Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Asszisztens munkatárs állás, munka
69 db találat
Szűrés
-
Bejövő számlák és bizonylatok érkeztetése, iktatása, valamint formai és tartalmi ellenőrzése A szervezet saját informatikai rendszerében történő adatrögzítés Szállítókkal való kapcsolattartás Banki utalások elvégzése, kivonatok feldolgozása Kimenő számlák kiállítása, informatikai...ápr. 26.
-
Nemzetközi fuvarozás operatív támogatása Fuvarozással kapcsolatos dokumentumok kezelése Gépkocsivezetői állománnyal történő folyamatos kommunikáció Egyéb adminisztratív feladatok Különböző társosztályokkal való szoros együttműködésápr. 26.
-
Gépbeszerzések megszervezése, kapcsolattartás a beszállítókkal, értékesítési tevékenység hátterének biztosítása, készletek ügyviteli kezelése.ápr. 24.
-
telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...ápr. 26.
-
Az ügyvezető igazgató személyi asszisztenseként általános asszisztensi feladatok ellátása, Általános rögzítési feladatok, szükség esetén vevőkkel történő telefonos kapcsolattartás alap szinten (német vagy angol nyelven), A főkönyvelő munkájának háttértámogatása (számlák iktatása,...ápr. 22.
-
képesítés "B" kategóriás jogosítvány Leendő munkatársunkat mint csapatunk új tagját szeretnénk... vezető; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Pénzügy, Könyvelés; Angol; Német; junior; Általános munkarend... ; Full time work; Employee status; High school; Head of Finances, Accounting Manager; Financial... Assistant; Finance, Accounting; English; German; junior; General work schedule ...ápr. 25.
-
Feladataid lesznek nálunk: Bejövő számlák rögzítése, ellenőrzése Bankszámla kivonatok rögzítése Banki utalások előkészítése, rögzítése Pénztár kezelése, rögzítése Vegyes könyvelési tételek rögzítése Elhatárolások képzése havonta Tárgyi eszközök havi nyilvántartása Vevő-szállító a...ápr. 20.
-
álló, soproni cégünk kereskedelmi ügyintézéséhez keresünk új munkatársat. Főbb feladatai: Napi... kereskedelmi folyamatok adminisztrációjaBe- és kiszállításokkal kapcsolatos mindennemű adminisztratív... jogviszony; Középiskola; Kereskedelmi munkatárs; Értékesítés, Kereskedelem; Angol; Német; junior... ; Általános munkarend; Full time work; Employee status; High school; Commercial Assistant; Sales, Trade; English; German; junior; General work schedule ...tegnap 09:40
-
; Recepciós; Szállodai recepciós; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Vendéglátás, Hotel...ápr. 26.
-
; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy; Angol; Német...ápr. 25.
-
; Középiskola; Kereskedelmi munkatárs; Értékesítés, Kereskedelem; Német; senior; Általános munkarend... ; Full time work; Employee status; High school; Commercial Assistant; Sales, Trade; German; senior; General work schedule ...ápr. 26.
-
; Mérnök, Műszaki értékesítő; Kereskedelmi munkatárs; Értékesítési munkatárs; Értékesítés, Kereskedelem... Representative; Commercial Assistant; Sales Representative; Sales, Trade; English; German; senior; General work schedule ...ápr. 23.
-
és adminisztrációs feladatok ellátása Telefonok kezelése Vendégek fogadása Kártyák előkészítése Gépjármű...ápr. 24.
-
való ellátása- értékesítéssel kapcsolatos adminisztráció (ajánlat, rendelés, szállítólevél/számla írása... ; Mérnök, Műszaki értékesítő; Értékesítési munkatárs; Értékesítés, Kereskedelem; Angol; Német; senior...ápr. 25.
-
összeállítása, szigorú betartása projekt irányítási rendszer naprakész vezetése, adminisztrációs... munkatársainkkal, több kollégánk 5 évnél régebben dolgozik a cégnél stabil a vállalati hátterünk...ápr. 23.
-
munkarend; Full time work; Employee status; High school; Shop Assistant, Cashier; Skilled Labour; German; junior; General work schedule ...ápr. 11.
-
adminisztráció; HR, Munkaügy; Angol; Német; junior; Általános munkarend; Full time work; Employee...ápr. 12.
-
Vertretung des Front Office Managers in dessen Abwesenheit Unterstützung bei der Einsatzplanung Mitverantwortlich für den reibungslosen Ablauf am Front Office inklusive Conciergerie, Reservierung und Gästebetreuung Direkte Ansprechperson für unsere Gäste Koordination des Beschwer...ápr. 26.
-
Unterstützung der Vorgesetzten bei der Führung des Hauswirtschaftsbereichs und der Hotel-Lingerie sowie Stellvertretung in ihrer Abwesenheit. Gewährleistung einer regelmässigen und zuverlässigen Gästezimmerreinigung und Qualitätssicherung der öffentlichen Bereiche sowie im Back-O...ápr. 26.
-
Ihre Aufgaben Annahme, Eingabe sowie Kontrolle der Reservierungen Pflege der Gästekarteien Gäste empfangen und platzieren während der Servicezeiten Erstellen der Reservationslisten und Plänen Platzierung und Betreuung der Gäste vom Empfang bis zur Verabschiedung inkl. Bestellung...ápr. 26.