Állás részletei
-
Cég neve
Adecco Kft.
-
Munkavégzés helye
1117 Budapest
-
Fizetés
Bónusz -
Egyéb juttatások
- Mobiltelefon
- Cafeteria
- Munkába járás támogatás
- Élet- és balesetbiztosítás
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Home office
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Tech stack
- SAP ERP DATA MANAGEMENT
-
Módszertan és szoftverek
- Sox
-
Biztosított eszközök
- Laptop
- Mobiltelefon
-
Elvárások
- Angol középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Adecco Kft.
Amerikai tulajdonban lévő gyártó partnerünk, budapesti szolgáltató központjába keressük a kollégát.
Vállalati alkalmazástámogató munkatárs
Mik lesznek az elvégzendő feladatok?
- Eset-, illetve hibajegy kezelés.
- Teljeskörű, funkcionális támogatás biztosítása a beérkező igényeknek megfelelően.
- Megoldásnyújtás a csapat által támogatott (Blackline, SAP Concur, Khalix/Longview stb.), és egyéb alkalmazásokkal kapcsolatban.
- A meglévő szolgáltatások, rendszerek, folyamatok, ellenőrzések értékelése. Az adatok minőségének biztosítása, a szükséges fejlesztések azonosítása, ajánlása és végrehajtása érdekében.
- Integrációs tevékenységek átvételének biztosítása akvizíciókor, ideértve az integrációs csapatokban való részvételt, a nagy adatmennyiségek feltöltésének értékelését, a telepítéshez szükséges eszközök és eljárások átvételét.
- Részvétel az integrációs tevékenységek ütemezésében, a mérföldkövek meghatározásában.
- Részvétel projektekben, SOX-megfelelőség támogatása, együttműködés az auditorokkal.
- Az előírásoknak megfelelő folyamatok, irányelvek és eljárások betartásának biztosítása
- Szoros együttműködés a társosztályokkal a felmerülő problémák, igények megoldása és a projektek időben történő végrehajtása érdekében
Miért érdemes jelentkezned?
- Versenyképes bér és juttatási csomag
- Hibrid munkavégzés (50% Home Office)
- Cafeteria: br. 500e Ft/év (SZÉP-kártya, kultúra, sport, bölcsi/ovi)
- Goal sharing bónusz
- Extra teljesítmény esetén ajándékutalvány
- Munkába járás támogatása
- Medicover-csomag (kiterjeszthető családtagokra is)
- Baleset- és életbiztosítás
- Támogatás gyermekszületés esetén
- Szemüvegtámogatás
Akkor jelentkezz, ha:
- Lehetőleg közgazdász diploma (Bsc/BA/MA/MSc)
- 1-2 éves SSC-nél szerzett tapasztalat, pénzügyi, gazdasági területen
- Vállalatirányítási rendszer (ERP) ismerete (PeopleSoft és/vagy SAP, Master Data Management)
- Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban
- Csapatjátékos, proaktív, önálló személyiség
- Rugalmas hozzáállás, gyors reakcióképesség
- Problémamegoldó szemlélet
- Ügyfélorientált gondolkodásmód
Állás, munka területe(i):
- IT üzemeltetés, Telekommunikáció
- IT support, Helpdesk
Jelentkezés módja
A "Jelentkezem" gombra kattintás után küldje el magyar és angol nyelvű önéletrajzát.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése