Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodai asszisztens állások, munkák

601 db találat
Szűrés
  • Érdekel a marketing, ami tényleg nem csak játék és mese Láttál már közelről kreatív anyagot, vagy nagyon kíváncsi vagy rá Szeretnél részt venni az elkészítésében, majd magad készítenéd el vagy elő őket Tudsz rendszerben gondolkodni és tervezni (pl. össze tudsz tenni egy excelbe k...
    ma 11:05
  • Budaörsi irodánkba, fiatalos csapatba, kollégát/kolléganőt keresünk, irodai asszisztensi munkakörbe. Feladatok: Általános irodai feladatok Kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben és telefonon Kimutatások készítése Kimenő, bejövő hívások kezelése A cég te...
    tegnap 09:30
  • vendéglátó és élelmiszeripari gépek, szolgáltatások értékesítése árajánlatok készítése telefonon és írásban érkezett megkeresések kezelése weboldal töltése, frissítése kapcsolattartás az ügyfelekkel
    tegnap 21:00
  • Recepció-felügyelet, vendégek, illetve ügyfelek fogadása, adminisztrálása, vendégül látása Beérkező hívások fogadása, üzenetek továbbítása Irodai jelenlétekkel, belépőkártyákkal kapcsolatos feladatok ellátása Tárgyalótermek rendben tartása, megbeszélésekre való előkészítése, fogl...
    ápr. 24.
  • Irodai asszisztens - Diákmunka

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Dunaharaszti
    Munkautasítások elkészítése Elméleti és gyakorlati anyagok összehangolása Videóanyagok készítése és vágása Űrlapok készítése
    tegnap 11:20
  • Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.
    Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    ma 11:00
  • - Kimenő számlázás - Adatok kezelése táblázatokban - Könyvelővel való napi szintű együttműködés - Gyártások adatrögzítésének kezelése - Szállítmányozás kezelése adminisztratív módon - Ügyfelekkel való kapcsolattartás
    ápr. 24.
  • Irodai asszisztens

    2092 Budakeszi, Tiefenweg utca
    garázskapuk és alkatrészek értékesítése, az ehhez tartozó adminisztrációs munkák elvégzése szervizbejelentések kezelése ügyfelek tájékoztatása, segítése ajánlatot kérő ügyfelek kezelése
    ápr. 23.
  • telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...
    ma 14:42
  • Álatlános irodai és pénzügyi feladatok ellátása, kimenő-bejövő posta, levelek elektronikus tárolása, iktatása, e-mail-ek kezelése, szkennelés, fénymásolás, szerződések elkészítése, rendszerezése. Könyvelési anyagok előkészítése, számlázás, házipénztár vezetése. Útvonalengedélyek...
    tegnap 00:40
  • általános adminisztrációs feladatok kapcsolattartás a munkatársakkal kimutatások, beszámolók készítése
    tegnap 00:40
  • Ügyfélszolgálati kollégák támogatása a háttérmunkák feldolgozásában magyar és angol nyelven Az Ügyfelek megoldandó káreseményeivel együtt járó adminisztrációs tevékenységek elvégzése
    tegnap 16:17
  • HR Feladatok: Munkaszerződések, vállalkozói szerződése és megbízási szerződések teljes adminisztrációja és iktatása Éves orvosi alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása Rendezvények szervezése és lebonyolítása HR Adminisztrációs feladatok és kollégáknak segítség nyújtás munkaügyi f...
    ápr. 22.
  • Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.
    Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    ápr. 23.
  • A kisvállalkozásunk adminisztrációs ügyintézése. Készlet rögzítése, vevőkkel való kapcsolattartás, ajánlatok , rendelések késztése, számlázás, pénztár kezelése, munkavállalókkal kapcsolatos napi ügyintézés. Könyvelés, bérszámfejtés NEM része a feladatnak...
    ápr. 24.
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás Jelentések, összesítők, kimutatások készítése, adminisztráció A cég CRM rendszerének pontos, precíz használata
    ma 14:25
  • Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.
    ápr. 23.
  • ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...
    ápr. 22.
  • A munkáltató kezelésében lévő ingatlanalapok működéséhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátása: kapcsolattartás az ingatlanalapok által megbízott vállalkozókkal, partnerekkel (többek között, de nem kizárólagosan: értékbecslő, jogász, vállalkozók, közműszolgáltatók, biztos...
    tegnap 12:30
  • - leltári dokumentumok kezelése - napi szintű készletnyilvántartás  - kapcsolattartás  a partnerekkel - beszerzés támogatása - fuvarszervezésben és adminisztrációban való aktív részvétel - EKÁER szám igénylése, vámkezelések koordinálása  
    ma 10:45
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim