Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélszolgálati munkatárs állás, munka
64 db találat
Szűrés
-
Bejövő hívásokat fogadsz, e-maileket válaszolsz meg, kapcsolatot tartasz ügyfeleinkkel; Tájékoztatsz, segítesz és megoldásokat nyújtasz a felmerülő kérdésekkel kapcsolatban; Hívásaidat pontosan adminisztrálod belső rendszereinkben.ma 05:10
-
A beérkező hívások kedves, megoldásközpontú kezelése A bejelentések precíz, pontos felvitele a hibabejelentő rendszerbe Kapcsolattartás társvállalatokkal, alvállalkozókkal Szerviz folyamatkezelés, esetenként irányítás Levelezés, webes bejelentés kezelése Aktív részvétel tudásbá...máj. 10.
-
Tájékoztatás, információnyújtás. Megbízások, tranzakciók befogadása, rögzítése. Termékek és szolgáltatások értékesítése bejövő hívások folyamán. Panaszkezelés telefonon és e-mailen. Hívásokkal kapcsolatos adminisztrációs feladatok ellátása. Ha gyakorlottan kezeled a magyar ügyfel...tegnap 16:00
-
ügyfelektől beérkező hívások fogadása, felmerülő kérdéseik megválaszolása, problémamegoldás; tájékoztatás nyújtása a biztosítási termékeinkkel kapcsolatosan (nincs értékesítés); számlainformáció, panaszkezelés; fenti feladatokhoz kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátása; beér...máj. 10.
-
Főképp a hangodra van szükségünk, hiszen nagyrészt telefonon fogsz az ügyfelekkel beszélni, ezért fontos, hogy szeress a telefonon lógni! ;) 70%-ban hagyományos ügyfélszolgálati munka, ahol az ügyfeleknek fogod a kezét, hogy elérhessék céljaikat, 30%-ban pedig együtt gondolkozás...máj. 10.
-
Ügyfélszolgálatos kollégákat keresünk több műszakos munkarendbe az alábbi feladatokkal: Ügyfelekkel kapcsolattartás chaten és hanghívásban. Ügyfelektől érkező e-mailek kezelése, megválaszolása. Ügyfelek számlanyitásának segítése videóhívásban. Ügyfelektől érkező panaszok felvétel...máj. 10.
-
Bejövő szerviz hívások kezelése és nyilvántartásba való rögzítése Folyamatos kapcsolattartás a szervizvezetővel és a szerviztechnikus kollégákkal a beérkezett hívásokkal kapcsolatban. A szerviz telefonra érkezett problémák kezelése telefonon keresztül, ha az lehetséges – önállóan...máj. 08.
-
Felmerülő problémák, vevőreklamációk kivizsgálása, megoldása, email-en, RedMine rendszeren keresztül A terminálokban elhelyezett küldemények státuszának nyomon követése, szükség szerinti telefonos, email-en keresztüli kapcsolatfelvétel a címzettekkel Feladatok elvégzésének a kont...máj. 08.
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...máj. 08.
-
Bejövő ügyfélszolgálati hívások kezelése Bejövő ügyfélszolgálati emailek kezelés irodai admin igények összefogása és megoldása, szükséges eszközök, jóléti dolgok beszerzése egyéb irodai adminisztrációmáj. 06.
-
a NISZ Zrt. portfóliójába tartozó komplex informatikai és telekommunikációs megoldásokra, szolgáltatásokra vonatkozó ügyféligények menedzselése, folyamatos kapcsolattartás megadott ügyfélkörrel, ügyféligények felmérése, ügyféligények generálása a NISZ szolgáltatási képességei ala...ma 10:40
-
Lakossági-, és Kisvállalati Ügyfélszolgálatra beérkező hívások udvarias, gyors és pontos megválaszolása A szolgáltatásainkkal kapcsolatos technikai segítségnyújtás Hibabejelentések és igények ügyintézése és megoldása Telekommunikációs hálózatok, berendezések specifikus hibaelhárí...máj. 07.
-
pályázat- és támogatáskezeléssel összefüggő, webes contact és call center (telefonon és emailen zajló ügyfélkiszolgálás) vezetői feladatainak ellátása; ügyfélkiszolgálási folyamatok teljes körű felügyelete; az ügyfélszolgálat eljárásrendjeinek kialakítása, felülvizsgálata, javasl...ma 10:55
-
Írásban érkező ügyfélmegkeresések fogadása és kezelése, illetve az ehhez kapcsolódó teljeskörű adminisztráció Ügyfelek telefonon történő megkeresése, meglévő adatainak egyeztetése, hiányzó adatainak pótlása Számlázással kapcsolatos ügyintézés ellátása...máj. 05.
-
Ügyfeleink részéről telefonon és elektronikusan érkező kérdések, kérések és panaszok megválaszolása, esetleges problémáik megoldása Ügyfeleink általános tájékoztatása, az egyedi igényeikhez igazodva szolgáltatásaink és tarifacsomagjaink ajánlása, értékesítése Az említett feladato...tegnap 16:10
-
Cél: Elégedettségen alapuló hosszútávú együttműködés felépítése és fenntartása partnereiddel Új- és meglévő ügyfeleiddel való folyamatos kapcsolattartás. Heti 1 napon minden telefonon/e-mailben/weben beérkező új érdeklődő részére tanácsadás, ajánlatok kidolgozása, majd Bejövő me...tegnap 10:15
-
bejövő hívásokon keresztüli értékesítés és ügyféltámogatás, hívásokhoz kapcsolódó adminisztráció.máj. 10.
-
Napi szintű kapcsolattartás a kijelölt ügyfelekkel, A beérkező ügyféligények feldolgozása, kapcsolódó munkafolyamatok előkészítése, megszervezése és nyomon követése a különböző társosztályokkal, A felmerülő munkafolyamatok házon belüli koordinációja, az ügynökség működési struktú...máj. 09.
-
Fogadod a bejövő hívásokat, díjcsomagot váltasz, megoldod a problémákat Az igényeknek megfelelően szolgáltatást és/vagy készüléket rendelsz A felmerülő kérdésekre válaszolsz, tájékoztatod az ügyfeleketmáj. 01.
-
Napi szintű kapcsolattartás a kijelölt ügyfelekkel és alvállalkozókkal, A beérkező ügyféligények feldolgozása, kapcsolódó munkafolyamatok előkészítése, megszervezése és nyomon követése a különböző társosztályokkal, ATL és BTL kampányok teljeskörű szervezése és ahhoz kapcsolódó fe...máj. 09.