Pannon Hőerőmű Zrt. logó

Üzemviteli adminisztrátor

Állás részletei

  • Cég neve

    Pannon Hőerőmű Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Pannon Hőerőmű - Pécs, Edison u. 1, 7630
  • Fizetés

    Bónusz
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Munkába járás támogatás
    • Sport támogatás
    • Élet- és balesetbiztosítás
    • Nyugdíjpénztár
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Elvárások

    • Angol alapfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
    • 'B' kat. jogosítvány
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header

Pannon Hőerőmű Zrt.
Üzemviteli adminisztrátor
pozícióba keres (bővülés) munkatársat.
 

Érdekel az erőművi élet és testközelből szeretnéd megtapasztalni, hogyan jön létre az energia? Akkor egy percig se habozz és jelentkezz hozzánk! A Pannon Hőerőmű Zrt. Pécsen található telephelye keresi az elszánt és szorgalmas új munkavállalóit! A vállalat több mint 25 éves múltra tekint vissza, és legfőbb célja a környezettudatos energiatermelés megújuló alapú energiaforrások felhasználásával. A mindennapi bizonytalanságok ellenére van valami, ami mindig biztos: energiára bármely körülmények között szükség van, ennek következtében az energia létrejöttét segítő munkavállalókra is.

Cégcsoportunk elkötelezett abban, hogy minden tevékenységét a legszigorúbb jogi és etikai normák szerint folytassa. Nem toleráljuk a korrupciót, vagy annak kísérletét, ezért bevezettük az ISO 37001 antikorrupciós irányítási rendszert, mely a korrupciómentes működés és kultúra kialakítását és fejlesztését támogatja.

 

Nálunk a sokszínűség érték. Tudjuk, hogy a különböző tapasztalataink és nézőpontjaink tesznek minket erősebbé. Olyan munkahelyi kultúrát építünk, ahol mindenki megtalálhatja a helyét, és hozzátehet közös sikereinkhez.

 

Csatlakozzon csapatunkhoz, amennyiben szívesen végezne önálló, a szakterülethez tartozó feladatokat, továbbá szívesen megismerné egy nemzetközi vállalatcsoport működését!

  • Anyag és szolgáltatások igénylési folyamatának koordinálása, lebonyolítása
  • Partnerekkel való kapcsolattartás
  • Üzemi egységekkel való kapcsolattartás az igénylések folyamata miatt
  • Beszerzési osztállyal történő együttműködés
  • Adminisztratív feladatok ellátása
  • Statisztikák, elemzések elkészítése
  • Középfokú végzettség
  • Magabiztos MS Word és Excel tudás
  • Új kihívások, feladatok iránti nyitottság
  • Talpraesett, határozott személyiség
  • Pontos, precíz munkavégzés
  • Jó kommunikációs és problémamegoldó készség
  • Jó szervezőkészség
  • Önállóan és csapatban történő munkavégzés
  • B kategóriás jogosítvány
  • Magyar nyelv ismerete szóban és írásban egyaránt
  • Erőművi technológia ismerete
  • Anyaggazdálkodási ismeretek
  • Angol nyelvtudás
  • a betanulási folyamatot teljeskörűen támogatja a csapat és a vezető,
  • stabil vállalati és szakmai hátteret,
  • 13. havi alapbért intézkedés alapján,
  • törzsgárda elismerési programot, 
  • évente egészségügyi szűrővizsgálatokon való részvételi lehetőséget,
  • önkéntes nyugdíjpénztári hozzájárulást (próbaidőt követően)
  • all you can move programban részvételi lehetőséget,
  • dolgozói részvényjegyzési lehetőséget,
  • élet-és balesetbiztosítást,
  • telemedicina egészségügyi szolgáltatás igénybevétele
  • munkába járási költségtérítést törvény szerint,
  • ingyenes parkolási lehetőséget,
  • áramdíj kedvezmény

 

Munkarend: 1 műszakos munkarend 6-14 óráig


Álláshirdetés jelentése