MARRACH AG logo

Ügyfélszolgálati referens/ Recepciós pácienskoordinátor

Állás részletei

  • Cég neve

    MARRACH AG

  • Munkavégzés helye

    1025 Budapest, Rózsahegy utca 10.

  • Fizetés

    Bruttó 500e - 800e Ft havi bér
    Számolja ki a nettó fizetést bérkalkulátorunkkal! Bérkalkulátor
    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Munkába járás támogatás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
    • Mobiltelefon
  • Elvárások

    • Angol középfok vagy
    • Német felsőfok vagy
    • Francia középfok
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • A klinika operatív ügyintézői, önálló koordinátori feladatainak ellátása. 
  • Telefon- és faxkezelés, levelezés, iktatás. 
  • Árajánlatok és számlák megírása. 
  • Elszámolások vezetése és naprakész karbantartása. 
  • Külföldi partnerek, ügynökök, páciensek klinikai kiszolgáló hátterének, transzfereknek koordinálása. 
  • A szolgáltatás értékesítésének tovább fejlesztésében aktív részvétel. 
  • További üzleti kapcsolatok építése, fejlesztése. A következő országokban szeretnénk terjeszkedni: Svájc, Németország, Franciaország, Olaszország, Oroszország, Norvégia, Dánia, Hollandia, Anglia, Írország. 
  • A közösen megállapított, kitűzött tervek teljesítésében és egy dinamikusan növekvő bevétel elérésében hatékony részvétel 

Elvárások

  • Önálló komplex feladatmegoldó képesség. 
  • Nyitott motivált személyiség, kulturált megjelenés. 
  • német-francia 
    vagy 
  • német-angol 
  • A fenti két variáció közül a német nyelvből felsőfokú szint szükséges szóban és írásban is. Angol vagy francia nyelvből minimum középfokú szinten szükséges a nyelvismeret. 
    A pozíciós betöltéséhez elengedhetetlen feltétel a két nyelv ismerete. 
  • Számítógépes kiváló felhasználói ismeret elengedhetetlen (irodai alkalmazások: levelezés, táblázatszerkesztés, internet, e-mail). 
  • Gyógyturizmusban - különösen ún. fogturizmusban - illetve hasonló területen szerzett tapasztalat,  

Előnyt jelent

  • Meglévő saját külföldi kapcsolatrendszer 
  • Számviteli, pénzügyi, kontrolling ismeretek és gyakorlata  
  • Felsőfokú végzettség 
  • További nyelvismeret, a fent felsoroltakon túl előnyt jelent:  orosz, norvég, dán, holland. 

Amit kínálunk

  • Versenyképes, kiemelkedő szintű, átlátható jövedelmezési rendszer. 
  • Megbeszélés szerint alap + bónusz. 
  • Szükség esetén utazási költség térítése 
  • Otthoni munkavégzési lehetősége (heti 2 nap) 
  • Otthoni munkavégzés esetén laptop és telefon biztosított 
  • Kellemes csapat, kellemes környezet 
  • Parkolás biztosított 

Munkahelyi extrák

  • Parkoló

Jelentkezés módja

A JELENTKEZEM gombra kattintva, kérjük csatolja fényképes önéletrajzát!


Álláshirdetés jelentése