Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai asszisztens állás, munka
939 db találat
Szűrés
-
Számlák, egyéb dokumentumok napi 4 órában történő: Szkennelése Összerendezése Iktató rendszerben történő rögzítése Irattározásama 10:50
-
Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartásaFriss
-
Adatrögzítés Adatbázis-karbantartás, adattisztítás Egyéb irodai adminisztratív feladatokma 10:17
-
garázskapuk és alkatrészek értékesítése, az ehhez tartozó adminisztrációs munkák elvégzése szervizbejelentések kezelése ügyfelek tájékoztatása, segítése ajánlatot kérő ügyfelek kezelésemáj. 04.
-
a céghez érkező vendégek fogadása telefonok kezelése az iroda napi szintű gördülékeny munkavégzésének elősegítése: irodaszerek, tisztítószerek konyhai fogyóeszközök stb.) biztosítása, rendelése ügyféltér tisztaságának és rendezettségének felügyelete egyéb beszerzésekkel kapcsolat...máj. 04.
-
adminisztráció: rendelések felvitele, raktári adminisztráció, számlázás, bejövő számlák ellerzése Ügyfélszolgálati feladatok ellátása Napi irodai munkák, feladatok ellátása, ok megválaszolása Jelentések és statisztikák készítésemáj. 04.
-
Az ügyvezető munkájának támogatása Számlázási feladatok Pénzügyi adminisztráció napi teendőinek ellátása Utalások előkészítése Árajánlatok és pályázatok kezelése, nyilvántartása Szerződések előkészítése, nyilvántartása Riportok készítése heti és havi szinten egyaránt Rendezvények...máj. 03.
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...máj. 04.
-
Dokumentációk irodai rendszerezése Ki- és beérkező számlák kezelése A bizonylatok könyvelésre való előkészítése Bérszámfejtéshez kapcsolódó papírok előkészítése Házipénztár kezelésetegnap 13:40
-
Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázástegnap 12:45
-
Telefonos kapcsolattartás. Ügyfélszerzés. Személyes értékesítés.máj. 04.
-
Irodai asszisztens diákmunka (JÚNIUSTÓL!) - Budaörs
Legyen az első 5 jelentkező között!2040 Budaörs, Kossuth Lajos utca 20.Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.máj. 04. -
Adminisztrációs asszisztensként neked köszönhető, hogy az áruházi dokumentáció rendben van és minden az előírásoknak megfelelően zajlik. Emelet az áruházi közösség szíve és lelke leszel. Mit is jelent ez? Te szervezed meg a munkatársi programokat Ellenőrződ és kézben tartod a tűz...ma 11:30
-
az intézet szakterületi munkáiának adminisztratív támogatása iratok előkészítése, postázási (elektronikus) feladatok RobotZsaru rendszer kezelése táblázatok, nyilvántartások vezetése. Munkavégzés helye: Büntetés-végrehajtás Gazdasági Ellátó Intézete, Budapest X. Munkaidő: hiv...tegnap 10:50
-
Budaörsi irodánkba, fiatalos csapatba, kollégát/kolléganőt keresünk, irodai asszisztensi munkakörbe. Feladatok: Általános irodai feladatok Kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben és telefonon Kimutatások készítése Kimenő, bejövő hívások kezelése A cég te...máj. 01.
-
Főbb feladatok: - pénztárkezelés, - telefonok, e-mailek kezelése, - vevők informálása, - adminisztratív feladatok ellátása, bizonylatok kezelése, - szükség esetén egyéb feladatok elvégzése a felettes megbízása alapján.Friss
-
Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.máj. 03.
-
Projektmenedzser feladatainak adminisztratív támogatása, információgyűjtés, döntéstámogatás Folyamatos kapcsolattartás ügyfelekkel és alvállalkozókkal Projektekhez kapcsolódó szerződések teljeskörű kezelése (előkészítéstől a teljes kifutásig) Projektdokumentációk elkészítésében v...máj. 03.
-
Számlázást előkészítő feladatok elvégzése Napi adminisztrációs feladatok ellátása Riportok készítése heti és havi szinten Napi - és havi jelentések küldése a NAV részére Postázási feladatok ellátása Fémkereskedelmi tevékenységhez kapcsolódó okmányok elkészítése Telephelyi hulladé...máj. 03.
-
Dokumentumok előkészítése, szerkesztése Nyilvántartások vezetése, határidők figyelemmel kísérése Házi pénztár kezelése Munkaügyi feladatok napi szintű ellátása Egyéb adminisztratív feladatok ellátása (számlák előkészítése, kintlévőségek nyilvántartása)...ápr. 30.