Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Hr asszisztens állások, munkák 3-5 év tapasztalattal

21 db találat
Szűrés
  • Pénzügyi és adminisztratív osztály munkájának adminisztratív támogatása Kezeli a munkaidő nyilvántartó rendszert Naprakészen követi és rögzíti a rendszerben a módosításokat A munkaviszony létesítésével, megszűnésével és megszűntetésével kapcsolatos adminisztratív teendők ellá...
    ápr. 23.
  • HR Feladatok: Munkaszerződések, vállalkozói szerződése és megbízási szerződések teljes adminisztrációja és iktatása Éves orvosi alkalmassági vizsgálatok lebonyolítása Rendezvények szervezése és lebonyolítása HR Adminisztrációs feladatok és kollégáknak segítség nyújtás munkaügyi f...
    ápr. 22.
  • Egy rendkívüli módon jól szervezett, a családias vállalkozás értékeit megtartó és szem előtt tartó cégként a hatékonyság tükrében a Pénzügy és a HR terület vezetése egy kézben összpontosul. Kalocsai Nóra vezetőnk mellé keressük azt az asszisztens-koordinátor munkatársunkat, aki a...
    ápr. 24.
  • ügyintézés; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; HR, Munkaügy; Pénzügy, Könyvelés; Nem kell nyelvtudás... Insurance Assistance; Financial Assistant; HR, Human Relations; Finance, Accounting; Language skills are not required; senior; General work schedule ...
    tegnap 12:02
  • ; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; HR... adminisztráció; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy; Nem kell nyelvtudás; senior... ; Payroll Assistance, Social Insurance Assistance; HR Administration; Administration, Assistance... , Office Work; HR, Human Relations; Language skills are not required; senior; General work schedule ...
    ápr. 22.
  • HR koordinátor

    Magyarország,Budapest,Budapest
    A Te feladatod lesz az új munkatársak belépésével kapcsolatos adminisztráció és hozzád fog tartozni a fizikai munkavállalók (kiemelten raktárosok) toborzása és kiválasztása: hirdetések elhelyezése a felületeken, kapcsolattartás telefonon és a jelöltkezelő rendszeren keresztül, cs...
    ápr. 22.
  • , Dokumentumkezelő; Képzés, Fejlesztés; Oktatásszervező; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR... , Munkaügy; Oktatás, Tudomány, Sport; Angol; senior; Általános munkarend; Full time work; Home office... Development Coordinator; Administration, Assistance, Office Work; HR, Human Relations; Education, Science, Sports; English; senior; General work schedule ...
    ápr. 23.
  • HR specialista

    8200 Veszprém, Kistó utca 9.
    Teljeskörű munkaügyi és adminisztratív feladatok ellátás online és offline Munkavállalók be-, illetve kiléptetésének adminisztrációja Személyügyi nyilvántartások vezetése Bérszámfejtés adminisztratív előkészítése TB ellátáshoz szükséges adatok előkészítése Riportok, statisztikák...
    ápr. 19.
  • Create job descriptions to attract suitable candidates and be responsible for candidate screening and interviewing processes. Identify competency needs and development opportunities in cooperation with management and department heads Process documentation and prepare reports rela...
    ápr. 24.
  • Amit kínálunk stratégiai tanácsadói, szervezetfejlesztési, nagyon színes feladatok itthoni és külföldi vállalatok vezetőinek, HR-eseinek megbízásából, a szakmában ismert, elismert nemzetközi brand képviselete, folyamatos tanulási, egyéni fejlődési lehetőség, kreatív ötletek megva...
    ápr. 22.
  • A cég napi adminisztrációjával és a dedikált projekttel kapcsolatos teljes körű dokumentáció kezelése, rendszerezése, naprakészen tartása Szerződésekkel kapcsolatos feladatok ellátása: árajánlat kérése, a terveknek megfelelő műszaki és pénzügyi tartalom előkészítése, egyeztetése...
    ápr. 18.
  • Kereskedelmi cégben szerzett tapasztalat HR területen szerzett tapasztalat Folyamatok kialakításában... szerzett tapasztalat Andoc dokumentumkezelő ismerete Betekintést nyerhetsz a HR minden területébe... piacvezető HR szolgáltató cége által nyújtott stabilitás, infrastruktúra és szakmai know-how Teljes munkaidő... ; Egyetem; Könyvelés; Pénzügyi, Számviteli vezető; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Pénzügy...
    ápr. 24.
  • Develop a site HR strategy in line with global corporate goals Collaborate with the regional and global HR organization Ensure employment in accordance with the Hungarian labor law Ensuring the completeness of personal files Preparation of a recruitment plan, coordination of recr...
    ápr. 22.
  • Irodai adminisztrátor

    7623 Pécs, Martin Ferenc utca 2/1.
    , kapcsolattartás Társosztályokkal való együttműködés (logisztika, műszaki részleg, HR, könyvelés) Középfokú... ; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Szakmai asszisztens; Pénzügyi... asszisztens, Munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés...
    ápr. 22.
  • ; gyakorlati HR ismeretek; azonnali munkakezdés. heti 2 nap otthoni munkavégzés; korszerű laptop... , Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; senior; Általános munkarend; Full time work; Home office...
    ápr. 23.
  • Toborzás-kiválasztás teljes körű ellátása Beléptetés, kiléptetés koordinálása Munkaügyi dokumentumok elkészítése Foglalkozás-egészségügyi programok szervezése Képzések szervezése és dokumentálása Kapcsolattartás a munkavállalókkal mindennapi HR kérdésekben Vezetők támogatása HR k...
    ápr. 12.
  • partnerekkel Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása HR adminisztratív feladatok... ; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Nem kell nyelvtudás...
    ápr. 20.
  • Office management and/or HR. Valid working/residency permit for EU citizens. Excellent organizational... ; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; senior; Általános munkarend; Full time work; Home...
    ápr. 22.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim