Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrációs munkatárs állás, munka
298 db találat
Szűrés
-
telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...máj. 11.
-
Ügyfélszolgálati kollégák támogatása a háttérmunkák feldolgozásában magyar és angol nyelven Az Ügyfelek megoldandó káreseményeivel együtt járó adminisztrációs tevékenységek elvégzésemáj. 10.
-
irodai folyamatok lebonyolítása rendelések feldolgozása kiskereskedelmi láncokhoz és nagykereskedőkhöz kapcsolódó adminisztrációs feladatok, termékek belistázása, kapcsolattartás belföldi és külföldi szállítások menedzselése, papírmunkája ügyfélszolgálati feladatok ellátása jöved...ma 15:32
-
Telefonos segítségnyújtással foglalkozó ügyfélszolgálati kollégáink támogatása a háttérmunkák feldolgozásában magyar és angol nyelven. Az Ügyfelek megoldandó káreseményeivel együtt járó adminisztrációs tevékenységek elvégzése: külföldön történő egészségügyi ellátás megszervezése...máj. 08.
-
Vendégek fogadása, kínálása, (hostess tevékenység) A tárgyalók előkészítése megbeszélésekhez Iroda rendben tartása Bejövő telefonhívások kezelése Irodaműködéshez szükséges beszerzések lebonyolítása (pl. konyhai eszközök, irodaszerek) Iratok szkennelése, lefűzése Levelek, csomagok...máj. 11.
-
Adminisztrációs feladatok ellátása Irodai teendők elvégzése Áruk fogadása és küldése Egyéb, a vezető által kijelölt feladatok ellátásama 13:17
-
Segítségnyújtás a jegyértékesítő partnereknek Segítségnyújtás a jegyvásárlóknak Rendezvényeken való részvétel Kollégák munkájának segítése Mindennapi irodai feladatok ellátása (eszközök előkészítése, fuvarozása)máj. 11.
-
Dolgozók jelenléti íveinek gyűjtése és továbbítása a bérszámfejtés felé Üzleti utak szervezése, előkészítése és koordinálása Céges rendezvények lebonyolításában segítségnyújtás Havi csapatépítők szervezése Adminsztrációs feladatok ellátása Heti reggelik és snackek megrendelése az...máj. 07.
-
Adminisztratív feladatok ellátása A vezetők munkájának támogatása Napi kapcsolattartás a társosztályokkal Kimutatások, statisztikák készítése, ellenőrzése, elemzése Ügyfelekkel való kapcsolattartás Megrendelések nyomon követése Panaszkezelés Vállalatirányítási rendszer használata...máj. 07.
-
Ügyfelekkel való kapcsolattartás: Munkád során fogadnád a beérkező érdeklődőket, ügyfeleinket. Telefonhívásokat kezdeményeznél és fogadnál, segítenél a toborzási folyamatokban. Jelöltjeinkkel időpontokat is egyeztetnél, illetve nyomon követnéd regisztrációs folyamataik stádiumát...máj. 08.
-
Adatbevitel, koordináció feladatok ellátása Projektmenedzsment a Salesforce-ban A megrendelések nyomon követése, kezelése Adatbeviteli feladatok ellátása Az ügyfelekkel való kapcsolattartásma 05:34
-
Az irodavezető és a munkatársak adminisztratív támogatása (szkennelés, fénymásolás, aláíratás) posta kezelése, iktatás iratok, dokumentumok, szerződések teljeskörű adminisztrációjában való segítségnyújtás belső rendszerek használata Munkavégzés: 13. Kerület Munkaidő: H-P 8:00-16...máj. 10.
-
Változatos munkakörbe, budaörsi logisztikai központunkba (Budaörs, Gyár u. 2.) keressük azt a munkájára igényes, precíz, pontos, akár pályakezdő kollégánkat, aki örömmel munkatársunk lenne és még a saját ötleteit is megvalósítanámáj. 09.
-
Check in/check out feladatok ellátása, Felmerülő vendégigények kielégítése, Vendégek tájékoztatása, Beérkező levelek kezelése, Vendég-elégedettség folyamatos javítása, A szükséges adminisztrációs feladatok ellátása.ma 17:00
-
Folyamatos kapcsolattartás írásban és telefonon a külföldi értékesítési csapattal Vevői kérések összegzése, ez alapján specifikáció elkészítése A módosítások kommunikálása a projekt során Termelő területen dolgozó kollégákkal való folyamatos egyeztetés Meetingek kiírása és előkés...ma 10:55
-
- kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.máj. 08.
-
Számlázási feladatok nemzetközi ügyfeleink részére (normál, előleg, stornó, intercompany számlák) Bejövő számlák és kiegészítő dokumentumok kezelése, egyeztetések elvégzése, Hibás számlák visszaküldése, javítása/javíttatása, hiányzó alátámasztó dokumentumok beszerzése Folyamatos...máj. 11.
-
Your Impact Administration of data records such as contracts and financial documentation (contracts, entitlements and renewals). Obtaining software license information and application owners for teams globally. Managing meetings for the Software Asset Management team.tegnap 00:50
-
Riportok készítése Meetingek szervezése Hívások kezelése Dokumentációkezelés Egyéb ad-hoc feladatok elvégzésemáj. 08.
-
Felhasználókkal/Ügyfelekkel való kapcsolattartás Hibabejelentések teljeskörű menedzselése (fogadás: telefonon/emailben, rögzítés ticketing rendszerben, delegálás, nyomon követés) Kapcsolattartás a társosztályokkal (L2 és L3 munkatársakkal, partnerekkel) Egyéb, a helpdesk munkájáb...máj. 11.