Viapan Group logo

Ügyféltámogatási specialist

Állás részletei

  • Cég neve

    Viapan Group

  • Munkavégzés helye

    Magyarország,Baranya,Pécs

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Részmunkaidő
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Német középfok
    • Pályakezdő/friss diplomás
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Viapan Group

Ügyféltámogatási specialist

Milyen feladatok várnak?

Szakmai tréningek, béren felüli juttatások (cafeteria, bónuszrendszer), korrekt betanítás, home office lehetőség - ez mind vár arra, aki jelentkezik kapcsolattartónak!

Pécsi, nemzetközi hátterű partnerünkhöz keresünk olyan kapcsolattartókat, akik segítenek a világ legnagyobb szolgáltatói ügyfeleinek, hogy kivételes vásárlói élményt kapjanak.

Jelentkezéseddel részévé válhatsz annak a pezsgő vállalati kultúrának, amelyben jó fej, segítőkész kollégák vesznek körül, és amely cégnél fontosnak tartják a társadalmi felelősségvállalást, valamint a munka-magánélet egyensúlyban tartását.

Az alábbi feladatokat bíznák rád:

  • Neked köszönhetően az ügyfelek tanácsot kapnak a termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatban e-mailben és telefonon.

    • A legjobb tudásod szerint megválaszolod a felmerülő kérdéseket német nyelven.

      • Szükség esetén személyre szabott kreatív megoldást kapnak tőled az ügyfelek.
      • Felelős leszel továbbá a kapcsolódó adminisztrációs feladatokért.

      Milyen feladatok várnak?

      Mi az, amivel várnak Téged a határozatlan idejű szerződésen kívül?

      • Rugalmas munkaidő teljes - vagy részmunkaidős foglalkoztatás (akár heti 20 órától)
      • Családbarát munkahely - személyre szabott munkaidő beosztás

      • Fiatalos, modern, stílusú munkakörnyezet

      • Fizetett betanítás, támogató háttércsapat a betanulást követő időszakban is

      • Fejlődési, előrelépési lehetőség

      • Cafeteria, bónuszrendszer, útiköltség térítés, céges rendezvények
      • Irodai munka, későbbiekben Home Office lehetőség

      Jelentkezz, ha rendelkezel az alábbiakkal!

      Mit nézünk a jelentkezéskor?

      • Számunkra teljesen mindegy az életkorod és a végzettséged is - ami számít az a német nyelvtudás és a felhasználói szintű számítógépes ismeretek.

      • A német nyelvet illetően fontos, hogy mind szóban, mind írásban magabiztos legyen a tudásod (minimum erős középszintű B2, de inkább C1), amelyet nem nyelvvizsgával kell igazolni, hanem a mindennapos gördülékeny alkalmazással.

      • Nézzük továbbá a remek kommunikációs képességet, empátiát és a segítőkészséget.

      • Előny, ha dolgoztál már kereskedelmi szektorban, vagy ügyfélszolgálaton.

      Állás, munka területe(i):

      • Üzleti támogató központok
      • Ügyféltámogatás, Adminisztráció

      Álláshirdetés jelentése