Adecco Kft. logo

Vállalati alkalmazástámogató munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    Adecco Kft.

  • Munkavégzés helye

    1117 Budapest

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Tech stack

    • SAP ERP DATA MANAGEMENT
  • Módszertan és szoftverek

    • Sox
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Adecco Kft.

Amerikai tulajdonban lévő gyártó partnerünk, budapesti szolgáltató központjába keressük a kollégát. 

Vállalati alkalmazástámogató munkatárs

Miért érdemes jelentkezned?

  • Versenyképes bér és juttatási csomag
  • Hibrid munkavégzés (50% Home Office)
  • Cafeteria: br. 500e Ft/év (SZÉP-kártya, kultúra, sport, bölcsi/ovi)
  • Goal sharing bónusz
  • Extra teljesítmény esetén ajándékutalvány
  • Munkába járás támogatása
  • Medicover-csomag (kiterjeszthető családtagokra is)
  • Baleset- és életbiztosítás
  • Támogatás gyermekszületés esetén
  • Szemüvegtámogatás

Mik lesznek az elvégzendő feladatok?

  • Eset-, illetve hibajegy kezelés.
  • Teljeskörű, funkcionális támogatás biztosítása a beérkező igényeknek megfelelően.
  • Megoldásnyújtás a csapat által támogatott (Blackline, SAP Concur, Khalix/Longview stb.), és egyéb alkalmazásokkal kapcsolatban.
  • A meglévő szolgáltatások, rendszerek, folyamatok, ellenőrzések értékelése. Az adatok minőségének biztosítása, a szükséges fejlesztések azonosítása, ajánlása és végrehajtása érdekében.
  • Integrációs tevékenységek átvételének biztosítása akvizíciókor, ideértve az integrációs csapatokban való részvételt, a nagy adatmennyiségek feltöltésének értékelését, a telepítéshez szükséges eszközök és eljárások átvételét.
  • Részvétel az integrációs tevékenységek ütemezésében, a mérföldkövek meghatározásában.
  • Részvétel projektekben, SOX-megfelelőség támogatása, együttműködés az auditorokkal.
  • Az előírásoknak megfelelő folyamatok, irányelvek és eljárások betartásának biztosítása
  • Szoros együttműködés a társosztályokkal a felmerülő problémák, igények megoldása és a projektek időben történő végrehajtása érdekében

Akkor jelentkezz, ha:

  • Lehetőleg közgazdász diploma (Bsc/BA/MA/MSc)
  • 1-2 éves SSC-nél szerzett tapasztalat, pénzügyi, gazdasági területen
  • Vállalatirányítási rendszer (ERP) ismerete (PeopleSoft és/vagy SAP, Master Data Management)
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban
  • Csapatjátékos, proaktív, önálló személyiség
  • Rugalmas hozzáállás, gyors reakcióképesség
  • Problémamegoldó szemlélet
  • Ügyfélorientált gondolkodásmód

Állás, munka területe(i):

  • IT üzemeltetés, Telekommunikáció
  • IT support, Helpdesk

Jelentkezés módja

A "Jelentkezem" gombra kattintás után küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát. 


Álláshirdetés jelentése