Magyar Államkincstár logo

Üzleti elemző-rendszerszervező (INF)

Állás részletei

  • Cég neve

    Magyar Államkincstár

  • Munkavégzés helye

    1054 Budapest, Vadász utca 16.

  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Tech stack

    • WORD POWERPOINT CRM SQL ORACLE POSTGRESQL ENTERPRISE ARCHITECT OUTLOOK
  • Módszertan és szoftverek

    • Excel
    • Siebel
    • Jira
    • Confluence
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 1-3 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • Fejlesztési feladatok koordinálása (megrendelő, szállító/fejlesztő, minőségbiztosító, ITB)
  • Igényspecifikációt készít.
  • Igényspecifikáció alapján a teljesítéshez elfogadási kritériumokat és elfogadási teszteseteket határoz meg.
  • Igényspecifikáció alapján magas szintű megvalósítási tervet készít.
  • Tesztelést végez.
  • Dokumentálja a fejlesztési folyamatot.
  • Vezeti a feladatlistákat.
  • Tervezi és monitorozza a feladatok végrehajtását.
  • Tervtől való eltérés esetén beavatkozik - változtatások, eszkaláció, átszervezés.
  • Haladásról rendszeres jelentéseket készít.
  • Felhasználói kézikönyvet készít és karbantart.
  • Rendszerfolyamatokat felméri és optimalizálja.
  • Beszerzési eljárásokban biztosítja az informatikai és szakmai részvétel, dokumentációkat készít.
  • Incidenskezelési folyamatot támogatja (end2end hibakezelés).

Elvárások

  • Magyar állampolgárság.
  • Cselekvőképesség.
  • Büntetlen előélet.
  • A feladat ellátásához szükséges felsőfokú szakirányú végzettség.
  • Magabiztos felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (Word, Excel, PowerPoint, Outlook).
  • Legalább 2 év egészségbiztosítási területen szerzett tapasztalat.
  • Elméleti és gyakorlati elemzői/rendszerszervezési ismeretek.
  • Releváns rendszerszervezői vagy ületielemzői munkatapasztalat közepes vagy nagyvállalatnál.
  • A meghirdetett feladatkör betöltésének feltétele 90 napnál nem régebbi, a kormányzati igazgatásról szóló 2018. évi CXXV. törvény (Kit.) 279.§ (6) és (7) bekezdése szerinti hatósági erkölcsi bizonyítvány, melyet a pályázati anyaghoz nem kell csatolni.

 

Elvárt kompetenciák

  • Megbízható, önálló munkavégzés, munka iránti elkötelezettség, precizitás.
  • Stratégiai és folyamatorientált gondolkodásmód.
  • Rendszer- és analitikus szemlélet.
  • Jó problémamegoldó és szervezőkészség.
  • Önálló fejlődés képessége.
  • Proaktív, kezdeményező személyiség.
  • Kiváló kommunikációs, konfliktuskezelő és együttműködő készség.
  • Alapos, precíz munkavégzés.
  • Rugalmas hozzáállás.

Előnyt jelent

  • Felsőfokú egészségbiztosítási/TB szakirányú végzettség.
  • Folyamatmenedzsment módszertani ismeretek.
  • Projektmenedzsment módszertanok ismerete.
  • Szakmai angol nyelvismeret.
  • Siebel CRM rendszer használatában való jártasság.
  • MS SQL/ Oracle / PostgreSQL adatbázis kezelési ismeretek.
  • Enterprise Architect felhasználói szintű ismerete.
  • Folyamatmodellezési tapasztalat.
  • Business Analyst minősítés/képesítés.
  • Projekt- vagy portfóliómenedzsment minősítés/képesítés.
  • Atlassian Jira/Confluence felhasználói szintű ismerete fejlesztési módszertani ismeret.

Amit kínálunk

  • Versenyképes jövedelem.
  • Cafeteria.
  • Munkába járás támogatása.
  • Egészségügyi szűrővizsgálat lehetősége.
  • Képzés/továbbképzési lehetőség.
  • Juttatások (családalapítási, gyermeknevelési, iskolakezdési támogatás), gyermekprogramok (mikulás, gyermeknap, tábor stb.).
  • Üdülési/sportolási lehetőségek.
  • Barátságos környezet.
  • Hosszútávú munkalehetőség.
  • Tömegközlekedéssel jól megközelíthető munkahely.

Céginformáció

A Magyar Államkincstár közel hatezer főt foglalkoztató központi költségvetési szerv, több mint 25 éve kezdte meg a működését és a közigazgatás kiemelt szereplőjeként rendkívül szerteágazó, lényegében minden magyar embert érintő tevékenységet folytat.  A Kincstár megbízható közintézmény és biztos, stabil munkahely.

Akarsz az ország egyik legnagyobb munkáltatójánál dolgozni? Jelentkezz, és legyél Te az új

Üzleti elemző-rendszerszervező (INF) kollégánk!

Szervezeti egység: Támogatási és Számfejtő Rendszerek Informatikai Főosztálya.

Munkavégzés helye: Magyar Államkincstár, 1054 Budapest, Vadász utca 16.

Szerződés típusa: határozatlan idejű munkaviszony.

Napi munkaidő: teljes munkaidőben.

Próbaidő: 3 hónap.

Jelentkezés módja

Jelentkezéshez kérjük csatolni

  • Részletes szakmai önéletrajzot.
  • Motivációs levelet bérigény megjelölésével.
  • Kizárólag a feladatkör betöltéséhez szükséges iskolai végzettséget, szakképzettséget igazoló okiratok másolatát, nyelvvizsgát igazoló bizonyítvány másolatát.

 

Kérjük, hogy jelentkezésének elküldése előtt olvassa el az álláspályázatra jelentkezőknek szóló Adatkezelési tájékoztatót a Magyar Államkincstár honlapján a Karrier oldalon.

A pályázatokat 2024. május 12-ig 

kérjük megküldeni. A tárgyban kérjük feltüntetni a feladatkör pontos megnevezését: „Üzletielemző-rendszerszervező (INF).”

A jelentkezések elbírálása folyamatos, határideje legkésőbb 2024. május 26. Amennyiben a munkáltató a kiírt határidő előtt megtalálja a számára megfelelő jelöltet, úgy a pályázatot lezárhatja.


Álláshirdetés jelentése