Állás leírása
Ügyféltámogatási specialist
Milyen feladatok várnak?
Szakmai tréningek, béren felüli juttatások (cafeteria, bónuszrendszer), korrekt betanítás, home office lehetőség - ez mind vár arra, aki jelentkezik kapcsolattartónak!
Pécsi, nemzetközi hátterű partnerünkhöz keresünk olyan kapcsolattartókat, akik segítenek a világ legnagyobb szolgáltatói ügyfeleinek, hogy kivételes vásárlói élményt kapjanak.
Jelentkezéseddel részévé válhatsz annak a pezsgő vállalati kultúrának, amelyben jó fej, segítőkész kollégák vesznek körül, és amely cégnél fontosnak tartják a társadalmi felelősségvállalást, valamint a munka-magánélet egyensúlyban tartását.
Az alábbi feladatokat bíznák rád:
Neked köszönhetően az ügyfelek tanácsot kapnak a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban e-mailben és telefonon.
- A legjobb tudásod szerint megválaszolod a felmerülő kérdéseket német nyelven.
- Szükség esetén személyre szabott kreatív megoldást kapnak tőled az ügyfelek.
- Felelős leszel továbbá a kapcsolódó adminisztrációs feladatokért.
Milyen feladatok várnak?
Mi az, amivel várnak Téged a határozatlan idejű szerződésen kívül?
- Rugalmas munkaidő teljes - vagy részmunkaidős foglalkoztatás (akár heti 20 órától)
Családbarát munkahely - személyre szabott munkaidő beosztás
Fiatalos, modern, stílusú munkakörnyezet
Fizetett betanítás, támogató háttércsapat a betanulást követő időszakban is
Fejlődési, előrelépési lehetőség
- Cafeteria, bónuszrendszer, útiköltség térítés, céges rendezvények
- Irodai munka, későbbiekben Home Office lehetőség
Jelentkezz, ha rendelkezel az alábbiakkal!
Mit nézünk a jelentkezéskor?
Számunkra teljesen mindegy az életkorod és a végzettséged is - ami számít az a német nyelvtudás és a felhasználói szintű számítógépes ismeretek.
A német nyelvet illetően fontos, hogy mind szóban, mind írásban magabiztos legyen a tudásod (minimum erős középszintű B2, de inkább C1), amelyet nem nyelvvizsgával kell igazolni, hanem a mindennapos gördülékeny alkalmazással.
Nézzük továbbá a remek kommunikációs képességet, empátiát és a segítőkészséget.
- Előny, ha dolgoztál már kereskedelmi szektorban, vagy ügyfélszolgálaton.
Állás, munka területe(i):
- Üzleti támogató központok
- Ügyféltámogatás, Adminisztráció
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése