-
Front office manager
1074 Budapest, Dob utca 63.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- a Front Office részleg irányítása, a Recepció, a Concierge/Londiener csapat munkafolyamatainak összehangolása;
- a szobák kihasználtságának maximalizálása a legmagasabb átlagáron, használva az upselling technikákat a szállodai szolgáltatások népszerűsítésére;
November 12.• Előre sorolva tegnap 00:06 -
Front office manager helyettes
9600 Sárvár, Rákóczi Ferenc utca 28.
-
Lakhatási támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • Német középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A front office napi működésének támogatása és felügyelete
- A vendégélmény és szolgáltatási színvonal folyamatos biztosítása
- A Front Office Manager munkájának operatív támogatása
- Az Ügyeletes vezetői beosztás alapján kiveszi részét a hétköznapi, valamint hétvégi Ügyeletes vezetői feladatokból
November 18.• Előre sorolva tegnap 00:03 -
-
Irodavezető
1095 Budapest, Soroksári út 164.
-
Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Az irodavezető munkájának támogatása a napi operatív és adminisztratív feladatokban
- Kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel és a vállalat belső munkatársaival
- A jogi ügyek koordinációja, kapcsolattartás a jogi tanácsadókkal és csapatokkal
November 13.• Előre sorolva 21 órája -
-
Nagyleállás & Projekt Iroda vezető
Százhalombatta
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
>10 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A Nagyleállás & Projekt Iroda operatív irányítása, erőforrások és kompetenciák fejlesztése.
- Éves és középtávú leállási, projekt- és tartálykarbantartási tervek elkészítése, integrálása a beruházási tervekkel.
November 06.• Előre sorolva december 4. -
-
Irodai koordinátor
1053 Budapest, Papnövelde utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony • Kisgyermekeseknek
-
Laptop • Monitor (2 db) • Windows • MacOS • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- adminisztrációs, ügyviteli, szervezési és egyéb feladatok ellátása
- szervezeti vezetők munkájának támogatása
- email fiókok, telefonok, szervezeti weboldalak kezelése
- iroda mindennapi működésének ellátása
- hivatalos levelek, szerződések, munkaügyi dokumentumok előkészítése, nyomon követése
November 14.• Előre sorolva december 2. -
-
Irodavezető
NyíracsádNettó 500e - 2,0M Ft havi bér
-
Céges autó • Mobiltelefon • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- az adminisztratív terület irányítása, szervezése,
- az adminisztratív tevékenységekhez szükséges folyamatok kialakítása, illetve optimalizálása,
- az adminisztratív feladatok szükség szerinti kialakítása, megszervezése, illetve optimalizálása,
December 03. -
-
Irodavezető (Felsőfokú Végzettséggel)
1117 Budapest, Prielle Kornélia utca 19.
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol alapfok
Főbb feladatok- Pénzügyi Vezetés és Kontroll (kulcsfeladat):
- A cég pénzmozgásainak heti, havi szintű nyomonkövetése
- Vevő- és szállítófolyószámlák karbantartása, valamint a kintlévőségek menedzselése és behajtása.
- Banki műveletek és folyószámlamozgások napi ellenőrzése, banki adatszolgáltatási táblázatok kitöltése.
November 20.• Előre sorolva december 2. -
Vezetői asszisztens / Irodavezető
Hibrid • 1117 Budapest, Budafoki út 111.Br. 500e - 650e Ft havi bér
- Teljes munkaidő • Részmunkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- A vezető napi munkájának támogatása, időbeosztásának, találkozóinak és feladatainak koordinálása
- Adminisztratív és irodai folyamatok kezelése (számlák rendszerezése, szerződések, dokumentumok előkészítése)
- A cég kontrolling rendszerének naprakészen tartása, adatok és riportok frissítése
November 17. -
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- A szálloda teljeskörű operatív irányítása és a részlegek összehangolása.
- A szálloda üzleti stratégiájának kialakítása, éves költségvetés összeállítása és a teljesítmény nyomon követése.
- A bevételek és költségek folyamatos optimalizálása.
- A szálloda arculatának és piaci pozíciójának fejlesztése.
