DELEGO CONSULTING Kft. logo

Ügyfélszolgálati munkatárs (telefonos)

Állás részletei

  • Cég neve

    DELEGO CONSULTING Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest VI. kerület

  • Fizetés

    Bónusz
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

A Delego Consulting Kft. Magyarország egyik legdinamikusabban bővülő munkaerő- közvetítő vállalataként teljes körű HR szolgáltatást nyújt partnerei és az álláskeresők részére. Fiatalos csapatunkba munkatársat keresünk a következő pozícióba:

Ügyfélszolgálati munkatárs (telefonos)

(munkaerő-toborzás fizikai területére)

Budapest- VI. kerület

 

TÉGED keresünk, ha TÉNYLEG szeretsz és AKARSZ is telefonálni,

NEM OKOZ GONDOT az egész napos telefonos kommunikáció és SEGÍTENI SZERETNÉL a betelefonáló álláskeresőknek!

HOSSZÚ TÁVON gondolkozol és MEGBÍZHATÓ munkahelyet keresel  -> JELENTKEZZ hozzánk, és legyél egy lendületes csapat része!

Feladatok:

  • Munkavégzéshez szükséges információ elsajátítása, azok folyamatos frissen tartása
  • Bejövő és kimenő hívások fogadása, indítása VCC Live rendszerben (napi 100-120 db hívás)
  • Adatbázisok szűrése, frissítése (kimenő hívások indítása)
  • Álláshirdetésekre jelentkezők tájékoztatása a munkalehetőségekről (telefonon),
  • Munkára jelentkezők részére a legjobb munkalehetőség megtalálása, tájékoztatás a nyitott munkalehetőségekről
  • Munkakörhöz tartozó adminisztratív és helyettesítési feladatok ellátása
  • Toborzási szoftver használata

Amit kínálunk:

  • Tettre kész, vidám, lendületes csapat,
  • Folyamatos, hosszú távú munkalehetőség egy biztos háttérrel rendelkező cégnél,
  • Modern, jól felszerelt munkakörnyezet,
  • Munkád megbecsülése mind erkölcsileg mind anyagilag,
  • Közös csapatprogramok,
  • Új kihívások és lehetőségek
  • Munkád során NEM KELL ÉRTÉKESÍTENI, azonban a munkakör célja a betelefonálók segítése és számukra a legjobb lehetőség megtalálása

Elvárások:

  • Középfokú végzettség
  • Nagyfokú stressz-tűrő képesség, terhelhetőség, monotónia tűrés és rugalmasság
  • Kiváló kommunikációs készség, logikus gondolkodásmód
  • A munkakörre történő kiválasztásnál, az esetleges szakmai tapasztalat mellett a legfontosabb szempont a jelölt hozzáállása
  • Az ideális pályázó az alábbi feltételeknek felel meg:
    • Magabiztos, határozott személyiség, de mindemellett képes az empátiára is kommunikációja során
    • Ügyfélorientált gondolkodásmód jellemzi
    • Adminisztrációja során kritikusan ügyel a pontosságra, precizitásra
    • Munkáját projekt-, feladatszemlélettel végzi, képes a rá bízott feladatokat átfogóan ellátni, a felmerülő problémákat priorizálni és önállóan megoldani.
    • Tud mind csapatban, mind önállóan dolgozni
    • Proaktív, szervező és problémamegoldó személyiség

Előny:

  • Ügyfélszolgálati (személyes vagy telefonos) munkakörben szerzett tapasztalat
  • Toborzásban / kiválasztás területén való jártasság

Jelentkezés módja

Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésedet, kérjük küldd el önéletrajzodat - bérigényed megjelölésével - a "Jelentkezem" gombra kattintva.

 

Munkaerő -közvetítési engedélyszám: 680-3/2012-0900


Álláshirdetés jelentése