Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztrációs asszisztens állások, munkák 5-10 év tapasztalattal

2224 db találat
Szűrés
  • Dinamikus csapatunkba keresünk, azonnali belépési lehetőséggel, gyakorlattal rendelkező ügyintézőt. Ami nálunk vár a mindennapokban: A munkaidő egy részében pénzügyi asszisztensi feladatok ellátása - pénzügyi vezető támogatásával. Árajánlatok készítése - Területi értékesítőinkkel...
    máj. 10.
  • Vevőinkkel és beszállítóinkkal történő kapcsolattartás Nyilvántartások pontos kezelése Az iroda folyamatos és zavartalan működésének fenntartása Kollégák hatékony munkájának támogatása Egyéb általános irodai adminisztrációs feladatok ellátása Szerződések nyilvántartása Fuva...
    tegnap 12:15
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    máj. 11.
  • Dokumentációk irodai rendszerezése Ki- és beérkező számlák kezelése A bizonylatok könyvelésre való előkészítése Bérszámfejtéshez kapcsolódó papírok előkészítése Házipénztár kezelése
    máj. 11.
  • Excel táblázatok készítése, költségvetések készítése, postára járás, ügyfelekkel való kapcsolattartás, ügyintézés.
    máj. 11.
  • Ügyviteli adminisztrációban való részvétel Postázandó küldemények, csomagok előkészítése, szállítás megrendelése Bejövő küldemények átvétele Recepciós feladatok, vendégek fogadása Telefonos ügyfélszolgálat Az iroda napi működésében való tevékeny részvétel...
    máj. 10.
  • Vendégek fogadása, kínálása, (hostess tevékenység) A tárgyalók előkészítése megbeszélésekhez Iroda rendben tartása Bejövő telefonhívások kezelése Irodaműködéshez szükséges beszerzések lebonyolítása (pl. konyhai eszközök, irodaszerek) Iratok szkennelése, lefűzése Levelek, csomagok...
    máj. 11.
  • Irodai Csapatunk Téged vár barátságos környezetben. A feladatok változatosak és pörgősek, nincs két ugyanolyan munkanap. Várunk Téged napi 8-órás munkaidőben Budaörsi telephelyünkre, csatlakozz hozzánk. Feladatok: Titkársági feladatok ellátása (telefonok kezelése, levelezés, post...
    tegnap 08:20
  • telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...
    máj. 11.
  • az intézet szakterületi munkáiának adminisztratív támogatása iratok előkészítése, postázási (elektronikus) feladatok RobotZsaru rendszer kezelése táblázatok, nyilvántartások vezetése. Munkavégzés helye: Büntetés-végrehajtás Gazdasági Ellátó Intézete, Budapest X. Munkaidő: hiv...
    máj. 11.
  • kereskedő és fuvarozó partnereivel való kapcsolattartás, szállítólevelek kiállítása, számlázás.
    tegnap 15:00
  • Irodai adminisztrátor

    7623 Pécs, Martin Ferenc utca 2/1.
    Bejövő számlák kezelése, nyilvántartások napi szintű vezetése Bejövő számlák iktatása ügyviteli rendszerbe Kimenő posta kezelése Szerződések kezelése Partnerekkel kommunikáció, kapcsolattartás Társosztályokkal való együttműködés (logisztika, műszaki részleg, HR, könyvelés)...
    máj. 10.
  • A vezetők és munkatársak munkájának támogatása A vállalat irányítási rendszer működtetésének elsajátítása és naprakész nyilvántartás vezetése (adatrögzítés, határidők figyelése, adatbázis karbantartás) Szerződések kezelése, ellenőrzése, előkészítése Árajánlatok készítésének támog...
    tegnap 17:50
  • Irodai adminisztrátor

    9225 Dunakiliti, Kossuth Lajos utca 113.
    Az irodai napi adminisztrációs feladatainak ellátása A központi telefonrendszer kezelése A létesítmény fenntartásával kapcsolatos ügyek intézése A létesítmény fenntartásával összefüggő beszerzések intézése
    máj. 09.
  • Budapesti irodaházba keresünk recepciós munkakörbe munkájára és magára igényes hölgyet.
    máj. 10.
  • Megvalósult projektek, munkák utáni adminisztráció elvégzése, munkalapok számlázásra juttatása, problémás esetek kitisztázása back office vezető segítségével Szerződések nyilvántartások kezelése és frissítése. Új dokumentumok, sablonok és nyilvántartások létrehozása a vállalat ig...
    tegnap 12:30
  • Adminisztratív asszisztens (operatív személyzet és konzuli ügyek felelőse) A nagykövetség és a diplomaták hivatalos ügyekben végzett feladatainak támogatása (segítségnyújtás az aktuális ügyekkel kapcsolatos háttérmunkában) Alkalmanként hivatalos munkakörben történő vezetés, diplo...
    máj. 11.
  • A kisvállalkozásunk adminisztrációs ügyintézése. Készlet rögzítése, vevőkkel való kapcsolattartás, ajánlatok , rendelések késztése, számlázás, pénztár kezelése, munkavállalókkal kapcsolatos napi ügyintézés. Könyvelés, bérszámfejtés NEM része a feladatnak...
    máj. 09.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim