Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom

Állások, munkák és állásajánlatok

10 db találat
Szűrés
  • Danish speaking Contact Center Representative (2PM-10PM)

    Legyen az első 5 jelentkező között!
    Országosan bárhonnan pályázható
    Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...
    ma 17:15
  • Handle incoming customer contacts including but not limited to phone and email (non-sales task) Use resources to answer questions and resolve concerns promptly and courteously in verbal or written form Follow-up on customer service issues Capture customer feedback Prepare and...
    ma 17:10
  • Medior ügyfélszolgálati munkatárs

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
    Felmerülő problémák, vevőreklamációk kivizsgálása, megoldása, email-en, RedMine rendszeren keresztül A terminálokban elhelyezett küldemények státuszának nyomon követése, szükség szerinti telefonos, email-en keresztüli kapcsolatfelvétel a címzettekkel Feladatok elvégzésének a kont...
    tegnap 12:52
  • Ügyfelektől érkező, elsősorban műszaki jellegű segítség kérő telefonhívások fogadása, megválaszolása (POS terminálok, elektromos töltő berendezések, telemetriai adatgyűjtők, bankkártya tranzakciók), Ügyfélkezelés, többségében műszaki ügyféltámogatás, Hibajegykezelő rendszer haszn...
    tegnap 00:30
  • A magyarországi irodába befutó telefonhívások kezelése (hétköznapokon délután 17 és reggel 8 óra között, hétvégén pedig 24 órában), kapcsolattartás a külföldön tartózkodó, segítségre szoruló ügyfelekkel és külföldi szolgáltató partnerekkel, segítségnyújtás megszervezése és admini...
    ápr. 25.
  • Felsőkategóriás lakásüzemeltető cégünk számára keresünk vendég kommunikációs munkatársát. A feladat a lakásainkban rövid távon megszálló vendégekkel való proaktív, segítőkész és személyre szabott kommunikáció különböző, elsősorban online felületeken. Cégünk sajátossága, hogy igye...
    ápr. 23.
  • Utazási szakértőink elsődleges feladata a hozzánk (hideghívások nélkül) forduló potenciális vásárlók minőségi, az ügyfelek elégedettségére okot adó kiszolgálása: érdemben megválaszoljuk a kérdéseiket, felmerült bizonytalanságaikat, és segítünk nekik megtalálni az igényeiknek megf...
    ápr. 23.
  • bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)
    ápr. 22.
  • ● Irodába érkező vendégek fogadása, körbevezetése, ültetése ● Foglalások managementje ● Iroda rendben tartása ● Küldemények átvétele ● Központi telefonszámok és e-mail címek kezelése - bejövő hívások fogadása, átirányítása ● Vásárlói panaszok és észrevételek kezelése (e-mail, tel...
    ápr. 22.
  • Panasz és kárügyintéző

    1097 Budapest, Könyves Kálmán körút 12-14.
    Beérkező panasz- és kárügyek kezelése, kivizsgálása, elbírálása, adminisztrációja Kárrendezéshez kapcsolódó pénzügyi műveletek kezelése Kár dokumentációk beszerzése és kárakták összeállítása Kárügyintézés, a káranyag összeállításához szükséges dokumentumok, bizonylatok előkészíté...
    ápr. 22.
Álláspályázataim Jelentkezések
Mentett állások Mentett állások
Állásértesítő Állásértesítőim