Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Customer service munkatárs állások, munkák 1-3 év tapasztalattal

465 db találat
Szűrés
  • A munkakör célja: a beérkező hívások fogadásából adódó teljes körű információnyújtás. Kimenő hívások kezdeményezése soft behajtás, vagy egyéb célból. Főbb feladatok/ felelősség: Bejövő hívások kezelése Általános-, valamint személyre szabott információnyújtás; A hívásokból adódó a...
    ma 00:30
  • Kapcsolattartás a belföldi és külföldi szállítóinkkal, ügyfeleinkkkel, Minőségi ügyfélszolgálat biztosítása, Raktározási szállítási feladatokkal kapcsolatos adminisztráció  elkészítése, Szállítások nyomon követése, számlázással kapcsolatos feladatok elvégzése, Problémák, reklamác...
    ápr. 24.
  • Kimenő telefonhívások indítása (meglévő ügyfelek), kezelése, az ügyfelek, érdeklődők tájékoztatása Telefonos értékesítés (étrendkiegészítő termékek) Vásárlóink, ügyfeleink folyamatos tájékoztatása az új termékekről Hívások utáni adminisztráció elvégzése...
    ápr. 23.
  • A meglévő ügyfelekkel való kapcsolatfelvétel magyar nyelven. - Saját gyártású, kiváló minőségű táplálékkiegészítők értékesítése. - Termékeink jó és naprakész ismerete és ajánlások az ügyfelek számára - Adatok bevitele az adatbázisba, megrendelések feltöltése...
    ápr. 26.
  • Telefonos Ügyfélkapcsolati Munkatárs

    1087 Budapest, Könyves Kálmán körút 48-52.
    Számítógépes Telefonos Szoftverrel történő ügyfélmegkeresés Alapvető számítógépes tudást igénylő rendszer használat Napi szintű kapcsolattartás közvetlen felettessel Napi és heti szintű riportok elkészítése Meetingeken való részvétel Képzéseken való részvétel Potenciális ügyfelek...
    tegnap 08:20
  • Ügyfélszolgálati munkatárs

    1039 Budapest, Szentendrei út 385.
    Telefonos ügyfélszolgálat E-mailek kezelése Webshop kezelése Számlázó program kezelése Megrendelések összekészítése Irodai adminisztráció
    tegnap 14:35
  • Ügyfélszolgálatra beérkező hívások kezelése
    ápr. 26.
  • Lakossági és vállalati ügyfelek bejövő hívásainak és írásban érkező megkereséseinek professzionális kezelése; Kimenő hívások indítása; A bank termékeivel, szolgáltatásaival vagy eljárásaival, valamint az esetlegesen felmerülő problémákkal kapcsolatos kérdések megválaszolása; Bank...
    ápr. 23.
  • a betelefonáló páciensek tájékoztatásában időpontfoglalásban a páciensek igényeinek megfelelően kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátásában beérkező telefonhívások kezelésében, magyar és angol nyelven
    ápr. 23.
  • telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...
    ápr. 26.
  • Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel Az ügyfelektől érkező kérdések/kérések megválaszolása, időpontok foglalása Ügyfélkérések egyeztetése a társosztályokkal Pácienskezeléssel járó adm...
    ápr. 23.
  • Ügyfelek tájékoztatása a szolgáltatásokkal kapcsolatosan Telefonos kapcsolattartás az új és meglévő Medicover szerződött partnerekkel Az ügyfelektől érkező kérdések/kérések megválaszolása, időpontok foglalása Ügyfélkérések egyeztetése a társosztályokkal Pácienskezeléssel járó adm...
    ápr. 23.
  • kimenő minőségbiztosítási hívások végrehajtása, welcome call és exit call-ok kezdeményezése és lebonyolítása, ügyfélmegtartási kampányokban való részvétel és aktív részvétel különböző ügyfélszolgálati kezdeményezésekben, kintlévőségkezelési hívások kezdeményezése a késedelmes fiz...
    ápr. 23.
  • ápr. 22.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim