Shoprenter Kft. logó

Ügyféltámogatási Specialista

Állás részletei

  • Cég neve

    Shoprenter Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid 4028 Debrecen, Kassai út 129.
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Nyelvtanulás támogatása
    • Munkába járás támogatás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Monitor (1 db)
    • Windows
    • Headset
  • Elvárások

    • Magyar anyanyelvi szint
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

Shoprenter webáruház tulajdonosokat és kezelőket támogatunk technikai és általános kérdésekben – heti 4 napban a debreceni irodából, 1 nap pedig otthonról dolgozva.
A napi feladatok során:

  • Fogadod az ügyfelek telefonhívásait előre egyeztetett beosztásban (hétköznap 9:00–15:00 közötti idősávban) – ebben a szerepben Te leszel a hangunk, akiben megbíznak.
  • Emailben válaszolsz kérdésekre, segítve az ügyfeleket webshopjuk működtetésében.
  • Közösen megoldjuk a technikai problémákat: legyen szó fizetési hibákról, rendelésfeldolgozásról vagy egy-egy funkció működéséről.
  • Nyomon követed a ticketek életútját és törekszel a mielőbbi professzionális megoldásra.
  • Részt veszel a hibák elemzésében, megoldásában, és ha szükséges, fejlesztői csapatunkkal együttműködve gondoskodsz a megoldásról.
  • Folyamatosan figyeljük és fejlesztjük az ügyfélélményt – ebben is számítunk rád!

Elvárások

  • Van tapasztalatod ügyfelekkel való kommunikációban, akár telefonon, akár írásban.
  • Magabiztosan mozogsz a digitális világban, és van tapasztalatod összetett rendszerek admin felületével is (pl. ERP-k, CRM-ek).
  • Gyorsan tanulsz és örömmel segítesz másoknak.
  • Empatikus vagy, és akkor is kedvesen válaszolsz, ha harmadszor kérdezik ugyanazt..
  • Csapatban is jól működsz, de önállóan is megállod a helyed.
  • Fontos számodra, hogy amit csinálsz, abban legyen érték – és értelme.

Előnyt jelent

  • Ha már volt dolgod webshopokkal – akár vásárlóként, akár kezelőként.
  • Ha érdekel az e-kereskedelem, és szívesen fejlődnél ezen a területen.
  • Tudod értelmezni a HTML kódokat vagy SQL lekérdezéseket.

Amit kínálunk

Versenyképes juttatás: A fizetésedet együtt, a tapasztalataid alapján határozzuk meg. Kompenzációs csomagunk biztosítja, hogy tudj a fontos dolgokra fókuszálni. A fizetés mellett biztosítunk nyelvtanári, coaching támogatást, házon belüli masszőrt, sőt, még fodrászt is. Hozzáférsz továbbá több mint ezer tananyaghoz könyv, ebook, podcast és videó formájában.

Piacvezető termék: Több, mint 20.000 hazai webáruháznak segítettünk elindulni, és az ügyfeleink áruházain keresztül realizálódik a teljes magyar internetes kereskedelem több mint 15 százaléka.

Közvetlen csapat: Olyan vezetővel dolgozhatsz, aki naprakész szakmailag, nyitott, segítőkész és kifejezetten jól gondolkodik a világ dolgairól, nagyon inspiráló vele és mellette dolgozni! És ez igaz a Shoprenter 70 fős csapatára is, ami kivételesen elég nagy ahhoz, hogy sokszínű legyen, de még elég kicsi ahhoz is, hogy közvetlen, barátságos légkör legyen, ahol mindenki ismeri a másikat. Friss felmérésünk szerint a kollégáink 94%-a éli meg azt, hogy jó légkörben és olyan emberekkel dolgozik, akiknek számíthat a segítségére.

Csapatépítők: Aktívan teszünk a csapategység megteremtéséért. Rendszeresen szervezünk csapatépítő eseményeket: grillezés, pizzázás, könyvklub, táncos csapatbuli,  kirándulások, ahol garantált a jó hangulat. Ki ne érezné magát jól 70 intelligens, képzett fiatallal?

Fejlődési lehetőség: Rendszeresen szervezünk belső és külső tréningeket szakmai és soft skill témákban. Belépéskor egy átfogó, személyre szabott onboardingot tartunk számodra, hogy mielőbb belevághass a feladataidba. Lesz egy szakmai mentorod is, aki a rendszereink minden részletét megtanítja Neked. Betanulást követően is maximálisan odafigyelünk a kollégáinkra, rendszeresen 1on1 meetingeket tartunk, folyamatos mentorálást biztosítunk és havonta adunk visszajelzést munkádról.

Modern, kényelmes és nyugodt iroda:  Kényelmes, munkát és kikapcsolódást is támogató irodánkban nincs egész nap hangzavar, ami folyton kibillentene a munkából. Elsődleges munkavégzési helynek az irodát tekintjük, különösen az új kollégák esetében, de van lehetőség otthonról is dolgozni. Irodánk a debreceni Kassai úti irodaházban található, ahol kávé, tea, ásványvíz, gyümölcs, vitamin, fodrász és masszőr vár.

Munkahelyi extrák

  • Kávézó
  • Céges rendezvények
  • Kerékpártároló
  • Parkoló
  • Kutyabarát
  • Ingyen gyümölcs, nasi
  • Ingyen kávé, üdítő
  • Masszázs

Céginformáció

Segítünk a hazai vállalkozó szellemű embereknek webáruház tulajdonossá válni, majd eljutni a piacvezető webáruházig.

Ehhez pedig egy olyan e-kereskedelmi ökoszisztémát nyújtunk, amely itthon egyedülálló támogatást biztosít a kereskedőknek: magas funkcionalitású webáruház motor, rendszeres oktatások és konzultációk, szakértő portál, telepíthető külső alkalmazások, kiemelt ügyféltámogatás és Magyarország legnagyobb e-kereskedelmi rendezvényének (Ecommerce Expo) megszervezése.

Milyen csapat várja legújabb tagját?
Ügyféltámogatási csapatunkban nincs két egyforma nap, de a legnagyobb pörgés közepette is odafigyelünk a következőkre:

Folyamatosan fejlődünk: mivel az e-kereskedelem világa dinamikusan változik, nekünk is lépést kell tartanunk az újdonságokkal. Csapatunkban emiatt nagy hangsúlyt fektetünk a tanulásra és fejlődésre nemcsak saját szervezésű előadásokkal, workshopokkal, hanem más csapatok bevonásával is.

Elsődleges célunk az ügyfelek segítése: mindent, amit a mindennapjaink során teszünk, azért csináljuk, hogy az ügyfeleinket hozzásegítsük a céljaik megvalósításához. Több ezer webáruház tapasztalata áll már mögöttünk, és ezáltal olyan értékes iránymutatást tudunk adni a webáruház tulajdonosoknak, amivel rengeteg időt és energiát spórolhatnak meg.

Számít a visszajelzésünk: minden csapattal szorosan együttműködünk, legyen szó akár az értékesítőkről, marketingről, fejlesztői vagy backoffice csapatokról. Odafigyelünk az ügyfeleink visszajelzéseire, és felhasználjuk ezeket, hogy a rendszerünket és a működési elveinket is tökélyre fejleszthessük.

Jelentkezés módja

  1. Add be a jelentkezésed ezen az oldalon keresztül. A CV-dben mindenképpen legyen feltüntetve a fentebb írt követelményekhez illő szakmai tapasztalat.
  2. Önéletrajzod áttanulmányozzuk és ha úgy látjuk, hogy megfelelsz az elsődleges elvárásoknak, szervezünk veled egy rövid online találkozót.
  3. Ha a beszélgetéseken minden közös pontot megtaláltunk, küldünk Neked egy rövid tesztfeladatot. A tesztfeladat kiértékelését követően a legjobb kitöltőkkel szervezünk egy személyes találkozót.
  4. A személyes interjún a jövőbeli vezetőiddel fogsz találkozni. Ezen a beszélgetésen részletesebben beszélgetünk rólad, szakmázunk és mi is mesélünk magunkról. 
  5. Ha minden kihívást teljesítettél és kölcsönös a szimpátia, akkor rövid időn belül ajánlattal fogunk jelentkezni. :)

Álláshirdetés jelentése