Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Helpdesk munkatárs állások, munkák középiskolai végzettséggel
7 db találat
Szűrés
-
A beérkező hiba és kérésjegyek feldolgozása 24/7 műszakban dolgozó csapat részeként A feldolgozott jegyek ellenőrzése (backlog) Különböző riportok készítése a jegyekről illetve ezen jegyek szétosztása a Service Desk csoporton belül Jegyek feldolgozása a Service management rendsze...ápr. 28.
-
A fejlesztői és éles környezetekkel kapcsolatos valamennyi üzemeltetési és üzemeltetésfejlesztési teendő magas szintű ellátása: PHP, node.js alapú oldalakkal kapcsolatos support tevékenységek Modern CI/CD pipeline-ok készítése, karbantartása Fejlesztők szakmai támogatása (React...ápr. 27.
-
Hozzád fog tartozni ügyfeleink kliens oldali IT rendszereinek (hardver, szoftver) üzemeltetése, támogatása, tesztelése helyszíni vagy távoli jelenléttel és kapcsolódó rendszereinek a támogatása. A Te feladatod lesz az ügyfelektől telefonon, e-mailben, hibajegy kezelő rendszerben...ápr. 28.
-
Transcom Hungary Kft. Polish IT Help Desk Technician Budapest Budapest It helpdesk munkatárs... ; Középiskola; IT support, Helpdesk; Ügyféltámogatás, Adminisztráció; IT üzemeltetés, Telekommunikáció... office; Employee status; High school; IT Support, Helpdesk; Client Support, Administration; IT Operation...ápr. 25.
-
Transcom Hungary Kft. Spanish IT Help Desk Technician Országos Help desk munkatárs Become an... ; Középiskola; IT support, Helpdesk; IT üzemeltetés, Telekommunikáció; Angol; Spanyol; Rugalmas munkaidő... ; Full time work; Remote; Home office; Employee status; High school; IT Support, Helpdesk; IT Operation, Telecommunication; English; Spanish; flexible working hours ...ápr. 25.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible serviceápr. 25.
-
Become an expert and provide an outstanding service to our customers Administratively process the customer experience cases via a different application Use a variety of modern communication channels to offer the best possible serviceápr. 25.