Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Adminisztrációs asszisztens állások, munkák pályakezdőknek
1130 db találat
Szűrés
-
Megrendelések rögzítése Irodai adminisztráció Kapcsolattartás a kereskedő kollégákkal Ügyfelekkel történő kapcsolattartástegnap 13:15
-
- Általános adminisztrációs/szervezési feladatok ellátása - Nyilvántartások vezetése - Kimenő számlák kiállítása instrukció szerint - Bejövő bizonylatok rendszerezése, iktatása, postai küldemények kezelése - Kollégák munkájának támogatása...tegnap 10:20
-
A pénzügyi- gazdasági terület adminisztrációs támogatása Kimutatások készítése Iktatási feladatok elvégzésetegnap 10:05
-
segítség a toborzásban, kiválasztásban telefonos előszűrés interjúk előkészítésetegnap 16:25
-
telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...ápr. 26.
-
* Bejövő szállítói számlák ellenőrzése ás leigazolása pénzügyi osztály felé - Számla nem megfelelősség esetén jelzés az ügyintézőnek és szükség esetén reklamáció az alvállalkozó irányába - Számlamellékletek és egyéb vevői dokumentáció összekészítése rendszerezése, postázásra való...tegnap 12:20
-
Ügyfélszolgálati kollégák támogatása a háttérmunkák feldolgozásában magyar és angol nyelven Az Ügyfelek megoldandó káreseményeivel együtt járó adminisztrációs tevékenységek elvégzéseápr. 25.
-
általános adminisztrációs feladatok kapcsolattartás a munkatársakkal kimutatások, beszámolók készítéseápr. 25.
-
szerződéskezelési programrendszer használata a kárügyviteli feladatok ellátása szerződéskezelési ügyvitel nyilvántartások vezetése, heti monitorozása dokumentumkezelés és –archiválás kárdokumentumok kontrollja általános irodai ügyviteltegnap 11:55
-
A kisvállalkozásunk adminisztrációs ügyintézése. Készlet rögzítése, vevőkkel való kapcsolattartás, ajánlatok , rendelések késztése, számlázás, pénztár kezelése, munkavállalókkal kapcsolatos napi ügyintézés. Könyvelés, bérszámfejtés NEM része a feladatnak...ápr. 24.
-
Adatrögzítési és adminisztratív feladatokat végeznél Segítenél dokumentumok szkennelésében, fénymásolásában és rögzítésében Munkáddal a HR csapatot támogatnádápr. 25.
-
Adminisztrációs feladatok ellátása Postai ügyintézés Partnercégekkel való kapcsolattartás Marketing feladatokban való részvétel Kollégák munkájának támogatásaápr. 19.
-
Providing administrative support for logistic coordinators Updating data in internal systems Keeping contact with partners in English Preparing shipping documents. You also be involved in the planning, tracking plus the organization of shipments Coordinating between logistic staf...ápr. 26.
-
a céghez érkező vendégek fogadása telefonok kezelése az iroda napi szintű gördülékeny munkavégzésének elősegítése: irodaszerek, tisztítószerek konyhai fogyóeszközök stb.) biztosítása, rendelése ügyféltér tisztaságának és rendezettségének felügyelete egyéb beszerzésekkel kapcsolat...ápr. 22.
-
Vendégek fogadása, kínálása, (hostess tevékenység) A tárgyalók előkészítése megbeszélésekhez Iroda rendben tartása Bejövő telefonhívások kezelése Irodaműködéshez szükséges beszerzések lebonyolítása (pl. konyhai eszközök, irodaszerek) Iratok szkennelése, lefűzése Levelek, csomagok...ápr. 23.
-
Adminisztratív feladatok ellátása A vezetők munkájának támogatása Napi kapcsolattartás a társosztályokkal Kimutatások, statisztikák készítése, ellenőrzése, elemzése Ügyfelekkel való kapcsolattartás Megrendelések nyomon követése Panaszkezelés Vállalatirányítási rendszer használata...ápr. 22.
-
Ügyfél kiszolgálással kapcsolatos feladatok ellátása Ügyféladatok és dokumentáció teljes körű vezetése és karbantartása Ügyfélmegbízások teljesítése Telefonon információszolgáltatás és adott megbízások elintézése, időpont egyeztetés Ügyfelek fogadása és koordinálása Megrendelések...tegnap 17:10
-
Egyszerűbb ügyféllevelezési feladatok ellátása Iktatási adminisztrációápr. 23.
-
Irodai recepciós és asszisztensi feladatok, adminisztráció, többek között ügyfelek fogadása, telefonok kezelése, küldemények iktatása, szövegszerkesztés.ápr. 26.
-
Riportok készítése Meetingek szervezése Hívások kezelése Dokumentációkezelés Egyéb ad-hoc feladatok elvégzéseápr. 26.