Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Asistant állás, munka
1702 db találat
Szűrés
-
értékesítő kollégák elszámoltatása pénzügyi és raktár területen iroda teljes raktárnyilvántartásának precíz vezetése havi leltározás teljes körű lebonyolítása házipénztár kezelés adminisztrációs, asszisztensi feladatok teljes körű ellátása áru- és irodaszer rendelés havi zárás cs...máj. 10.
-
Adminisztrációs asszisztensként neked köszönhető, hogy az áruházi dokumentáció rendben van és minden az előírásoknak megfelelően zajlik. Emelet az áruházi közösség szíve és lelke leszel. Mit is jelent ez? Te szervezed meg a munkatársi programokat Ellenőrződ és kézben tartod a tűz...tegnap 11:30
-
a szervezeti egységben dolgozó kollégák munkájának napi szintű, operatív támogatása; ügyiratok kezelése, területek közötti koordinációja; ügyviteli rendszer kezelése, aláíratások intézése, jóváhagyások kérése; beszerzési és szerződéskötési folyamatok menedzselése (adatbekérők kik...máj. 09.
-
Teljes munkaidős Assistant Manager pozícióba keressük új munkatársunkat, budapesti központunkba. Az Assistant Manager felelős a cég a napi működésének irányításával kapcsolatos feladatokért, beleértve az adminisztratív teendők illetve a tanfolyamszervezés koordinálását, valamint...tegnap 22:28
-
a gazdasági vezető munkájának hatékony segítése; kapcsolattartás a szállítókkal, valamint cégen belül a társterületekkel; bejövő levelek, számlák adminisztrációja, iktatása; iratkezelés, dokumentálás; postai ügyintézés; vendégek fogadása, az ehhez szükséges feladatok elvégzése; a...máj. 10.
-
megrendelések, visszaigazolások készítése ajánlatok előkészítése közbeszerzési folyamtok kezelése ( oktatás után ) közbeszerzési ajánlatok előkészítése riportok és elemzések készítése a csapatvezető felé szoros együttműködés az értékesítési, marketinges kollégákkal ügyfél igények...máj. 10.
-
garázskapuk és alkatrészek értékesítése, az ehhez tartozó adminisztrációs munkák elvégzése szervizbejelentések kezelése ügyfelek tájékoztatása, segítése ajánlatot kérő ügyfelek kezelésemáj. 10.
-
Szeretnénk megtalálni ügyvezetőnk jobb kezét és a Lurdy Irodaházban található irodánk lelkét. Reméljük, Te leszel az, aki napi 6 órában segít nekünk mindezekben! Mikben tudsz nekünk segíteni?: Ügyvezetői asszisztencia és naptárkezelés: vezető munkaprogramjának megszervezése, küls...tegnap 12:20
-
kapcsolattartás a vevőkkel, folyószámla egyeztetés kintlévőség kezelés bizományos elszámolások készítése, számlázása eseti számlák kiállítása vevői számlák tartalmi ellenőrzése adatszolgáltatások leadása bank, biztosító felé aktív részvétel a havi, negyedéves és éves zárásokban s...ma 08:10
-
Teljes körű, naprakész könyvelés Banki utalások összeállítása, bankszámlakivonat könyvelése Vevőkkel és szállítókkal folyószámla-egyeztetés Vevők fizetőképességének, pénzügyi adatainak vizsgálata Bejövő számlák rögzítése Kimenő számlázás Kimutatások, riportok készítése, további a...máj. 09.
-
Be- és kimenő postai küldemények teljeskörű kezelése (iktatás, postázás, azonosítás, szkennelés, nyilvántartási rendszerben rögzítés); Dokumentumok letöltése, kezelése, (MOKK, VIEKR, Cégkapu rendszerekből) fénymásolása, iktatása, postázásra történő előkészítése; Ügyfél-, és ügyle...tegnap 12:20
-
Az ügyvezető munkájának támogatása Számlázási feladatok Pénzügyi adminisztráció napi teendőinek ellátása Utalások előkészítése Árajánlatok és pályázatok kezelése, nyilvántartása Szerződések előkészítése, nyilvántartása Riportok készítése heti és havi szinten egyaránt Rendezvények...máj. 09.
-
Üzletfejlesztési folyamatok támogatása Potenciális partnerek felkutatása, kapcsolatfelvétel Konszignációk, kiviteli tervek átnézése Műszaki tartalom és mennyiségek ellenőrzése Kivitelezési munkák műszaki dokumentálása Logisztikai folyamatok támogatása Általános asszisztensi felad...máj. 10.
-
ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...máj. 10.
-
Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.tegnap 11:24
-
A területen dolgozó jogászok munkájának támogatása; Szerződések előkészítése; Adminisztratív feladatok ellátása, határidős feladatok nyomon követése; Iratok rendezése; Nyilvántartások vezetése; Kapcsolattartás ügyfelekkel, partnerekkel.tegnap 11:35
-
Budaörsi bemutató teremben ügyfelek fogadása, tájékoztatása -Bemutató terem napi fenntartása, nyitás, zárás -Beérkező megkeresések feldolgozása -Előzetes árajánlatok készítése -Megrendelések. szerződések előkészítése -Projekt árajánlatok, előkészítésében való részvétel -Értékesí...tegnap 09:40
-
a cégvezető/pénzügyi vezető munkájának segítése (pl. megbeszélések, találkozók szervezése), irodai készletek (irodaszer, tisztítószer, víz, tea, kávé, stb.) nyilvántartása, beszerzése/rendelése, az irodai tárgyi eszközök nyilvántartása, a bejövő/kimenő posta adminisztrációja, ikt...máj. 09.
-
A kisvállalkozásunk adminisztrációs ügyintézése. Készlet rögzítése, vevőkkel való kapcsolattartás, ajánlatok , rendelések késztése, számlázás, pénztár kezelése, munkavállalókkal kapcsolatos napi ügyintézés. Könyvelés, bérszámfejtés NEM része a feladatnak...máj. 09.
-
kategória menedzserek munkájának napi szintű támogatása; elemzések, kimutatások készítése, adminisztrációs feladatok, szervezési teendők, határidők nyomon követése, azok betartása és betartatása belső értekezletekre való előkészületek, prezentációk készítése forgalmi jelentések b...tegnap 17:05