Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrátor állás, munka
84 db találat
Szűrés
-
Az ügyvezető igazgató személyi asszisztenseként általános asszisztensi feladatok ellátása, Általános rögzítési feladatok, szükség esetén vevőkkel történő telefonos kapcsolattartás alap szinten (német vagy angol nyelven), A főkönyvelő munkájának háttértámogatása (számlák iktatása,...ápr. 28.
-
telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...ápr. 26.
-
Az alábbi feladatok várnak Rád adminisztratív feladatok elvégzése adatrögzítés riportok készítése értékesítési- és toborzási listákból történő telefonos hideghívások indítása, kezelése call center forgatókönyv szakszerű követése kapcsolattartás a társosztályokkal – értékesítés, t...ápr. 29.
-
teljes körű adminisztráció Új autó értékesítők napi munkájának támogatása (számlázás, forgalomba helyezés... részvétel Biztosítási és finanszírozási tevékenységekkel kapcsolatos adminisztráció Folyamatos... ; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő; Szakmai asszisztens; Értékesítési... munkatárs; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Értékesítés, Kereskedelem; Angol; Német... ; junior; Általános munkarend; Full time work; Employee status; High school; Administrator, Document...tegnap 09:14
-
, hanem segítik a munkát… Teljes munkaidő; Home office; Középiskola; Adminisztrátor, Dokumentumkezelő... ; Bérszámfejtés, TB ügyintézés; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; HR, Munkaügy; Angol; Német... ; junior; Általános munkarend; Full time work; Home office; High school; Administrator, Document...ma 14:20
-
Teljes munkaidő; Home office; Alkalmazotti jogviszony; Középiskola; Adatrögzítő; Adminisztrátor... , Dokumentumkezelő; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Német; Általános munkarend; Full time work... ; Home office; Employee status; High school; Data Analyst; Administrator, Document Manager...ápr. 29.
-
Érkező / utazó vendégek fogadása / utaztatása Számlázás Dokumentációk pontos vezetése Foglalások rögzítése, ajánlatadás az értékesítés távollétében Teljes körű információszolgáltatás és segítségnyújtás a vendégek részére Telefonhívások kezelése Folyamatos kapcsolattartás más rész...ápr. 26.
-
Duties Include: Office management Material procurement Material transport and customs arrangements Data entry Administrative works Review invoicesápr. 17.
-
; Raktározás, Készletezés; Logisztikai ügyintéző, adminisztrátor; Szállítás, Beszerzés, Logisztika... ; Storage, Stockpiling; Logistics administrator; Transportation, Procurement, Logistics; English; German; junior; General work schedule ...ápr. 26.
-
Recepciós és adminisztrációs feladatok ellátása Telefonok kezelése Vendégek fogadása Kártyák előkészítése Gépjármű regisztrációkápr. 24.
-
való ellátása- értékesítéssel kapcsolatos adminisztráció (ajánlat, rendelés, szállítólevél/számla írása...ma 00:35
-
; Adminisztráció, Asszisztens, Irodai munka; Angol; Német; junior; Általános munkarend; Full time...ápr. 26.
-
összeállítása, szigorú betartása projekt irányítási rendszer naprakész vezetése, adminisztrációs...ápr. 29.
-
Unterstützung der Event Specialisten bei Verkauf von Events in all unseren Häuser Bearbeitung von Follow-Up Anfragen Rechnungserstellung von den Events Verantwortung für einen reibungslosen administrativen Ablauf von A – Z Erstellung von Menükarten Organisation der Tischordnung u...ma 18:38
-
Das brauchst Du zum #AndazSein / Abgeschlossene Berufsausbildung in der Hotellerie oder abgeschlossenes Studium wünschenswert / Mehrjährige Berufserfahrung am Front Office / Sehr gute Deutsch- und Englischkenntnisse in Wort und Schrift / Networking & Lifestyle sind für dich Herze...ma 18:38
-
Tägliche Kontrolle der Ankünfte und Abreisen, Sicherstellung von reibungslosen Abläufen am Front Office, sowie Implementierung und Kontrolle unserer Standards Unterstützung und Vertretung des Front Office Managers in dessen Abwesenheit Gästebeschwerden verantwortungsbewusst lösen...ápr. 29.
-
Betreuung und Beratung unserer internationalen, anspruchsvollen Gäste Reservationen inkl. Korrespondenz (Offerten, Bestätigungen) mittels Protel Check-in und Check-out Entgegennahme und Vermittlung von Telefonanrufen Verbuchen der Verkaufsstellen Erstellen von Tagesabschlüssen En...ápr. 29.
-
Telefon- und Mailbeantwortung Reservationswesen Outlook, Protel Air & MICE Betreuung der Gäste intern Check-in & Check-out inkl. Rechnungsversand Offertenerstellung für Gruppen | Seminare Debitorenkontrolle Feedbackwesen Webseitenbetreuung Mithilfe bei Optimierungen Kommunikation...ápr. 26.
-
Assistant Front Office Manager (m/w/d)
Legyen az első 5 jelentkező között!Velden am Wörthersee, KärntenIHRE AUFGABEN BEI UNS: Stellvertretung des Front Office Manager während dessen Abwesenheit Sicherstellung eines reibungslosen Ablauf aller anfallenden Arbeiten an der Rezeption (Check in, Check out, etc.) Steigerung des Kategorien- und Zusatzverkaufs Professionelle Bearbeitung vo...ápr. 24. -
Herzlicher Empfang und erster Ansprechpartner für unsere nationalen und internationalen Gäste Alle üblichen Front Office Aufgaben wie Check -in/Check out Rechnungslegung für Firmenbuchungen professionelle Bearbeitung aller Anfragen und Buchungen diverse administrative und organis...ápr. 24.