Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodai asszisztens állás, munka

779 db találat
Szűrés
  • - rendelések feldolgozása, összekészítése, szállítások bonyolítása, kapcsolattartás futárszolgálattal - számlázás, bejövő számlák ügyintézése, előkészítés a könyvelés részére - vevői tartozások kezelése - áru beérkeztetése, - könyvelővel való kapcsolattartás - irodai dokumentumok...
    tegnap 20:00
  • A vezetők és munkatársak munkájának támogatása A vállalat irányítási rendszer működtetésének elsajátítása és naprakész nyilvántartás vezetése (adatrögzítés, határidők figyelése, adatbázis karbantartás) Szerződések kezelése, ellenőrzése, előkészítése Árajánlatok készítésének támog...
    máj. 12.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása Irodai teendők elvégzése Áruk fogadása és küldése Egyéb, a vezető által kijelölt feladatok ellátása
    tegnap 13:17
  • Adminisztrációs, számlázási  feladatok ellátása, könyvelési anyagok előkészítése, irodai beszerzések koordinálása, kimutatások, prezentációk készítése, az irodavezető munkájának elősegítése.
    máj. 11.
  • - Kimenő számlázás - Adatok kezelése táblázatokban - Könyvelővel való napi szintű együttműködés - Gyártások adatrögzítésének kezelése - Szállítmányozás kezelése adminisztratív módon - Ügyfelekkel való kapcsolattartás
    máj. 12.
  • Irodai adminisztrátor

    1103 Budapest, Gyömrői út 148.
    irodai folyamatok lebonyolítása rendelések feldolgozása kiskereskedelmi láncokhoz és nagykereskedőkhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok, termékek belistázása, kapcsolattartás belföldi és külföldi szállítások menedzselése, papírmunkája ügyfélszolgálati feladatok ellátása jöved...
    tegnap 15:32
  • A vezetők és munkatársak munkájának támogatása, Adminisztratív feladatok elvégzése (dokumentumok, projekt-dossziék kezelése, lefűzés, rendrakás) Bejövő, kimenő számlák kezelése (számlák kiállítása, számlák postázása, átadás-átvétel, iktatás, ellenőriztetés, aláíratás, másolás) Ba...
    máj. 09.
  • Külföldi partnerekkel kapcsolattartás Import árubeszerzés, reklamációkezelés, export ügyintézés és/vagy Kereskedelmi tevékenységgel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása Készletek folyamatos figyelése, rendelések bonyolítása Elemző táblázatok, kalkulációk, árajánlatok ké...
    máj. 09.
  • telefonközpont kezelése látogatók fogadása, eligazítása tárgyaló előkészítése, rendben tartása postai ügyintézés (be és kimenő levelek és csomagok iktatása) termékmintákkal kapcsolatos feladatok (csomagok összekészítése, feladása) irodaszer, munkaruha és védőeszköz beszerzés egyé...
    máj. 08.
  • Megrendeléssel kapcsolatos feladatok teljes körű ellátása és “sales” támogatás Elszállítások tervezése, koordinálása és nyomon követése Napi kapcsolattartás a partnerekkel, speditőr cégekkel Vámnyilatkozatok kezelése Export dokumentációk készítése (CMR, Annex VII) Kiszállításokho...
    tegnap 16:05
  • Az irodavezető és a munkatársak adminisztratív támogatása (szkennelés, fénymásolás, aláíratás) posta kezelése, iktatás iratok, dokumentumok, szerződések teljeskörű adminisztrációjában való segítségnyújtás belső rendszerek használata Munkavégzés: 13. Kerület Munkaidő:  H-P 8:00-16...
    máj. 10.
  • Excel táblázatok készítése, költségvetések készítése, postára járás, ügyfelekkel való kapcsolattartás, ügyintézés.
    máj. 11.
  • Irodai Csapatunk Téged vár barátságos környezetben. A feladatok változatosak és pörgősek, nincs két ugyanolyan munkanap. Várunk Téged napi 8-órás munkaidőben Budaörsi telephelyünkre, csatlakozz hozzánk. Feladatok: Titkársági feladatok ellátása (telefonok kezelése, levelezés, post...
    máj. 12.
  • telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...
    máj. 11.
  • Dinamikus csapatunkba keresünk, azonnali belépési lehetőséggel, gyakorlattal rendelkező ügyintézőt. Ami nálunk vár a mindennapokban: A munkaidő egy részében pénzügyi asszisztensi feladatok ellátása - pénzügyi vezető támogatásával. Árajánlatok készítése - Területi értékesítőinkkel...
    máj. 10.
  • Adminisztrációs feladatok ellátása precízen és hatékonyan Készlet nyilvántartás vezetése és rendszeres frissítése Logisztikai feladatok szervezése és koordinálása Ügyfelekkel történő kapcsolattartás telefonon és e-mailben Rendelések fogadása, feldolgozása és koordinálása Számlázá...
    máj. 08.
  • Ügyfélszolgálati kollégák támogatása a háttérmunkák feldolgozásában magyar és angol nyelven Az Ügyfelek megoldandó káreseményeivel együtt járó adminisztrációs tevékenységek elvégzése
    máj. 10.
  • Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...
    máj. 11.
  • Irodai adminisztrátor

    9225 Dunakiliti, Kossuth Lajos utca 113.
    Az irodai napi adminisztrációs feladatainak ellátása A központi telefonrendszer kezelése A létesítmény fenntartásával kapcsolatos ügyek intézése A létesítmény fenntartásával összefüggő beszerzések intézése
    máj. 09.
  • Bejövő hívások fogadása magyar illetve angol nyelven. Excel táblázatok napi szerkesztése, jelentések készítése. Munkavállalókkal kapcsolatos napi feladatok koordinálása. Irodai munkafeltételek biztosítása, gyártással való folyamatos együttműködés. Eseti ügyintézések önállóan. A...
    máj. 09.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim