Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztratív asszisztens állások, munkák

405 db találat
Szűrés
  • Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...
    ápr. 26.
  • Projektmenedzser feladatainak adminisztratív támogatása, információgyűjtés, döntéstámogatás Folyamatos kapcsolattartás ügyfelekkel és alvállalkozókkal Projektekhez kapcsolódó szerződések teljeskörű kezelése (előkészítéstől a teljes kifutásig) Projektdokumentációk elkészítésében v...
    tegnap 16:50
  • Irodaszer rendelés, készletnyilvántartás Teakonyhai, irodai eszközök rendelése Rendezvényekre catering megrendelése, bekészítés Kapcsolattartás lengyel SSC-vel, költségigénylés indítás SAP-ben Érkező látogatók fogadása Be- és kimenő posta kezelése Öltözőszekrények nyilvántartása,...
    ápr. 27.
  • Sales administrator

    2040 Budaörs, Szabadság út 117.
    in the course of their daily activities, advises and provides assistance to the partner teams dealing with the brand, superior and the brand dealers, and reports to superiors on their results continuously monitors customer and dealer satisfaction and prepares plans for positive c...
    tegnap 23:10
  • Bejövő hívások fogadása magyar illetve angol nyelven. Excel táblázatok napi szerkesztése, jelentések készítése. Munkavállalókkal kapcsolatos napi feladatok koordinálása. Irodai munkafeltételek biztosítása, gyártással való folyamatos együttműködés. Eseti ügyintézések önállóan. A...
    ápr. 24.
  • Adatok riportálása, adatbázisok kezelése és munkaidő riportok készítése, Beosztástervezés és tényleges jelenlét rögzítése, Munkavállalók be- és kiléptetésével összefüggő dokumentációk kezelése, Szabadság, táppénz, adózási dokumentumok begyűjtése, ellenőrzése és leadása, Kapcsolat...
    ápr. 24.
  • Office assistant

    Rugalmas - Budapest, Fejér megye
    office assistance, support and facilitation of office purchases; maintaining contact with colleagues registration of official letters, administration of mailings; participation in the company's operative activities, administration and filing; performing administrative tasks relat...
    ápr. 26.
  • - Projektekkel kapcsolatos szervezési, kommunikációs, valamint pénzügyi és beszerzési feladatok ellátása - Projekt határidők felkövetése - Vevőkkel / Beszállítókkal való kapcsolattartás - Műszaki csapat és a vevők közötti kommunikáció fenntartása - Emlékeztetők, státuszjelentések...
    ápr. 26.
  • Excel táblázatok készítése, költségvetések készítése, postára járás, ügyfelekkel való kapcsolattartás, ügyintézés.
    ápr. 23.
  • Logisztikai adminisztrátor

    3580 Tiszaújváros, Kandó Kálmán utca
    Fuvarlevelek rögzítése a vállalatirányítási rendszerben Bérfuvarok-, gépbérletek megrendeléseinek visszaigazolása, szerződések előkészítése Táblázat kezelés, kimutatások készítése KSH adatok kezelése, vezetése Üzemanyag-, kenőanyag rendelése, szállítólevelek, számlák kezelése Kar...
    ápr. 26.
  • Szerződéskezelő munkatárs Szerződésekkel kapcsolatos irodai, adminisztratív és dokumentációs jellegű... Egyéb, a munkakör természetéből adódó adminisztrációs feladat ellátása Felhasználói szintű számítógépes... ; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Szakmai asszisztens; Pénzügyi asszisztens, Munkatárs; Jogi asszisztens... , Adminisztratív munkatárs; Jog, Jogi tanácsadás; Pénzügy, Könyvelés; Adminisztráció, Asszisztens... , Irodai munka; Nem kell nyelvtudás; junior; Általános munkarend; Full time work; Employee status; High...
    tegnap 13:00
  • - leltári dokumentumok kezelése - napi szintű készletnyilvántartás  - kapcsolattartás  a partnerekkel - beszerzés támogatása - fuvarszervezésben és adminisztrációban való aktív részvétel - EKÁER szám igénylése, vámkezelések koordinálása  
    ápr. 26.
  • Serves as the first point of contact for customers requesting technical support via phone or e-mail. Perform remote troubleshooting via diagnostic techniques and patient questions Finding the best solution based on the problem and the customer's input Guide the customer through t...
    ápr. 27.
  • Feladatok: iroda működésével kapcsolatos ügyintézés, adminisztráció szállító / vevő számlák, pénztárbizonylatok kezelése, iktatása, rendszerezése Igény szerinti kimutatások készítése, nyilvántartások vezetése vállalkozói, megbízási, stb. szerződések előkészítése dokumentumok keze...
    ápr. 23.
  • Az autóipari minőségirányítással nemzetközi szinten sikeresen foglalkozó SULCO Automotive Group, s.r.o. cég új kollégát keres baráti munkahelyi csapatába raktári adminisztrátor pozícióra. Feladatok: A raktárba beérkező, illetve a kimenő szállítmányok feldolgozása, vállalatirányí...
    ápr. 25.
  • Segítségnyújtás a jegyértékesítő partnereknek Segítségnyújtás a jegyvásárlóknak Rendezvényeken való részvétel Kollégák munkájának segítése Mindennapi irodai feladatok ellátása (eszközök előkészítése, fuvarozása)
    ápr. 23.
  • Recepciós

    1149 Budapest, Pillangó utca 28.
    Vendégek/partnerek fogadása Telefonhívások fogadása Postázási feladatok, bejövő posta érkeztetése DMS programba, kimenő levelek kezelése Számlák iktatása, rendszerezése Irodai beszerzések (irodaszerek, élelmiszerek stb.) Egyéb üzemeltetéssel kapcsolatos adminisztratív feladatok S...
    tegnap 22:20
  • A világítástechnikai vezető napi szintű támogatása adminisztrációs területen Határidős feladatok nyomon követése, folyamatos, teljeskörű ellenőrzése A műszaki projektek kivitelezése kapcsán keletkező dokumentumok rendszerezése, adminisztrálása Tervek előkészítésében való folyamat...
    tegnap 16:45
  • Projekt asszisztens

    2338 Áporka, Szabadság telep
    Társaságunk műszaki vezetője mellé keresünk olyan fiatal, lelkes projekt asszisztenst, aki a társaságunk által tervezett műszaki fejlesztések, beruházások megvalósításában, és lebonyolításában aktívan részt vesz. Részt veszel a kivitelezők pályáztatásában és kiválasztásában; Kapc...
    tegnap 15:45
  • Az iroda életének kreatív, proaktív, fennakadásoktól mentes vezetése, szervezése. Általános adminisztrációs... , koordinációja. A napi működéshez szükséges támogató adminisztratív és szervezési/iroda-logisztikai... és riportok készítése, felsővezetői asszisztensi tevékenység ellátása, vendégek fogadása... . Egyéb, az irodavezetéshez és a vezetők munkájához szükséges asszisztensi feladatok elvégzése... ) Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Főiskola; Irodavezető; Adminisztráció, Asszisztens...
    tegnap 13:00
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim