Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodai asszisztens állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

167 db találat
Szűrés
  • Teljes körű bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása kis- és nagyvállalati partnereink számára; Havi bérszámfejtési feladatok támogatása, cafeteria ügyintézés és adminisztráció; Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése; Adatszolgá...
    tegnap 08:43
  • számítógépes adatrögzítés és táblázatok kezelése (MS Office: excel-ben illetve word-ben) projektekhez kapcsolódó számlák és iratok záradékolása majd szkennelése (megadott listák alapján) számlához kapcsolódó kötelező elemek, dokumentumok meglétének ellenőrzése lista alapján és er...
    tegnap 10:30
  • Amiben számítunk a szakértelmedre: A divízió/osztály napi szintű adminisztratív támogatása K+F és ipari tevékenységhez kapcsolódó beszerzési folyamatok teljeskörű nyomon követése, adminisztrációja Folyamatos kapcsolattartás, egyeztetés a többi divízióval Beszállító partnerekkel v...
    máj. 10.
  • Nehéz- és könnyűgépek üzemeltetéséhez, javításához, karbantartásához kapcsolódóan: Karbantartási/javítási/szerelési naplók, munkalapok elkészítése, nyilvántartása, nyomon követése, digitalizálása, archiválása, szerelőkkel való kapcsolattartás Gépnyilvántartások fejlesztése, karba...
    máj. 13.
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • Általános adminisztratív feladatok ellátása, kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése és nyomon követése, egyéb dokumentációk, táblázatok vezetése.
    máj. 13.
  • - Különféle dokumentumok előállítása a gyártáshoz kapcsolódóan az üzem részére, - Termékek végdokumentálása, - Kapcsolattartás a cégen belüli társosztályokkal, külső partnerekkel, beszállítókkal.
    máj. 13.
  • Általános adminisztratív feladatok ellátása, Kimutatások készítése, Nyilvántartások vezetése és nyomon követése, Társosztályokkal való aktív együttműködés, Számlák kezelése, iktatása, Egyéb dokumentációk, táblázatok vezetése.
    máj. 12.
  • Az értékesítők és támogató mérnökök napi munkájának aktív támogatása az irodából ellátható feladatokban – vevői kapcsolattartás, ajánlatok és műszaki anyagok kiküldése, kiadott ajánlatok adminisztrációja, árazó fájlok elkészítése Értékesítési igazgató és operatív vezető munkájána...
    máj. 05.
  • Őrzött abroncsáru bevétel – kiadás dokumentáció vezetése és adminisztrációja Fuvarok és posta teljes ügymenetének adminisztrációja, ügyintézése Beérkező áru kezelésének adminisztrációja (beérkező szállítólevelek, számlák rögzítése) Kimenő számlák kezelése Export-import áruk és vi...
    máj. 13.
  • HR adminisztrátor (6/8 óra)

    1145 Budapest, Róna utca 174.
        HR osztály adminisztratív támogatása;     Dokumentumok kezelése digitális és nyomtatott formában;     Gyakornokok jelenléti íveinek kezelése;     Egészségügyi szűrések, tűz- és munkavédelmi oktatások koordinálása;     Kapcsolattartás társosztályokkal;     Irodaszer és egyéb r...
    máj. 13.
  • beérkező áruk átvétele; alkatrészek, göngyölegek könyvelése és nyilvántartása; szállítmányozási dokumentumok készítése és kezelése; készletek folyamatos ellenőrzése; kapcsolattartás a társterületekkel.
    tegnap 09:19
  • A beszerzéshez kapcsolódó bejövő számlák adminisztrációja (ellenőrzés, rögzítés a vállalat ERP rendszerében); Számlaeltérések kezelése, kérdés esetén beszállítóval / társosztályokkal egyeztetés; Riportok, kimutatások készítése; Beszerzési osztály feladatainak adminisztratív támog...
    máj. 12.
  • monitorozása; összevezetése Egyéb pénzügyi adminisztrációs feladatok ellátása, számviteli dokumentumok... , fiatalos csapat Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor... , Dokumentumkezelő; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy... , Könyvelés; Angol; junior; Általános munkarend; Full time work; Employee status; High school; Administrator... , Document Manager; Financial Assistant; Administration, Assistance, Office Work; Finance, Accounting; English; junior; General work schedule ...
    máj. 13.
  • Termelési adatok rendszerezése, excelben történő gyűjtése, nyilvántartása Termelési készletkönyvelés SAP-ben, hibák javítása Statisztikai adatok készítése excelben Elő és utókalkuláció készítése Üzemi önköltség adatok kezelése Receptúrák SAP rendszerbe történő felvitele, aktualiz...
    máj. 09.
  • -, problémamegoldó- és szervezőkészséged. Rugalmas és nyitott vagy az újdonságra, változásra. Adminisztrációs... office; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Személyes... ügyfélszolgálat; Telefonos ügyfélszolgálat; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Ügyfélszolgálat... ; Administrator, Document Manager; Personal Costumer Service; Call Center Services; Administration...
    tegnap 14:45
  • az értékesítő csapattal, egyéb adminisztrációs feladatok ellátása. felsőfokú iskolai végzettség... ; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Szakmai asszisztens; Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor; Szállítás... , Beszerzés, Logisztika; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; Általános... munkarend; Full time work; Employee status; College; Professional Assistant; Logistics administrator...
    máj. 13.
  • Teljeskörű adminisztráció (időpontok egyeztetése, naptárak kezelése és prezentáció készítés, riportok és kimutatások elkészítése) Vevői érdeklődések kezelése telefonon, e-mailben és személyesen Kereskedelmi/értékesítéssel kapcsolatos dokumentumok kezelése A kereskedelmi/értékesít...
    tegnap 14:28
  • A szerviz működésével kapcsolatos adminisztrációs feladatok teljes körű elvégzése Normázott munkalapok lezárása Munkalapok előírásszerű archiválása Műszaki vizsgák érvényességének folyamatos vizsgálata, a lejáró műszaki vizsgák nyilvántartása, átadása a munkafelvevőknek Műszaki v...
    tegnap 12:15
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim