Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztratív ügyintéző állások, munkák >10 év tapasztalattal
391 db találat
Szűrés
-
segítség a toborzásban, kiválasztásban telefonos előszűrés interjúk előkészítésema 05:22
-
Telefonhívások kezelése Adminisztratív feladatok ellátása Beosztások írása Kimutatások készítése Front office manager és supervisorok munkájának segítésema 12:20
-
Ügyfélszolgálati kollégák támogatása a háttérmunkák feldolgozásában magyar és angol nyelven Az Ügyfelek megoldandó káreseményeivel együtt járó adminisztrációs tevékenységek elvégzésemáj. 10.
-
Adminisztrációs feladatok ellátása Irodai teendők elvégzése Áruk fogadása és küldése Egyéb, a vezető által kijelölt feladatok ellátásategnap 13:17
-
Key Responsibilities: - Serve as the first point of contact for our company, offering a warm welcome to guests and clients both in person and over the phone in Hungarian and English. - Manage incoming calls, including screening, forwarding, and taking messages with a high level o...ma 05:19
-
Adatrögzítési és adminisztratív feladatokat végeznél Segítenél dokumentumok szkennelésében, fénymásolásában és rögzítésében Munkáddal a HR csapatot támogatnádmáj. 10.
-
- az irodai részleg munkájának segítése, esetenkeként helyettesítés a recepción. - adatbázis kezelése, adminisztrációs feladatok, amerikai szoftverben való iktatás, - postán illetve e-mail-ben érkező számlák szkennelése, pénzügyi szoftverbe való iktatása - iratrendezés, egyéb adm...ma 05:19
-
-Számlák, szerződések, egyéb dokumentumok kezelése, szkennelése, iktatása, lefűzése -Adatbázis kezelése, ezzel kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása -Beérkező levelek kezelése, iktatása, irattározása; kimenő levelek nyílvántartása -Árajánlatok bekérése szolgáltatóktól, m...tegnap 14:19
-
Vendégek fogadásában E-mailek, telefonhívások kezelésében Bejövő és kimenő posták, illetve futár rendelések intézésében Irodaszerek és catering rendelésében Rendszer jogosultságok igénylésében Tárgyalók előkészítésében, foglalásában Nyilvántartások kezelésében, adminisztrációs fe...tegnap 10:19
-
-alapanyagok (max 8kg) súlyának lemérése és rögzítése excelben.tegnap 11:14
-
Telefonos segítségnyújtással foglalkozó ügyfélszolgálati kollégáink támogatása a háttérmunkák feldolgozásában magyar és angol nyelven. Az Ügyfelek megoldandó káreseményeivel együtt járó adminisztrációs tevékenységek elvégzése: külföldön történő egészségügyi ellátás megszervezése...máj. 08.
-
Process and register merchant applications and support documents in the Euronet systems Check all inputs for correctness and completeness (including documentation) Collect missing details from counterparts Check quality of data in the onboarding systems Verify of AML/KYC details...tegnap 16:17
-
Dolgozók jelenléti íveinek gyűjtése és továbbítása a bérszámfejtés felé Üzleti utak szervezése, előkészítése és koordinálása Céges rendezvények lebonyolításában segítségnyújtás Havi csapatépítők szervezése Adminsztrációs feladatok ellátása Heti reggelik és snackek megrendelése az...máj. 07.
-
Ügyfelekkel való kapcsolattartás: Munkád során fogadnád a beérkező érdeklődőket, ügyfeleinket. Telefonhívásokat kezdeményeznél és fogadnál, segítenél a toborzási folyamatokban. Jelöltjeinkkel időpontokat is egyeztetnél, illetve nyomon követnéd regisztrációs folyamataik stádiumát...máj. 08.
-
Alapvető könyvelési feladatok elvégzése Számlák rögzítése, könyvelése a rendszerben Vállalati belső rendszerek használata Archiválás, dokumentumok iktatásamáj. 07.
-
Árazások elvégzése számlázóprogram (Excel program) használatával Honlap feltöltése, karbantartása Vevők kiszolgálásamáj. 08.
-
Online naptár és az adminisztratív feladatok pontos, precíz kezelése Vizsgálati időpont egyeztetés az ügyfelekkel telefonon Ügyfélproblémák kezelése Audiológus kolléga adminisztratív támogatása (megrendelések leadása, postakezelés) Pénztár kezelése, számlázás Az audiológus kollég...máj. 06.
-
Az irodavezető és a munkatársak adminisztratív támogatása (szkennelés, fénymásolás, aláíratás) posta kezelése, iktatás iratok, dokumentumok, szerződések teljeskörű adminisztrációjában való segítségnyújtás belső rendszerek használata Munkavégzés: 13. Kerület Munkaidő: H-P 8:00-16...máj. 10.
-
Számlák kiállítása Szerződések archiválása Időpontok szervezése Word és PPT dokumentumok készítése Körlevelek küldése Munkaidő: Hétfő és péntek között heti 20 órában (5X4 vagy 2X8,5+4 vagy 3X7), hosszútávon.máj. 11.
-
Process and register merchant applications and support documents in the Euronet systems Check all inputs for correctness and completeness (including documentation) Collect missing details from counterparts Check quality of data in the onboarding systems Verify of AML/KYC details...tegnap 16:17