Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodai asszisztens állás, munka

134 db találat
Szűrés
  • - rendelések feldolgozása, összekészítése, szállítások bonyolítása, kapcsolattartás futárszolgálattal - számlázás, bejövő számlák ügyintézése, előkészítés a könyvelés részére - vevői tartozások kezelése - áru beérkeztetése, - könyvelővel való kapcsolattartás - irodai dokumentumok...
    tegnap 20:00
  • A vezetők és munkatársak munkájának támogatása A vállalat irányítási rendszer működtetésének elsajátítása és naprakész nyilvántartás vezetése (adatrögzítés, határidők figyelése, adatbázis karbantartás) Szerződések kezelése, ellenőrzése, előkészítése Árajánlatok készítésének támog...
    máj. 12.
  • telefonközpont kezelése látogatók fogadása, eligazítása tárgyaló előkészítése, rendben tartása postai ügyintézés (be és kimenő levelek és csomagok iktatása) termékmintákkal kapcsolatos feladatok (csomagok összekészítése, feladása) irodaszer, munkaruha és védőeszköz beszerzés egyé...
    máj. 08.
  • Irodai Csapatunk Téged vár barátságos környezetben. A feladatok változatosak és pörgősek, nincs két ugyanolyan munkanap. Várunk Téged napi 8-órás munkaidőben Budaörsi telephelyünkre, csatlakozz hozzánk. Feladatok: Titkársági feladatok ellátása (telefonok kezelése, levelezés, post...
    máj. 12.
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...
    máj. 11.
  • Dinamikus csapatunkba keresünk, azonnali belépési lehetőséggel, gyakorlattal rendelkező ügyintézőt. Ami nálunk vár a mindennapokban: A munkaidő egy részében pénzügyi asszisztensi feladatok ellátása - pénzügyi vezető támogatásával. Árajánlatok készítése - Területi értékesítőinkkel...
    máj. 10.
  • Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...
    máj. 11.
  • Pénzügyi csapatunkba új munkatársat keresünk az alábbi pénzügyi és könyvelői adminisztratív feladatok ellátására: Vevői számlák kiállítása Szállítói számlák érkeztetése, ellenőrzése Pénzügyi utalásokhoz tranzakciók rögzítése Havi zárás támogatása, könyvelés előkészítése Adatrögzí...
    máj. 09.
  • Adminisztratív támogatást nyújt az intézet mindennapi működéséhez, beleértve az időpontok és találkozók koordinálását, telefonok és e-mailek kezelését, valamint az iratkezelést. Felelős az adatbázisok és fájlrendszerek naprakész vezetéséért. Fogadja és irányítja a betegeket, ille...
    máj. 11.
  • Változatos munkakörbe, budaörsi logisztikai központunkba (Budaörs, Gyár u. 2.) keressük azt a munkájára igényes, precíz, pontos, akár pályakezdő kollégánkat, aki örömmel munkatársunk lenne és még a saját ötleteit is megvalósítaná
    máj. 09.
  • Beérkező (elsősorban trading) anyag és szolgáltatási számlák tartalmi, formai követelményeinek, valamint számla mellékleteinek ellenőrzése Számlarögzítés az SAP/VIM számlaellenőrző programjának segítségével, könyvelésre kész „parkolt” számlák nyomon követése, szükség esetén a par...
    máj. 11.
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás Jelentések, összesítők, kimutatások készítése, adminisztráció A cég CRM rendszerének pontos, precíz használata
    máj. 08.
  • Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...
    máj. 11.
  • a folyó projekteket adminisztratív oldalról támogatod felügyeled a projektekhez tartozó dokumentációk meglétét összeállítod a projekt átadási dokumentációkat irodaüzemeltetési és irodavezetői teendőket látsz el támogatod a divízióvezető, a projektvezetők, építésvezetők munkáját f...
    máj. 09.
  • számítógépes adatrögzítés és táblázatok kezelése (MS Office: excel-ben illetve word-ben) projektekhez kapcsolódó számlák és iratok záradékolása majd szkennelése (megadott listák alapján) számlához kapcsolódó kötelező elemek, dokumentumok meglétének ellenőrzése lista alapján és er...
    máj. 08.
  • Adminisztrátor-Pénztáros

    3527 Miskolc, Besenyői utca 16.
    Lakossági és céges ügyfelek kiszolgálása, bevételi és kiadási jegyek könyvelése, postázás, levelezés, partnercégekkel való kapcsolattartás, készletváltozások, vásárlások, eladások nyomon követése, üzemanyag elszámolás, menetlevelek rögzítése, egyéb adminisztrációs feladatok elvég...
    máj. 08.
  • ; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Szakmai asszisztens; Anyaggazdálkodás, Beszerzés... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Szállítás, Beszerzés, Logisztika; Angol; junior; Általános... munkarend; Full time work; Employee status; High school; Administrator, Document Manager...
    tegnap 11:42
  • - Webshop fejlesztésében való részvétel - A webshopra kerülő termékek adatainak folyamatos frissítése (termékfotók, leírások stb.) - Webshop arculatának megfelelő kialakítása - Partnertájékoztatók, hírlevelek küldése - A webshoppal összefüggésben vállalatirányítási rendszer haszn...
    máj. 08.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim