Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Irodai adminisztrátor állások, munkák középiskolai végzettséggel

117 db találat
Szűrés
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás: Munkád során fogadnád a beérkező érdeklődőket, ügyfeleinket. Telefonhívásokat kezdeményeznél és fogadnál, segítenél a toborzási folyamatokban. Jelöltjeinkkel időpontokat is egyeztetnél, illetve nyomon követnéd regisztrációs folyamataik stádiumát...
    máj. 23.
  • Beérkező számlák ellenőrzése, iktatása, kezelése, igazoltatása Kimenő számlák elkészítése Adminisztrációs feladatok elvégzése, szerződéskezelés, dokumentumkezelés Ad hoc feladatok, valamint egyéb pénzügyi adminisztráció Pénzügyi kimutatások készítése...
    tegnap 12:41
  • iroda adminisztratív működésével kapcsolatos ügyek, beszerzések koordinálása, intézése beérkező/kimenő dokumentumok kezelés, iktatása, hagyományos és elektronikus archiválása kapcsolattartás külső szolgáltatókkal kimenő számlák kiállítása könyvelési munkafolyamatok adminisztratív...
    máj. 22.
  • A Zsidai Gasztronómiai Csoportban folyamatosan keresünk munkavállalókat számos pozícióra. Most adminisztratív munkatárs pozícióba keressük legújabb kollégánkat részmunkaidőben. ● Irodai fogyóeszközök utántöltése, beszerzése (pl: irodaszerek, konyhai termékek, papíráru, munkaruha)...
    máj. 22.
  • Ügyfelek telefonos támogatása Partner vállalatok angol nyelvű tájékoztatása Ügyfelek onboarding tevékenységének biztosítása Értékesítők informálása Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
    Friss
  • Számlák, egyéb dokumentumok napi 4 órában történő:   Szkennelése Összerendezése Iktató rendszerben történő rögzítése Irattározása
    máj. 21.
  • áruforgalmi folyamatokhoz kapcsolódó és műszaki adminisztrációs feladatok ellátása, mennyiségi és minőségi ellenőrzést követően a megrendelt és beérkezett nyersanyagok bevételezése, heti és a havi forgalmi jelentések, kimutatások összeállítása, különböző dokumentumok rendszerezés...
    tegnap 09:00
  • Az alábbi feladatok várnak Rád adminisztratív feladatok elvégzése adatrögzítés riportok készítése értékesítési- és toborzási listákból történő telefonos hideghívások indítása, kezelése call center forgatókönyv szakszerű követése kapcsolattartás a társosztályokkal – értékesítés, t...
    tegnap 00:30
  • operatív területen felmerülő dokumentációk ellenőrzése, rendszerezése (nyomon követés, lefűzés, pótlás, stb.) számlázáshoz kapcsolódó adminisztráció bérszámfejtéshez kapcsolódó adminisztráció személyi asszisztensi feladatok elvégzése (időpont egyeztetés, rendelés, stb.) esetleges...
    máj. 20.
  • 15. kerületi édesipari termelőüzemünkbe keresünk új kollégát 4 órás munkaidőben azonnali felvétellel, hosszútávra.   - bejövő számlák, iratok rendezés, iktatása feladatkörben  
    máj. 23.
  • - kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.
    máj. 20.
  • , valamint a szerződések státuszolását Te fogod intézni az iktató táblázatban Egyéb ad-hoc jellegű irodai feladatok... ; Középiskola; Adatrögzítő; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... Analyst; Administrator, Document Manager; Administration, Assistance, Office Work; Language skills are not required; flexible working hours ...
    tegnap 15:45
  • előkészítését és aláíratását, a kapcsolattartást a meglévő ügyfelekkel Bekapcsolódsz az adminisztrációba... és egyéb ad-hoc jellegű irodai feladatok ellátásába (pl. projektek adminisztratív támogatása... ; Kisgyermekeseknek; Középiskola; Adatrögzítő; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Értékesítési... munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Értékesítés, Kereskedelem; Angol; Rugalmas munkaidő... Analyst; Administrator, Document Manager; Sales Representative; Administration, Assistance, Office Work; Sales, Trade; English; flexible working hours ...
    máj. 23.
  • Adminisztrátor 4 órában

    1115 Budapest, Forrás utca 3.
    irodai és üzletviteli kis méretű segédeszközök, papíráru rendelések kezelése rendelések fogadása, rendszerezése, hibaszűrés, hibakezelés, visszaigazolás, email kommunikáció csomagolás, címkézés készletgazdálkodás, készletfeltöltés adatszolgálatás
    máj. 20.
  • ; a dékáni hivatalhoz tartozó adminisztrációs feladatok ellátása. nem igényel tapasztalatot... teljes munkaidő Részmunkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; Általános munkarend; Part-time work; Employee status... ; High school; Administrator, Document Manager; Administration, Assistance, Office Work; English; General work schedule ...
    máj. 23.
  • Order processing for import & export of technical components Communication with customers & suppliers Working time: Monday–Friday 8:00–12:00 or 9:00–13:00
    máj. 21.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim