Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Assistant állás, munka
2391 db találat
Szűrés
-
megrendelések, visszaigazolások készítése ajánlatok előkészítése közbeszerzési folyamtok kezelése ( oktatás után ) közbeszerzési ajánlatok előkészítése riportok és elemzések készítése a csapatvezető felé szoros együttműködés az értékesítési, marketinges kollégákkal ügyfél igények...máj. 10.
-
Ügyfelek magas színvonalú kiszolgálása Xiaomi termékekkel Termékinformációk és elérhetőségek átadása Kasszarendszer-, és pénz kezelés Készletfigyelés, rendelés, polcfeltöltés Telefonon és weben információk adása az Ügyfelek felé Egyéb, az üzlettel kapcsolatos teendők...máj. 08.
-
értékesítő kollégák elszámoltatása pénzügyi és raktár területen iroda teljes raktárnyilvántartásának precíz vezetése havi leltározás teljes körű lebonyolítása házipénztár kezelés adminisztrációs, asszisztensi feladatok teljes körű ellátása áru- és irodaszer rendelés havi zárás cs...máj. 10.
-
Számlázás Üzletek, képviselők elszámoltatása Könyvelés előkészítés.máj. 10.
-
napi és általános adminisztratív feladatok ellátása, dokumentumok kezelése ügyvezető és munkatársak napi munkájának támogatása telefonhívások fogadása kapcsolattartás a partnerekkel irodai beszerzési feladatok elvégzése napi egyéb ad hoc feladatokmáj. 10.
-
Adminisztrációs asszisztensként neked köszönhető, hogy az áruházi dokumentáció rendben van és minden az előírásoknak megfelelően zajlik. Emelet az áruházi közösség szíve és lelke leszel. Mit is jelent ez? Te szervezed meg a munkatársi programokat Ellenőrződ és kézben tartod a tűz...tegnap 11:30
-
Vevők udvarias kiszolgálása Napi nyitási és zárási folyamatok elvégzése Pénztár és számítógép kezelése Az üzlettér és a cipőraktár folyamatos rendben tartása Áruátvétel, árufeldolgozás és raktári feladatok pontos ellátása Az üzlettér kialakítása és az áru kihelyezése az egységes...máj. 09.
-
Vevők udvarias kiszolgálása Napi nyitási és zárási folyamatok elvégzése Pénztár és számítógép kezelése Az üzlettér és a cipőraktár folyamatos rendben tartása Áruátvétel, árufeldolgozás és raktári feladatok pontos ellátása Az üzlettér kialakítása és az áru kihelyezése az egységes...máj. 07.
-
a gazdasági vezető munkájának hatékony segítése; kapcsolattartás a szállítókkal, valamint cégen belül a társterületekkel; bejövő levelek, számlák adminisztrációja, iktatása; iratkezelés, dokumentálás; postai ügyintézés; vendégek fogadása, az ehhez szükséges feladatok elvégzése; a...máj. 10.
-
Rendszeres és ad hoc adminisztratív feladatok ellátása Toborzás-kiválasztási folyamattal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása Egyszerűsített foglalkoztatáshoz dokumentumok elkészítése Postázás, könyvelési anyagok elvitele Irodaszerek megrendelésemáj. 09.
-
garázskapuk és alkatrészek értékesítése, az ehhez tartozó adminisztrációs munkák elvégzése szervizbejelentések kezelése ügyfelek tájékoztatása, segítése ajánlatot kérő ügyfelek kezelésemáj. 10.
-
a céghez érkező vendégek fogadása telefonok kezelése az iroda napi szintű gördülékeny munkavégzésének elősegítése: irodaszerek, tisztítószerek konyhai fogyóeszközök stb.) biztosítása, rendelése ügyféltér tisztaságának és rendezettségének felügyelete egyéb beszerzésekkel kapcsolat...máj. 10.
-
Várunk Téged, ha az alábbi feladatokat szívesen végeznéd: Vevők udvarias kiszolgálása Napi nyitási és zárási folyamatok elvégzése Pénztár és számítógép kezelése Az üzlettér és a cipőraktár folyamatos rendben tartása Áruátvétel, árufeldolgozás és raktári feladatok pontos ellátása...máj. 06.
-
Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...tegnap 12:20
-
MINDENRE BETANÍTUNK! :) adminisztrációs feladatok, általános asszisztensi feladatok, pénzügyi, jogi csoporttal való együttműködés, részükre adatszolgáltatás, adatrögzítési és szkennelési feladatok, dokumentumok, táblázatok kezelése beérkező emailek, telefonok kezelése, megbeszél...máj. 10.
-
Dokumentációk irodai rendszerezése Ki- és beérkező számlák kezelése A bizonylatok könyvelésre való előkészítése Bérszámfejtéshez kapcsolódó papírok előkészítése Házipénztár kezelésetegnap 13:40
-
napi adminisztratív tevékenységek nyilvántartások, adatbázisok kezelése üzleti levelezés projektek koordinációjategnap 09:25
-
Vevők udvarias kiszolgálása Napi nyitási és zárási folyamatok elvégzése Pénztár és számítógép kezelése Az üzlettér és a cipőraktár folyamatos rendben tartása Áruátvétel, árufeldolgozás és raktári feladatok pontos ellátása Az üzlettér kialakítása és az áru kihelyezése az egységes...máj. 06.
-
Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázástegnap 12:45
-
Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.tegnap 11:24