November 25.• Előre sorolva 21 órája -
Fiókvezető
Eger
- Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A fiók üzleti eredményeinek növelése
- Üzleti stratégia kialakítása
- A fiók HR-stratégiájának megalkotása és megvalósítása
- A bank képviselete és a magas színvonalú ügyfélkiszolgálás feltételeinek biztosítása
- A csapat szakmai fejlesztése, teljesítményük ellenőrzése, rendszeres visszajelzés adása
November 18.• Előre sorolva tegnap 01:02 -
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Nem kell nyelvtudás
Főbb feladatok- A fiók minél nagyobb eredményességének elérése, a tervcélok megvalósítása
- A fiók üzleti stratégiájának kialakítása kisvállalati és lakossági ügyfélkörben, a vonzáskörzetbe tartozó akvizíciós tevékenység irányítása
- A fiók HR stratégiájának kialakítása és megvalósítása
- Banki képviselet ellátása
November 26.• Előre sorolva december 2. -
Project Sales Manager (Office Furniture)
Hibrid • Budapest, 13. kerület
-
Céges autó • Cafeteria
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatok- Új ügyfelek felkutatása és meglévő ügyfélkapcsolatok kezelése, üzleti lehetőségek feltérképezése
- Ügyféligények felmérése, személyes tárgyalások és szakmai prezentációk lebonyolítása
November 14. -
-
-
Szakmai tréningek
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- projektmenedzserek és a projektmenedzsment irodavezető munkájának támogatása;
- projektekkel és a foglalkoztató szervezeti egység munkájával kapcsolatos adminisztratív, szervezési és kommunikációs feladatok ellátása;
- megbeszélések szervezése, helyszín előkészítése;
November 10.• Előre sorolva december 5. -
-
Titkársági asszisztens (Határozott idő)
Hibrid • Budapest
-
Mobiltelefon • Egészségpénztár • Cafeteria • Egészségbiztosítás
- Teljes munkaidő
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok
Főbb feladatok- Titkársági és adminisztratív feladatok ellátása
- A vezető munkájának teljes körű támogatása
- A vezető naptárának kezelése, naptár meghívók szervezése
- Általános és személyes asszisztencia
- Kapcsolattartás a szervezeti egységekkel, az ehhez kapcsolódó adminisztráció ellátása, határidők nyomon követése
November 10.• Előre sorolva december 4. -
-
Digitalizációs koordinátor
Tiszaújváros
-
Cafeteria • Szakmai tréningek • Munkába járás támogatás • Egészségbiztosítás • Élet- és balesetbiztosítás • Bónusz
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
3-5 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Üzleti igények felmérése, kapcsolattartás az érintett területekkel
- Digitalizálási folyamatok koordinálása, dokumentumok elérhetőségének biztosítása
- Projektekben való részvétel, jogszabályi és üzleti megfelelés biztosítása
- Teljesítmény monitorozása, riportok és akciótervek készítése
December 04. -
-
Felsővezetői asszisztens
1134 Budapest, Rózsafa utca
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Tablet • Mobiltelefon
-
3-5 év tapasztalat • Angol felsőfok • 'B' kat. jogosítvány
Főbb feladatok- Az ügyvezető napi tevékenységének támogatása
- Adminisztratív és szervezési feladatok ellátása
- Nyilvántartások vezetése (szerződések, számlák, beszerzések, megrendelések…)
- A cég tevékenységéhez kapcsolódó dokumentumok kezelése (rendszerezés, tárolás…)
- Kapcsolattartás a beszállítókkal és külső partnerekkel
November 27.• Előre sorolva december 2. -
- Teljes munkaidő
-
5-10 év tapasztalat • Angol középfok • Magyar középfok
Főbb feladatok- Regionális vezetőként egy nemzetközi csapat irányítása (2-5 fő);
- Élelmiszerbiztonsági és minőségügyi rendszerek kialakítása, működtetése, fejlesztése;
- Auditok lebonyolítása (külső, belső), javító intézkedések koordinálása;
November 11.• Előre sorolva tegnap 01:00 -
Titkárságvezető
2040 Budaörs, Rubik Ernő utca
-
Mobiltelefon • Cafeteria • Munkába járás támogatás
- Teljes munkaidő • Alkalmazotti jogviszony
-
Laptop • Desktop PC • Mobiltelefon
-
1-3 év tapasztalat • Angol középfok • 'B' kat. jogosítvány
A cég kiváló kapcsolattartó
Főbb feladatok- A vezető közvetlen munkáját segítő írásbeli dokumentumok előállítása, szerkesztése
- Írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése
- Emlékeztető, jegyzőkönyv készítés, menedzsment feladatlista menedzselés
- Iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása
November 06.• Előre sorolva november 30. -
-
Trade és Marketing Manager (FMCG)
Hibrid • Office Garden I Irodaház - Budapest, Office Garden I, Alíz utca 1, 1117
- Alkalmazotti jogviszony
-
5-10 év tapasztalat • Angol felsőfok
Főbb feladatokAz érintett piac (HU és SEE) fogyasztói trendjeinek és kategória-dinamikájának elemzése a növekedési lehetőségek azonosítása érdekében, különös tekintettel a magyar piacra...
November 13.• Előre sorolva 20 órája
Mentse el szűrési feltételeit későbbre!