Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Irodai asszisztens állás, munka
799 db találat
Szűrés
-
Budaörsi irodánkba, fiatalos csapatba, kollégát/kolléganőt keresünk, irodai asszisztensi munkakörbe. Feladatok: Általános irodai feladatok Kapcsolattartás új és meglévő partnerekkel, kollégákkal e-mailben és telefonon Kimutatások készítése Kimenő, bejövő hívások kezelése A cég te...tegnap 09:30
-
Adminisztrációs feladatok ellátása Irodai teendők elvégzése Áruk fogadása és küldése Egyéb, a vezető által kijelölt feladatok ellátásategnap 13:17
-
Irodai adminisztráció koordinálása (irodaszerek rendelése, postázás, futárszolgálatokkal, takarító cégekkel való kapcsolattartás) Kapcsolattartás ügyfelekkel, belföldi beszállítókkal, valamint a külföldi irodamenedzsmenttel A HR részleg munkájának támogatása Céges autók és számlá...ma 15:40
-
irodai folyamatok lebonyolítása rendelések feldolgozása kiskereskedelmi láncokhoz és nagykereskedőkhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok, termékek belistázása, kapcsolattartás belföldi és külföldi szállítások menedzselése, papírmunkája ügyfélszolgálati feladatok ellátása jöved...tegnap 15:32
-
Karrier út & életpálya !! Egyik alapelvünk, hogy nagy figyelmet fordítunk a munkatársainkra , különösen a fiatalokra. A FIX alapfizetés ad egy biztonságot, hogy amíg még belerázódsz addig se maradjál pénz nélkül. Az, hogy az alapfizetésről mikor mondasz le egy vállalkozói gondo...máj. 11.
-
a céghez érkező vendégek fogadása telefonok kezelése az iroda napi szintű gördülékeny munkavégzésének elősegítése: irodaszerek, tisztítószerek konyhai fogyóeszközök stb.) biztosítása, rendelése ügyféltér tisztaságának és rendezettségének felügyelete egyéb beszerzésekkel kapcsolat...máj. 10.
-
lefűzés szkennelés dokumentumok rendszerezése, mappákba rendezése, feltöltésema 16:19
-
Szállítólevelek raktári rendszerünkbe (WAMAS) történő rögzítése Vásárlói rendelések dokumentálása Beérkező levelek feldolgozása Raktári és vásárlói reklamációk nyomonkövetése Kapcsolattartás áruházainkkal, beszállító partnereinkkel (magyar és német nyelven)...tegnap 14:30
-
számítógépes adatbázis karbantartása vevőkkel és potenciális vevőkkel való kapcsolattartás katalógusok küldésema 10:35
-
Vevőinkkel és beszállítóinkkal történő kapcsolattartás Nyilvántartások pontos kezelése Az iroda folyamatos és zavartalan működésének fenntartása Kollégák hatékony munkájának támogatása Egyéb általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása Szerződések nyilvántartása Fuva...máj. 12.
-
szállítólevelek és számlák kiállítása és nyilvántartása, árajánlatok készítése és továbbítása a vevők felé, megrendelések ügyintézése és nyilvántartása, egyéb adminisztratív feladatok ellátása, vezető utasításainak elvégzése.máj. 09.
-
Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.máj. 11.
-
szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyvitelma 00:00
-
Telefonos kapcsolattartás. Ügyfélszerzés. Személyes értékesítés.máj. 10.
-
Az irodavezető és a munkatársak adminisztratív támogatása (szkennelés, fénymásolás, aláíratás) posta kezelése, iktatás iratok, dokumentumok, szerződések teljeskörű adminisztrációjában való segítségnyújtás belső rendszerek használata Munkavégzés: 13. Kerület Munkaidő: H-P 8:00-16...máj. 10.
-
Teljes körű bérszámfejtési és TB kifizetőhelyi feladatok ellátása kis- és nagyvállalati partnereink számára; Havi bérszámfejtési feladatok támogatása, cafeteria ügyintézés és adminisztráció; Munkaviszony létesítésével és megszüntetésével összefüggő feladatok elvégzése; Adatszolgá...ma 08:43
-
Telefonhívások kezelése Adminisztratív feladatok ellátása Beosztások írása Kimutatások készítése Front office manager és supervisorok munkájának segítésema 12:20
-
Rendelések rögzítése a megfelelő rendszerben Egyéb adminisztrációs feladatok végzésema 15:17
-
telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...máj. 11.
-
Riportok készítése Meetingek szervezése Hívások kezelése Dokumentációkezelés Egyéb ad-hoc feladatok elvégzésema 14:30