Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Front office menedzser állások, munkák

19 db találat
Szűrés
  • Az iroda életének kreatív, proaktív, fennakadásoktól mentes vezetése, szervezése. Általános adminisztrációs és szervezési feladatok ellátása, belső – külső megbeszélések, nagyobb létszámú események, rendezvények: meetingek, workshopok és tréningek, tematikus napok, egyéb programo...
    tegnap 13:00
  • Irodavezető

    2336 Dunavarsány, Bánki Donát utca 6.
    - Bejelentéshez szükséges anyagok összeállítása a könyvelő részére: munkaszerződések, munkaköri leírások, tájékoztatók. - Jelenléti ívek ellenőrzése, munkaidő projektenkénti felosztása. - Bérelszámolások ellenőrzése, szabadságok kivételének ellenőrzése, koordinálása. - Beérkező-...
    tegnap 13:10
  • Irodavezető

    1054 Budapest, Alkotmány utca
    A cég irodájának mindennapi működtetése, Irodai adminisztráció elvégzése Irodai beszerzések intézése Üzemeltetési feladatok ellátása Számlázás, házi pénztár vezetése Munkaügyi adminisztráció kezelése Külföldi kiküldetések szervezése Tárgyalások és irodai események támogatása Kapc...
    ápr. 27.
  • Jogkörök és felelősségek: - a teljes recepciós részleg munkájának irányítása, szervezése és napi szintű felügyelete - a vendégek regisztrációja, napirend, a szállodai bizonylatok és számlák kiállítása feldolgozása és ellenőrzése - felelősség a recepciós csapat tagjai személyes...
    ápr. 27.
  • Office manager

    8200 Veszprém, Kistó utca 9. és Budapest
    Veszprém: Irodaszerek, konyhafelszerelések rendelése Ebédköltségek utalása vállalkozónak Számlák jóváhagyása Kapcsolattartás a szolgáltatókkal Irodaház éves leltár elvégzésében részvétel Céges utazások esetén szállás és repjegy foglalás Ipari riportokhoz adatgyűjtés, rendszerezés...
    ápr. 25.
  •   Beszerzések menedzselése  Facility-menedzsment - kapcsolat az irodaház üzemeltetőivel, bérbeadókkal  Autóflotta kezelése A recepció koordinálása, valamint a recepcióhoz kapcsolódó észrevételek/kérések kivizsgálása, a recepció működésének folyamatos fejlesztése, hatékonyságának...
    ápr. 27.
  • Általános irodavezetői feladatok ellátása. 2-4 fővel való közös csapatmunka. Ügyvezető munkájának segítése és támogatása.Bankkal, Lízing céggel és könyveléssel való kapcsolattartás, banki utalások kezelése. Kimutatások készítése havi rendszerességgel. Számítógépes adatbeviteli fe...
    ápr. 26.
  • Magyarországon elsőként naperőművekhez tartószerkezeteket fejlesztünk, tervezünk és értékesítünk ügyfeleink számára, határon innen és túl. Büszkék vagyunk szakmai tudásunkra. Prémium színvonalú szolgáltatást nyújtunk ügyfeleink számára, hiszünk a folyamatos fejlődésben és nyitott...
    ápr. 24.
  • Raktárkezelő és irodavezető

    4030 Debrecen, Monostorpályi út 36.
    - Raktári készletgazdálkodási feladatok ellátása - Alkatrészek bevételezése és kiadása, anyagok kiírása - Szervizigények kiszolgálása - Anyagbeszerzés - Raktári rend fenntartása - Kapcsolattartás a kecskeméti központtal - Kapcsolattartás a szerződéses partnerekkel és a beszállító...
    ápr. 17.
  • Te leszel az első, akivel kapcsolatba kerül partnerünk, amikor felkeres bennünket, így kiemelt feladatod lesz: az ügyfél fogadása cégünk megfelelő képviselete beérkező hívások, megkeresések kezelése tárgyaló megbeszélésekre való felkészítése céges rendezvények szervezésében való...
    ápr. 17.
  • végzettség Tárgyalóképes angol nyelvtudás szóban és írásban egyaránt Kiemelkedő MS Office ismeretek... Munkavégzés helye: Tatabánya (Heti 1 alkalommal Dunaharaszti) Home office: heti 1-2 alkalommal... Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Szakmai asszisztens; Személyi asszisztens... office; Employee status; College; Professional Assistant; Personal Assistant; Head of Office... Administration; Administration, Assistance, Office Work; English; General work schedule ...
    tegnap 11:40
  • Irodavezető Feladatok: iroda működésével kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció szállító / vevő számlák... ; High school; Administrator, Document Manager; Administration, Assistance, Office Work; Language...
    ápr. 23.
  • . Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Szakmai asszisztens; Irodavezető; Adminisztráció... ; Professional Assistant; Head of Office Administration; Administration, Assistance, Office Work; English; General work schedule ...
    ápr. 24.
  • Területi irodai munkatárs

    2 munkatársat keresünk
    Hajdúszoboszló, Püspökladány
    ; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Értékesítés, Kereskedelem; Nem kell nyelvtudás; junior... ; Financial Services Sales; Head of Office Administration; Administration, Assistance, Office Work...
    ápr. 25.
  • munkakörben szerzett tapasztalat, Microsoft Office programok magabiztos és magas szintű ismeret B kategóriás... ) Teljes munkaidő; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Személyi asszisztens; Irodavezető... ; College; Personal Assistant; Head of Office Administration; Administration, Assistance, Office Work; English; senior; General work schedule ...
    ápr. 24.
  • Projekt asszisztens

    2330 Dunaharaszti, Mechwart András utca 4.
    /haladó szintű számítástechnikai ismeret (kiemelten Microsoft Office programok) Jó kommunikációs... ; Szakmai asszisztens; Ügyféltámogatás, Adminisztráció; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai... ; Employee status; High school; Professional Assistant; Client Support, Administration; Head of Office... Administration; Administration, Assistance, Office Work; Business Supporting Centres; Language...
    ápr. 24.
  • Pénzügyi feladatok és folyamatok teljeskörű kézbentartása: számlák kezelése, bank, utalások, kapcsolattartás a könyvelővel. Irodavezetés: a vállalat munkájához kapcsolódó eszközök beszerzése, és kezelése iroda rendben tartása, irodai külalak tervezés, posta, emailek kezelése A cé...
    ápr. 23.
  • Key account manager

    Országosan bárhonnan pályázható
    gazdasági végzettség vagy releváns munkatapasztalat (minimum 3 év) elvárt! Menedzser képzés  Bővülő... gyártójánál Key account menedzseri szint 3-6 hónapon belül Teljesítményarányos bérkiegészítés... Fix 8 órás munkaidő 8:00-16:30 Teljes munkaidő; Vállalkozói; Home office; Egyetem; Key Account... Manager; Értékesítés, Kereskedelem; Angol; senior; Általános munkarend; Full time work; Contractor; Home... office; University; Key Account Manager; Sales, Trade; English; senior; General work schedule ...
    ápr. 24.
  • épületek üzemeltetése (logisztikai központok, irodaházak, kereskedelmi egységek); kapcsolattartás alvállalkozókkal, kivitelezőkkel, megrendelőinkkel, tulajdonosokkal; épületeinkhez kiszállás Budapest- és az agglomeráció területén; épületekkel kapcsolatos munkák felmérése; ajánlat...
    ápr. 24.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim