Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Adminisztráció állások, munkák >10 év tapasztalattal

148 db találat
Szűrés
  • Adminisztrációs jellegű feladataid közé tartoznának: - ügyfelekkel és alvállalkozókkal való kapcsolattartás - árkalkulációk - reklámdekorációs gyártások (táblák, matricák) adminisztrációja, munkafolyamat ellenőrzése - számlázás
    máj. 11.
  • Adatrögzítési és adminisztratív feladatokat végeznél Segítenél dokumentumok szkennelésében, fénymásolásában és rögzítésében  Munkáddal a HR csapatot támogatnád
    máj. 10.
  • Irodai asszisztens

    1224 Budapest, Barackvirág utca 11.
    Irodai asszisztens munkatársat keresünk napi 4 órára, Budapest XXII kerületi munkahelyre Feladatkörök: Webshopos rendelések kezelése, számlázás, könyvelési anyagok előkészítése, raktárnyílvántartás, termékdíj bevallás, projektek nyilvántartása 
    tegnap 13:05
  • A Zsidai Gasztronómiai Csoportban folyamatosan keresünk munkavállalókat számos pozícióra. Most adminisztratív munkatárs pozícióba keressük legújabb kollégánkat részmunkaidőben. ● Irodai fogyóeszközök utántöltése, beszerzése (pl: irodaszerek, konyhai termékek, papíráru, munkaruha)...
    máj. 10.
  • Érdekel mennyit kereshetnél?
    Ismerd meg mások bérigényét!
    Mennyit kereshetnék?
  • a Társaság által foglalkoztatottakkal kapcsolatos nyilvántartások vezetése, munkavállalók bérszámfejtéssel, TB ügyintézéssel, valamint szabadság nyilvántartásokkal kapcsolatos tevékenységek ellátása, munka- és tűzvédelmi oktatások és képzések megszervezése, adminisztrálása, a mun...
    máj. 08.
  • - Provide full administrative support to the MD - Coordinating with the factory and distributor with regarding to the scheduling the production and sales forecasting. - Coordinate incoming calls and emails - Maintain office supply...
    tegnap 09:05
  • ügymenethez tartozó adminisztrációs, adatrögzítési, nyilvántartási feladatok ellátása, munkatársak munkájának adminisztrációs támogatása, kapcsolattartás könyveléssel, ügyfelekkel, szerződések adminisztratív kezelése (előkészítés, postázás, iktatás), a cégünk működéséhez kapcsoló...
    máj. 10.
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás: Munkád során fogadnád a beérkező érdeklődőket, ügyfeleinket. Telefonhívásokat kezdeményeznél és fogadnál, segítenél a toborzási folyamatokban. Jelöltjeinkkel időpontokat is egyeztetnél, illetve nyomon követnéd regisztrációs folyamataik stádiumát...
    máj. 08.
  • 4 órás - részmunkaidős munkakör Feladatok Pénzügyi, adminisztratív feladatok Számlák kibocsátása. Bizonylatok utalványozási és kifizetési folyamatának menedzselése, banki átutalások rögzítése. Fizetési hátralékok nyomon követése, fizetési felszólítások kezelése a kialakított prot...
    máj. 10.
  • HR adminisztrátor (6/8 óra)

    1145 Budapest, Róna utca 174.
        HR osztály adminisztratív támogatása;     Dokumentumok kezelése digitális és nyomtatott formában;     Gyakornokok jelenléti íveinek kezelése;     Egészségügyi szűrések, tűz- és munkavédelmi oktatások koordinálása;     Kapcsolattartás társosztályokkal;     Irodaszer és egyéb r...
    ma 13:51
  • Az alábbi feladatok várnak Rád adminisztratív feladatok elvégzése adatrögzítés riportok készítése értékesítési- és toborzási listákból történő telefonos hideghívások indítása, kezelése call center forgatókönyv szakszerű követése kapcsolattartás a társosztályokkal – értékesítés, t...
    máj. 11.
  • Árazások elvégzése számlázóprogram (Excel program) használatával Honlap feltöltése, karbantartása Vevők kiszolgálása
    máj. 08.
  • áruforgalmi folyamatokhoz kapcsolódó és műszaki adminisztrációs feladatok ellátása, mennyiségi és minőségi ellenőrzést követően a megrendelt és beérkezett nyersanyagok bevételezése, heti és a havi forgalmi jelentések, kimutatások összeállítása, különböző dokumentumok rendszerezés...
    tegnap 09:00
  • - kapcsolattartás a Szövetség tagjaival, partnerszervezetekkel, hatóságokkal, - bejövő/kimenő számlák kezelése, - számviteli bizonylatok kezelése, - Fiata okmányok kiadása, - iroda működtetése.
    máj. 08.
  • otthonos, bensőséges környezet kialakítása a ház lakói számára eseti kérdések megválaszolása vendégek útbaigazítása, támogatása beérkező vendégigények kezelése, szervezése csomagok, postai küldemények átvétele állandó személyzeti jelenlét biztosítása a lobbyban egyes házirend-bél...
    máj. 11.
  • Ügyfelek telefonos támogatása Partner vállalatok angol nyelvű tájékoztatása Ügyfelek onboarding tevékenységének biztosítása Értékesítők informálása Egyéb adminisztrációs feladatok ellátása
    máj. 10.
  • Esti Szállodai Recepciós

    6725 Szeged, Petőfi Sándor sugárút 47.
    Munkatársat keresünk Esti Szállodai recepciós pozícióba. Szeged Belvárosának frekventált részén elhelyezkedő 4*-os, 16 szobás panziónk, 2013 óta fogad vendégeket, magas színvonalon, igényes, modern környezetben. Családias hangulatú szálláshelyünk, igen kedvelt a városunkba látoga...
    ma 17:50
  • Budapesti Ügyvédi Irodánk keres Recepcióst / Asszisztenst 20 órás részmunkaidőben délutáni műszakban. Telefonhívások kezelése Ügyfelek fogadása és kiszolgálása Bejövő és kimenő posta kezelése, futárok rendelése Az ügyvédi munka folyamatos támogatása Egyéb titkársági feladatok...
    máj. 09.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim