ÉMI Építésügyi Minőségellenőrző Innovációs Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság logo

Ügyfélszolgálati vezető

Állás részletei

  • Cég neve

    ÉMI Építésügyi Minőségellenőrző Innovációs Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság

  • Munkavégzés helye

    Szentendre

  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • 3-5 év tapasztalat
    • Főiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • pályázat- és támogatáskezeléssel összefüggő, webes contact és call center (telefonon és emailen zajló ügyfélkiszolgálás) vezetői feladatainak ellátása;
  • ügyfélkiszolgálási folyamatok teljes körű felügyelete;
  • az ügyfélszolgálat eljárásrendjeinek kialakítása, felülvizsgálata, javaslattétel azok módosítására;
  • ügyfélszolgálati munkatársak feladatainak szervezése, nyomonkövetése, ellenőrzése, szakmai és operatív irányítása;
  • teljesítménymenedzsment, folyamatok minőségi mutatószámainak felállítása, ellenőrzése és a szükséges változtatások megfogalmazása és végrehajtása;
  • ügyfélszolgálat belső képzéseinek szervezése és megtartása, a képzési tematika és tartalom összeállítása;
  • ügyfélszolgálati munkatársak fejlesztése, motiválása;
  • az ügyfélszolgálati folyamatok hatékonyságát elősegítő informatikai fejlesztési igények megfogalmazása, azok bevezetésének támogatása;
  • nyilvántartások, kimutatások, beszámolók készítése;
  • az ügyfélszolgálat működésével kapcsolatos egyedi, komplex feladatok ellátása.

Elvárások

  • felsőfokú végzettség;
  • legalább 3 év ügyfélszolgálati területen, contact vagy call centerben szerzett szakmai tapasztalat;
  • legalább 2 év vezetői tapasztalat;
  • gyors reakcióidő, alkalmazkodó képesség;
  • önálló feladatellátás, ad-hoc feladatokra való alkalmasság;
  • igényes, teljeskörű munkavégzésre való törekvés;
  • stressztűrő képesség;
  • hatékony munkaszervezés;
  • szabálykövető hozzáállás;
  • Microsoft Office magabiztos ismerete;
  • jó kommunikációs képesség szóban és írásban;
  • terhelhetőség.

Előnyt jelent

  • 2 évnél több vezetői tapasztalat;
  • pályázatkezelési tapasztalat;
  • államháztartási gyakorlat;
  • gyakorlati HR ismeretek;
  • azonnali munkakezdés.

 

Munkavégzés helye:

  • Szentendre

Amit kínálunk

  • heti 2 nap otthoni munkavégzés;
  • korszerű laptop és mobiltelefon biztosítása;
  • béren kívüli juttatás;
  • barátságos légkör;
  • stabil, hosszú távú munkahely;
  • változatos feladatok;
  • szakmai fejlődési lehetőség.

Céginformáció

Magyarország komplex építő- és építőanyag ipari műszaki értékelő, vizsgáló, ellenőrző, tanúsító, szakértő és innovációs intézménye vagyunk. Értékrendünkben prioritásként szerepel a fenntarthatóság iránti törekvés. Hisszük, hogy a minőségi munkavégzéssel és az innovatív megoldásokkal hatékonyan támogathatjuk az építőipar fejlődését.

60 éve eredményesen működünk, amellyel stabil hátteret tudunk nyújtani munkatársainknak. A folyamatos dinamikus fejlődésünk mellett fontosnak tartjuk, hogy kollégáink korszerű munkakörülmények között, innovatív, modern környezetben, egy energiahatékony épületben dolgozhatnak. Versenyképes bérekkel, kiemelkedő béren felüli juttatásokkal, számos szakmai fejlődési lehetőséget nyújtva ismerjük el a teljesítményt.

Kiemelt színvonalú szolgáltatást nyújtó felkészült mérnökeink, hozzáértő szakembergárdánkba keressük új munkatársunkat a Fejlesztési Igazgatóság Pályázatkezelési területére

Ügyfélszolgálati vezető

pozícióba

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette érdeklődését, úgy „Ügyfélszolgálati vezető” jeligével és bérigény megjelölésével juttassa el részletes szakmai önéletrajzát a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.

Bővebb információért, kérjük, látogasson el honlapunkra.

 

„Tájékoztatjuk a pályázókat, hogy működésünk és üzleti tevékenységünk során az üzleti célok elérése és a minőségi munkavégzés mellett az integritás, az átláthatóság, a nyitottság és a megfelelés kultúrájának biztosítására is fokozott hangsúlyt fektetünk. Társaságunk az MSZ EN ISO 9001, MSZ EN ISO 14001, az MSZ EN ISO/IEC 27001 és az MSZ ISO 37001 szabványok követelményeinek megfelelően kialakított Integrált Irányítási Rendszert működtet. Az Integrált Irányítási Rendszer részét képezi a szervezet folyamatainak és általános irányítási struktúrájának, ezekkel integráltan működik. A minőségirányítási-, a környezetközpontú-, az antikorrupciós és az információbiztonság-irányítási rendszer működtetése Társaságunk számára stratégiai döntés, melynek célja, hogy megfeleljünk a saját, a tulajdonosi, a stratégiailag fontos megbízók és partnerek elvárásainak, a vonatkozó jogszabályi előírásoknak.

A pályázó a pályázat benyújtásával kifejezett hozzájárulását adja az adatkezeléshez azon adatokra vonatkozóan, amelyeket a pályázatában feltüntetett. Az ÉMI Nonprofit Kft., mint adatkezelő az álláspályázatokat az „ADATKEZELÉSI TÁJÉKOZTATÓ (álláspályázatokkal kapcsolatos adatkezelés)” című dokumentumban meghatározott módon kezeli, mely tájékoztató az adatkezelő a honlapján teszi közzé, az Adatvédelem menüpont alatt. Az Adatkezelő fenntartja a jogot, hogy ezt a tájékoztatót egyoldalúan, a jövőre nézve módosítsa. A módosításokról az Érintetteket az Adatkezelő honlapján keresztül tájékoztatja.”


Álláshirdetés jelentése