Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
Ügyfélkapcsolati menedzser állások, munkák 1-3 év tapasztalattal
71 db találat
Szűrés
-
a betelefonáló páciensek tájékoztatásában időpontfoglalásban a páciensek igényeinek megfelelően kapcsolódó adminisztratív feladatok ellátásában beérkező telefonhívások kezelésében, magyar és angol nyelvenma 11:05
-
Maintaining regular contact with customers, plants and headquarters in France, Order preparation, recording, tracking, Management of overdue, Logistical tasks, Complaints handling, Support to Key account managersápr. 27.
-
Magyar nyelvű telefonos ügyfélszolgálati munkatárs (diákmunka - Otthonról végezhető!)
1134 Budapest, Tüzér utca 39.Ügyfélszolgálatra beérkező hívások kezeléseápr. 26. -
Rendelések felvétele és rögzítése, számlázás Kiszállítás szervezése Kapcsolattartás az ügyfelekkel telefonon, e-mail-en Kapcsolattartás a Helios csoporton belül angol nyelven szóban és írásban Statisztikák készítése Értékesítés, pénzügy és a cégvezetés támogatása Egyéb, munkához...ma 13:05
-
telefonon, E-mailen, Skype-on beérkező megkeresések kezelése vevői reklamációk kezelése (hiányos szállítás, sérült termékek stb.) visszáru ügyintézése bel és külföldi (írásban, sablon levelek használatával) beszállítókkal való kapcsolattartás futárcéggel való szoros együttműködés...ápr. 26.
-
Webshopos és e-mailes rendelések felvétele / feldolgozása Számlák készítése, küldése, nyilvántartása Számlák kifizetésének ellenőrzése Ügyfelekkel való kapcsolattartás Termékek ajánlása és értékesítés az ügyfelek részére Mintacsomagok összekészítése, postázása Ügyfelek felvilágos...tegnap 09:25
-
Ügyfélszolgálati feladatok: Ügyfélkezelés, a beérkező igények kezelése (személyes és telefonos) A pénztárhoz beérkező elektronikus üzenetek szakszerű megválaszolása Tagi dokumentumok teljes körű ügyintézése, nyomtatványok, levelek kezelésetegnap 10:45
-
bejövő hívások fogadása, adminisztrálása beérkező e-mailek kezelése, adminisztrálása továbbképzéseken való részvétel (online)tegnap 15:25
-
Telefonos ügyfélszolgálat E-mailek kezelése Webshop kezelése Számlázó program kezelése Megrendelések összekészítése Irodai adminisztrációápr. 27.
-
Ügyfelekkel való kapcsolattartás Jelentések, összesítők, kimutatások készítése, adminisztráció A cég CRM rendszerének pontos, precíz használatama 14:06
-
Telefonos segítségnyújtás az ügyfelek számára Felmerülő káresemények felvétele, problémák megoldása Ezekhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátásaápr. 27.
-
Telefonos, elektronikus és személyes kapcsolattartás a képzésben résztvevőkkel Érdeklődők, jelentkezők tájékoztatása, adatkezelése Folyamatos résztvevői adatkezelés, iratgyűjtés Képzések előkészítése, elektronikus és papíralapú nyilvántartások kezelése Honlap adminisztrációja, st...ápr. 26.
-
A 4Life Direct Kft. által közvetített biztosítással rendelkező ügyfelekkel való kapcsolattartás. Mind bejövő, mind kimenő hívások kezelése során Ügyfélkapcsolatok erősítése a hívások soránápr. 26.
-
Webshop ügyfélkapcsolati munkatárs - diákmunka (Budaörs)
Legyen az első 5 jelentkező között!2040 Budaörs, Puskás Tivadar út 14.Bejövő hívások fogadása Elveszett hívások visszahívása Rendelések rögzítése CRM rendszerben telefon és megrendelőszelvények alapján Postabontás Munkaidő: H-P 08:00-18:00 Szombat 08:00-15:00 között heti min. 3 nap vállalása, leginkább délelőtti órákbanápr. 27. -
Adminisztráció Beérkező megrendelésekkel kapcsolatos ügyintézés Megrendelői panaszok kezelése szóban és írásban Feladatok továbbítása az illetékes kollégáknak Változó munkarend hétköznapi/hétvégi akár esti műszak (műszakok: 08:30-17:00 és 14:30-23:00)...ápr. 20.
-
A vállalat szolgáltatásainak bemutatása és értékesítése, amit nem utasítanak vissza a piacon, hanem várják és rendszeresen igénylik Nemzetközi ügyfélkör bővítése, új kapcsolatrendszer bővítése Meglévő ügyfelekkel telefonos kapcsolattartás Termékkör bővítésében, fejlesztésében val...ápr. 25.
-
Potenciális ügyfelek megkeresése Elérhetőségek egyeztetése Sales osztály felé való adattovábbításápr. 26.
-
Bejövő hívások fogadása Elveszett hívások visszahívása Rendelések rögzítése CRM rendszerben telefon és megrendelőszelvények alapján Postabontás Munkaidő: H-P 08:00-18:00 Szombat 08:00-15:00 között heti min. 3 nap vállalása, leginkább délelőtt órákbanápr. 26.
-
Támogatást nyújtasz Ügyfeleinknek a saját fejlesztésű vállalatirányítási rendszerünk használatában Fogadod és kezeled a Felhasználóktól érkező hiba- és igénybejelentéseket, kiemelten kontrolling, pénzügyi és számviteli kérdések vonatkozásában Felhasználókat oktatsz, konzultációka...ápr. 26.
-
Telefonos segítségnyújtás az ügyfelek számára Felmerülő káresemények felvétele, problémák megoldása Ezekhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok ellátásaápr. 25.