Provident Pénzügyi Zrt. logo

Ügyféltájékoztatási munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    Provident Pénzügyi Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Szeged

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Provident Pénzügyi Zrt.

A Provident Pénzügyi Zrt. Ügyfélkapcsolati területe új munkatársat keres

Ügyféltájékoztatási munkatárs

pozícióba.

A munkakört betöltő munkavállaló kezeli, kivizsgálja és megválaszolja az ügyfélpanaszokat és megkereséseket, kontrollálja a megfelelő korrekciós lépéseket és intézkedik azok végrehajtásáról. Továbbá feladata a levélben és elektronikus úton, bizonyos esetekben telefonon történő kapcsolattartás az ügyfelekkel.

Mi vár Rád a Providentnél?

Stabil és innovatív nemzetközi, de mégis családias környezetben dolgozunk otthonról és az irodából egyaránt. Fontos számunkra a rugalmasság, így a munkarendünk egyensúlyban van a magánéletünkkel. Közösségünk rendkívül összetartó és támogató, bármikor számíthatunk egymásra. Odafigyelünk dolgozóink megbecsülésére, jóllétére, egészségére, melyet széleskörű és Munkatársaink igényeire szabott juttatási csomaggal ismerünk el: egészségbiztosítási szolgáltatás, bónuszrendszer, szakmai képzések, tréningek, belső vállalati programok, sportolási lehetőség.

Amiben számítunk szakértelmedre:

  • Panaszok hátterének feltárása;
  • javaslattétel az ügyek kezelésére;
  • panaszügyek megválaszolása írásban illetve szóban;
  • kapcsolattartás a társaság más szervezeti egységeivel;
  • az érvényben lévő szabályzatok, utasítások, leírások elsajátítása

Amire szükséged lesz a pozíció betöltéséhez:

  • Precíz, pontos és önálló munkavégzés;
  • dinamikus jellem;
  • ügyfélorientált gondolkodásmód;
  • fejlett probléma felismerő és megoldó, valamint konfliktuskezelő képesség (logikus, elemző megközelítés);
  • kiváló írásbeli és szóbeli kommunikációs képesség;
  • mély, átfogó szolgáltatás és folyamatismeret;
  • megbízhatóság szabályok és határidők betartása terén;
  • felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek;
  • legalább középfokú végzettség.
  • Előnyt jelent ügyfélkapcsolati vagy adminisztratív területen szerzett minimum 1 éves tapasztalat.

Amit kínálunk

  • Home office lehetőség, heti 2 nap irodai jelenlét szükséges (Szegeden);
  • cafeteria;
  • mobiltelefon, laptop;
  • teljesítmény alapú havi bónusz lehetőség;
  • stabil munkahely (magyar és nemzetközi szakmai jelenlét);
  • nyitott, jó hangulatú csapat;
  • fejlődési és tapasztalatszerzési lehetőség;
  • professzionális, modern irodai környezet.

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Személyes ügyfélszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat
  • Online ügyfélszolgálat

Álláshirdetés jelentése