MVM Smart Future Lab Zrt. logo

Vezető befektetési és pénzügyi szakértő

Állás részletei

  • Cég neve

    MVM Smart Future Lab Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Budapest

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Egészségbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 5-10 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

MVM Smart Future Lab Zrt.
A több mint 17 ezer munkavállalót foglalkoztató MVM csoport a hazai energetikai szolgáltatások minden területén jelen van, hogy Magyarország energiaellátása folyamatos és biztonságos legyen.

Vezető befektetési és pénzügyi szakértő

Jelentkezés módja

Kérjük, pályázatát a jelentkezem gombra kattintva küldje el.

Feladatok

  • Pénzügyi folyamatok teljes körű koordinálása (könyvelés, kontrolling);
  • Üzleti tervezési feladatok végrehajtása, kitűzött üzleti terv teljesítésének biztosítása;
  • Pénzügyi riportolás az MVM Zrt felé, havi zárásokhoz kapcsolódó feladatok ellátása, terv-tény elemzések készítése, likviditási elemzések készítése;
  • Kapcsolattartás a könyveléssel, bérszámfejtéssel, információáramlás biztosítása; operatív és stratégiai kontrolleri feladatok ellátása;
  • A befektetési folyamatok felügyelete, elemzések előkészítésnek támogatása / koordinálása, jelenlegi befektetések feletti tulajdonosi joggyakorlás támogatása; Befektetési Bizottság pénzügyi, szakmai támogatása;
  • Üzleti elemzések készítése, elkészítésének koordinálása
  • az SFL fejlesztésével, befektetéseivel kapcsolatos döntésekben való aktív részvétel;
  • Irodai adminisztrációs rendszer koordinálása;
  • Kapcsolattartás a Társaság döntéshozó testületeivel, előterjesztések készítése a testületi ülésekre;
  • Szerződésekkel kapcsolatos feladatok, nyilvántartások vezetése, archiválás, kisebb szerződésmódosítások előkészítése, partnerekkel történő kapcsolattartás;
  • Belső szabályzati rendszer üzemeltetése, szükséges módosítások átvezetése;
  • HR feladatok koordinációja, munkavállalók be és kiléptetésével kapcsolatos feladatok ellenőrzése; cafeteria rendszerrel kapcsolatos feladatok;

Amit kérünk

  • felsőfokú gazdasági végzettség
  • minimum 3 év releváns szakmai tapasztalat hasonló pozícióban;
  • tárgyalóképes angol nyelvtudás írásban és szóban;
  • pénzügyi, számviteli ismeretek;
  • határidős és ad hoc feladatok gyors és precíz elvégzése;
  • kiváló kommunikációs, problémamegoldó és szervezőkészség;
  • irodai alkalmazások (Office, számlázóprogramok) haladó szintű felhasználója.

Miért jó nálunk dolgozni?

  • versenyképes juttatási csomag
  • teljesítmény alapján prémium vagy bónusz
  • folyamatos szakmai fejlődési lehetőségek (tréningek, konferenciák)
  • széles körű béren kívüli juttatási csomag (cafeteria, egészségbiztosítás, kockázati balesetbiztosítás)
  • üdülési, sportolási lehetőségek, rendezvények
  • mobilitási támogatás
  • kiemelkedő teljesítmény jutalmazása
  • rugalmas munkaidő
  • vállalati szabadidős és szakmai rendezvények

Állás, munka területe(i):

  • Pénzügy, Könyvelés
  • Pénzügyi, Számviteli vezető

Álláshirdetés jelentése