Állás részletei
-
Cég neve
Grafton Recruitment
-
Munkavégzés helye
Hibrid • Budapest -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Angol felsőfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás leírása
Feladatok
Szeretnél egy olyan helyen dolgozni, ahol valóban édesek a mindennapok?
Partnerünk egy olasz tulajdonú cég, amely fagylalt- és joghurtalapanyagok gyártására specializálódott és magyarországi csapatába keresünk új munkatársat Vevőszolgálati asszisztens pozícióba.
Ez a lehetőség Neked szól, ha szereted a pörgést, a változatosságot, és szívesen dolgozol olyan környezetben, ahol az ügyfelekkel való kapcsolattartás és a precíz adminisztráció kéz a kézben jár!
A feladataid lesznek:
· Rendelések kezelése a beérkezéstől a kiszállításig
· Szállítási és számlázási dokumentáció elkészítése
· Folyamatos kapcsolattartás a raktárral, sales csapattal és ügyfelekkel (B2B), elsősorban telefonon és e-mailen
· Fuvarszervező cégekkel való egyeztetés nagyobb megrendeléseknél
· Nyitott számlák nyomon követése
· Leltár-ellenőrzés, SAP rendszer adatainak összevetése más nyilvántartásokkal
Elvárások
Téged keresünk, ha:
· Van legalább 2 év tapasztalatod ügyfélszolgálati, kereskedelmi asszisztencia vagy értékesítés támogatás területen
· Szereted a változatos munkanapokat, ahol nincs két egyforma helyzet
· Magabiztosan kommunikálsz angolul írásban és szóban is (angolnyelvű interjúra is számíthatsz majd a kiválasztási folyamatban)
· Tudod vállalni a bejárást a 22. kerületbe
· SAP ismeret előnyt jelent
Amit kínálunk
Amit kínálnak:
· Családias, mégis nemzetközi munkakörnyezet
· Stabil háttérrel rendelkező olasz élelmiszeripari cég
· Hosszú távú, megbízható pozíció
· Igazi pörgés a főszezonban, nyugodtabb időszak az év többi részében
· Heti 1 home office lehetőség
Jelentkezés módja
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése