Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
It support munkatárs állások, munkák >10 év tapasztalattal
461 db találat
Szűrés
-
A felhasználóktól beérkező megkeresések fogadás, ellenőrzése, megoldása vagy eszkalálása; A bejelentések életútjának gazda szemléletű követése; Feladatok precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával, SLA idők betartásával; Proaktív és reaktív L1 és L2-es szintű alkalmazá...ma 00:50
-
Logisztikai központunkban dolgozó munkatársak közvetlen IT támogatása Munkaidőn kívüli felhasználó támogatás készenléti rendszerben Hardver, szoftver, alkalmazás szintű napi feladatok megoldása SAP/WMS rendszer működésének támogatása, fejlesztésekben, tesztelésben való részv...ápr. 25.
-
számítógépek telepítése, hibakeresés hálózati végpontok bekötése nyomtatók kezelése (tonercsere, konfigurálás) felhasználók támogatása alkalmazások telepítése Ticketing rendszer kezelése felhasználó managementápr. 25.
-
Providing L1 support (analysis and check on possible solutions) for applications in scope. Ticket creation/categorization/prioritization. Ticket escalation to respective Support Group. Coordinating the German end user resolution in cooperation with the other English speaking supp...ma 11:55
-
Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up templates, sending documents, billing, etc… Meet and exceed service lev...ma 15:20
-
Számítógépek, nyomtatók, mobil eszközök (telefonok, tabletek, kézi vonalkód olvasó terminálok) telepítése, konfigurálása, karbantartása Felmerülő kliens oldali IT (hardver, OS, szoftver, hálózati) problémák megoldása Felhasználók oktatása, betanítása, első szintű támogatása PC-k...tegnap 15:55
-
Provide exceptional technical support for the company’s eSignature component of the DAC Handles incoming support channels to troubleshoot customer inquiries, including but not limited to standard end-user tasks such as signing and managing envelopes, configuring templates and Pow...ma 16:10
-
Provide efficient technical support at L1 or L1.5 Levels. Deliver telephone support primarily in German to ensure customer satisfaction. Maintain 24/7 telephone availability, including holidays and weekends, working in 3 shifts. Receive, categorize, and offer initial support for...ma 12:20
-
Service window: Monday to Friday 7am - 8pm On site work twice a week Provide exceptional support for our applications and associated services Answer phone calls, chat and emails to troubleshoot issues customers face when using our products, including account access, setting up te...ma 14:40
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...ma 15:05
-
Informatikai eszközök üzemeltetetése, karbantartása Hibajegyek feldolgozása, beérkező problémák megoldása, szükség esetén továbbítása a következő támogatási szintre Projekt feladatok elvégzése, priorizálása, végrehajtás koordinálása és monitorozása Bevezetésre kerülő programok te...ápr. 23.
-
Budapesti székhellyel, az Europ Assistance Magyarország lokációinak felhasználói támogatása informatikai kérdésekben Elsődleges IT jellegű kapcsolattartartás társosztályokkal, kollegákkal IT ügyfélszolgálati feladatok ellátása végfelhasználók felé telefonon / e-mailben / webes fe...tegnap 08:50
-
Handles inquiries via phone, chat and email from customers and/or internal parties. Order management: order entry, price checking, order clearing compliant with Eaton's policies Complaint handling Full coordination of delivery and billing, including multiple product lines and res...tegnap 13:50
-
Role Outline Working within one of the organisation’s campaigns the successful candidate will be responsible for providing comprehensive Voice and Email support to its Customers. This will range from offering end user support to co-ordination with vendor, client problem managemen...ápr. 26.
-
Serves as the first point of contact for customers requesting technical support via phone or e-mail. Perform remote troubleshooting via diagnostic techniques and patient questions Finding the best solution based on the problem and the customer's input Guide the customer through t...tegnap 16:35
-
A felhasználók telefonon, e-mail-en és webes felületen érkező bejelentéseinek fogadása és feldolgozása First level support számítástechnikai területen (HW, SW, hálózatok, kasszarendszerek) Szükség esetén a feladatok továbbítása a kompetens megoldó csoport felé Belső ügyviteli (JI...ápr. 26.
-
felhasználók napi szintű IT segítése alapvető IT kérések megoldása felhasználók részére IT eszközök kiadása, visszavételeápr. 22.
-
Ügyfelekkel történő bejövő és kimenő telefon, e-mail és chat kommunikáció Aktív kommunikáció az ügyfelekkel, problémamegoldás és tájékoztatás Rendszeres egyeztetések a csoportvezetővel Panaszkezelés Hívások eredményeinek precíz adminisztrálásategnap 13:35
-
Customer Support Representative gyakornok (holland) - XII. kerület
Legyen az első 5 jelentkező között!1123 Budapest, Nagyenyed utca 8-14.Kereskedelmi támogatás nyújtása az ügyfelek protfóliójához, a projekt üzleti tevékenységeihez, Ügyfelekkel, belső felekkel való kapcsolattartás telefonon/emailen/chaten/egyéb ügykezelő eszközön keresztül, Megkeresések kezelése, Rendeléskezelés: rendelés bevitel, árellenőrzés, ren...tegnap 15:50 -
Izgalmas lehetőség figyelem! Csatlakozz a Coral Club dinamikus csapatához ügyféltámogató munkatársként. Elkötelezettek vagyunk az egészség támogatása iránt prémium termékeink révén. Légy együttműködő közösségünk része, ahol az innováció összefonódik az ügyfelek jólétére való töre...ápr. 24.