen, BMW Körút 1
- Teljes munkaidő • Szakmai gyakorlat • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Új munkatársak adatainak rögzítése a munkaidő-nyilvántartó rendszerben
- Munkaruhák kiadása, rendelése és cseréje
- HR osztály mindennapi munkájának támogatása
- Belépési folyamatok koordinálása, dokumentumok előkészítése és ellenőrzése
November 03. -
Raktári adminisztrátor
Pest megye
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Napi adminisztratív feladatok elvégzése
- Email-ek feldolgozása
- Napi riportok készítése
- Címzettekkel való egyeztetés, cím pontosítás
- Futár túrák elszámoltatása
- Raktári csomagok rendezése, csomagok összekészítése - fizikai munka
Október 31.• Előre sorolva 6 órája -
-
1138 Budapest, Tomori utca 32.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Kapcsolattartás bel- és külföldi beszállítókkal
- Projektek megvalósításához szüksékes beszerzések előkészítése
- Beszállítóktól árajánlatok kérése, megrendelések elkészítése
- Visszaigazolások alapján megrendelések ellenőrzése
- Árak karbantartása
- Fuvarok, anyagszállítás szervezése
Ma 12:20 -
Irodai adminisztrátor
1117 Budapest, Budafoki út 183.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Irodai adminisztrációs feladatok ellátása
- Az iroda általános működéséhez kötődő adminisztratív feladatok ellátása: iratok iktatása, szkennelése és postázása
- Gépjármű flotta teljes körű ügyintézése
- A kivitelezési projektekhez kapcsolódó garanciális ügyek intézése
- Számlák kezelése
November 12.• Előre sorolva 18 órája -
Raktári adminisztrátor
1097 Budapest, Fegyvergyár utca
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Raktározási tevékenységhez kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása
- Árubevételezések ügyintézése
- Számlázási folyamatok kezelése
- Szavatosság és készlet ellenőrzés
- Leltári adminisztráció
- Készlet helyesbítések elkészítése
- Kapcsolattartás a társosztályokkal (szállítás, értékesítés)
Október 30.• Előre sorolva 18 órája -
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Az árumozgásokhoz kapcsolódó dokumentáció elkészítése és archiválása - Riportok, kimutatások készítése - Kapcsolattartás a megbízókkal és a társosztályokkal - Készletnyilvántartás kezelése - Raktári folyamatok adminisztratív támogatása - Betárolás, kitárolás lekövetése a raktár-irányítási...
November 12.• Előre sorolva 18 órája -
-
Adminisztrátor
Komárom
-
Munkába járás támogatás • Beiskolázási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Hulladékgazdálkodási bizonylatok rögzítése, kezelése
- Beérkező és kimenő áruk adatrögzítése nyilvántartó programban
- Készlet kezelés
- Adminisztratív támogatás a hulladékgazdálkodási folyamatokhoz
November 11.• Előre sorolva tegnap 00:01 -
-
Budapest
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- IT-hoz kapcsolódó beszerzési folyamatok, szerződések és licencek kezelése, nyomon követése, azzal kapcsolatos adminisztrációk intézése
- Mobiltelefon flotta és azzal kapcsolatos teendők elvégzése
- Helyi IT Service Desk folyamatok támogatása
Tegnap 19:09 -
Teherportai adminisztrátor
Zanati út 26. - Szombathely, 9700
-
Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Logisztikai adminisztrációs feladatok megoldása, kapcsolattartás a Logisztikával
- A teherportai forgalmat irányító jelző lámpa, illetve a sorompók kezelése
- Időablakok ellenőrzése és sofőröknek sms kiküldése
- A sofőrök megfelelő rakodási helyre irányítása
Tegnap 15:59 -
-
Junior Webshop Adminisztrátor
1023 Budapest, Árpád fejedelem útja
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Termékadatok feltöltése, módosítása és karbantartása a webshop rendszerben
- Kreatív anyagok (képek, leírások, bannerek) előkészítése és frissítése
- Akciók, promóciók és kedvezmények beállítása, karbantartása
- Partneradatbázis kezelése és frissítése
- Készlet- és árkezelés, rendszeres adatellenőrzés
November 03.• Előre sorolva 8 órája -
-
Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Bejövő/Kimenő áruforgalom adminisztratív kezelése, rendszerben való rögzítése, szállítási dokumentumok kezelése
- Napi/Heti/Havi riportok készítése, frissítése
- Vezető felé folyamatos riportolás
- Raktári szoftver használata
Tegnap 14:13 -
-
Jira adminisztrátor - diákmunka
TörökbálintBr. 2 005 Ft/óra bér
- Diákmunka • Részmunkaidő
-
Nem kell tapasztalat • Angol középfok
-
JIRA • CONFLUENCE
Főbb feladatok- A JIRA boardok rendszeres ellenőrzése: a feladatok, epicek és user story-k elnevezési konvencióinak, státuszainak és címkéinek (label) metodológia szerinti használatának biztosítása
- Támogatás a jegyek és epicek létrehozásában, frissítésében és rendszerezésében
Október 28. -
Irodai adminisztrátor
Budapest, XIII. kerület
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- irodáinkhoz tartozó pénzügyi feladatok támogatása,
- kimenő számlák kiállítása, bejövő számlák feldolgozása,
- iratkezelés, iktatás, postázás, fénymásolás, szkennelés
- irodáink működésének támogatása, mindennapi adminisztrációs feladatok elvégzése,
Tegnap 13:14 -
Irodai adminisztrátor
4400 Nyíregyháza, Tokaji út 1.
- Teljes munkaidő
-
3-5 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- Szállítólevelek ellenőrzése, kezelése
- Számlázás
- Számlák rendszerezése
- Rendszeres kapcsolattartás az ügyfelekkel (e-mailben, és telefonon)
Október 30.• Előre sorolva tegnap 11:15
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!