Állás részletei
-
Cég neve
IVANICS KFT.
-
Munkavégzés helye
1221 Budapest
-
Egyéb juttatások
- Cafeteria
-
Munka típusa
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Nem kell nyelvtudás
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Feladatok
- A központi ügyfélszolgálatra beérkező hívások fogadása, udvarias, gyors és pontos megválaszolása
- A cég meglévő ügyfeleinek telefonos megkeresése az autók éves, időszakos szervizeivel kapcsolatosan
- Ügyfelek tájékoztatása az aktuális akciókról, szolgáltatásokról
- Beérkező megrendelések, időpont foglalások felvétele, rögzítése, visszaigazolása
- Hívásokhoz kapcsolódó-, valamint egyéb, az ügyfélszolgálati tevékenységgel összefüggő adminisztrációs feladatok ellátása
- Hideg hívás kezdeményezése nem tartozik a feladatok közé
- Felmerülő problémák kezelése
Elvárások
- Minimum középfokú végzettség
- Ügyfélszolgálati tapasztalat
- Felhasználó szintű Microsoft Office ismeretek
- Ügyfél orientált gondolkodás, együttműködési készség
- Kiváló kommunikációs és problémamegoldó képesség
- Önállóság, határozottság
- Pontos, precíz munkavégzés
- Dinamikus, nyitott személyiség
Előnyt jelent
- Autóiparban szerzett tapasztalat
- Idegennyelv ismerete
Amit kínálunk
- Megbízható, stabil szervezeti háttér
- Hosszú távú együttműködés lehetősége
- Változatos, kihívásokkal teli munkakör
- Folyamatosan fejlődő munkafolyamatok
- Éves bónusz
- Béren kívüli juttatás
Céginformáció
Nekünk a legfontosabb az elégedett ügyfél és ehhez te vagy a sikerünk kulcsa
Cégcsoportunk több, mint 30 éves tapasztalattal a háta mögött kiemelkedő szerepet tölt be a hazai jármű értékesítés és az ehhez kapcsolódó szolgáltatások piacán. Küldetésünk, hogy szakértelemmel, szorgalommal, megbízhatóan dolgozzunk a lelkes és elkötelezett kollégáinkkal.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése