Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztratív ügyintéző állás, munka
62 db találat
Szűrés
-
Ügyfelekkel való kapcsolattartás: Munkád során fogadnád a beérkező érdeklődőket, ügyfeleinket. Telefonhívásokat kezdeményeznél és fogadnál, segítenél a toborzási folyamatokban. Jelöltjeinkkel időpontokat is egyeztetnél, illetve nyomon követnéd regisztrációs folyamataik stádiumát...máj. 23.
-
iroda adminisztratív működésével kapcsolatos ügyek, beszerzések koordinálása, intézése beérkező/kimenő dokumentumok kezelés, iktatása, hagyományos és elektronikus archiválása kapcsolattartás külső szolgáltatókkal kimenő számlák kiállítása könyvelési munkafolyamatok adminisztratív...máj. 22.
-
a Társaság által foglalkoztatottakkal kapcsolatos nyilvántartások vezetése, munkavállalók bérszámfejtéssel, TB ügyintézéssel, valamint szabadság nyilvántartásokkal kapcsolatos tevékenységek ellátása, munka- és tűzvédelmi oktatások és képzések megszervezése, adminisztrálása, a mun...máj. 20.
-
A Zsidai Gasztronómiai Csoportban folyamatosan keresünk munkavállalókat számos pozícióra. Most adminisztratív munkatárs pozícióba keressük legújabb kollégánkat részmunkaidőben. ● Irodai fogyóeszközök utántöltése, beszerzése (pl: irodaszerek, konyhai termékek, papíráru, munkaruha)...máj. 22.
-
Ügyfelek telefonos támogatása Partner vállalatok angol nyelvű tájékoztatása Ügyfelek onboarding tevékenységének biztosítása Értékesítők informálása Egyéb adminisztrációs feladatok ellátásategnap 10:05
-
Az alábbi feladatok várnak Rád adminisztratív feladatok elvégzése adatrögzítés riportok készítése értékesítési- és toborzási listákból történő telefonos hideghívások indítása, kezelése call center forgatókönyv szakszerű követése kapcsolattartás a társosztályokkal – értékesítés, t...máj. 24.
-
HR osztály adminisztratív támogatása; Dokumentumok kezelése digitális és nyomtatott formában; Gyakornokok jelenléti íveinek kezelése; Egészségügyi szűrések, tűz- és munkavédelmi oktatások koordinálása; Kapcsolattartás társosztályokkal; Irodaszer és egyéb r...tegnap 13:55
-
- kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.máj. 20.
-
otthonos, bensőséges környezet kialakítása a ház lakói számára eseti kérdések megválaszolása vendégek útbaigazítása, támogatása beérkező vendégigények kezelése, szervezése csomagok, postai küldemények átvétele állandó személyzeti jelenlét biztosítása a lobbyban egyes házirend-bél...máj. 23.
-
Riportok készítése Meetingek szervezése Hívások kezelése Dokumentációkezelés Egyéb ad-hoc feladatok elvégzésemáj. 20.
-
HR Ticketek kezelése Aktív részvétel a HR back office folyamatokban Kapcsolattartás a telephelyi kollégákkal HR Riportok készítése Dokumentáció archiválás Folyamatokat támogató egyéb adminisztratív feladatok elvégzésemáj. 20.
-
Érdekel a back office és szívesen megismerkednél és belelátnál egy építőipari vállalat működésébe, akkor jelentkezz! Irodai asszisztens gyakornokot keresünk azonnali kezdéssel 10.kerületi partnercégünk megbízásából! Az Ügyvezetői asszisztenssel való szoros és aktív együttműködés...máj. 17.
-
Vendégek érkeztetése Foglalások kezelése Foglalási rendszerek kezelése Adminisztrációs feladatok Szállodai szobák értékesítésemáj. 22.
-
Sikeres és gyorsan növekvő startup keres budapesti apartmanjaiba "vendégfogadót"/recepcióst. Az apartmanok többsége Budapest belvárosában található és nem egy lokáción helyezkedik el. Jelenleg NAPPALI (kb. 10 és 19 óra közötti) és ÉJSZAKAI (kb. 16 óra és hajnal 1 közötti) időszak...máj. 24.
-
előkészítését és aláíratását, a kapcsolattartást a meglévő ügyfelekkel Bekapcsolódsz az adminisztrációba... és egyéb ad-hoc jellegű irodai feladatok ellátásába (pl. projektek adminisztratív támogatása... ; Kisgyermekeseknek; Középiskola; Adatrögzítő; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Értékesítési... munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Értékesítés, Kereskedelem; Angol; Rugalmas munkaidő... Analyst; Administrator, Document Manager; Sales Representative; Administration, Assistance, Office Work; Sales, Trade; English; flexible working hours ...máj. 23.
-
Check-in és check-out, valamint az ehhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok lebonyolítása Vendégszámlák kezelése, árak, fizetési módok, terhelések ellenőrzése Szállodai kassza vezetése Napzárás lebonyolítása, elszámolások elkészítése, ellátmányok ellenőrzése...máj. 22.
-
hírek, tájékoztató anyagok írása, online tartalmak és prezentációk készítése, a kar social média felületeinek kezelése, kari kiadványok szerkesztésében való részvétel, kari konferenciák, szakmai rendezvényeinek/tájékoztató napjainak szervezési előkészítése, lebonyolítása, adminis...máj. 23.
-
require. #LI-AS1 #LI-Hybrid Részmunkaidő; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő... ; Könyvelés; Pénzügyi támogatás; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Pénzügy, Könyvelés; Üzleti... támogató központok; Angol; junior; Általános munkarend; Part-time work; High school; Administrator...máj. 24.
-
, Beszerzés; Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor; Szállítás, Beszerzés, Logisztika; Angol; junior... , Procurement; Logistics administrator; Transportation, Procurement, Logistics; English; junior; General work schedule ...máj. 23.