BECK AND PARTNERS Kft. logó

Ügyfélszolgálati munkatárs

Állás részletei

  • Cég neve

    BECK AND PARTNERS Kft.

  • Munkavégzés helye

    Hibrid Fejér megye, Székesfehérvár (próbaidő után home office lehetőség)
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Német középfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

content-header
Partnerünk immár 15 éve fejleszti, gyártja és üzemelteti az ipari eszközkiadó automatákat. Jelenleg több mint 5 000 aktív projektjük fut világszerte, 400-nál is több ügyfelüknél, négy kontinensen.

Megoldásaikat egyre szélesebb körben alkalmazzák az egészségügy, az IT és a gyártás területén. A folyamatos fejlesztés és innováció hajtja őket nap mint nap, és új kollégáik számára is biztosítják a hosszú távú szakmai fejlődést.

Ha szívesen csatlakoznál egy dinamikus, támogató csapathoz, várják jelentkezésed az alábbi pozícióba:

ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS
  • Ebben a munkakörben aktívan tartod majd a kapcsolatot ügyfelekkel, akik a világ számos pontjáról kereshetnek meg téged. A feladatod középpontjában a műszaki támogatás, az adminisztrációs folyamatok kezelése és a szerviztevékenységek koordinálása áll. A napi munkád során az alábbi területeken számítanak rád:
  • Garanciális és nem garanciális pótalkatrész-árajánlatok összeállítása, rendelések feldolgozása a vállalatirányítási rendszerben
  • Hibajegyek kezelése, a kapcsolódó adminisztráció elvégzése
  • Hardver- és szoftverproblémák azonosítása, diagnosztizálása
  • Hozzáférési kérelmek és szabályok kezelése
  • Ügyfelekkel való kapcsolattartás magyar, német, esetleg angol nyelven, szóban és írásban
  • Konfigurációk ellenőrzése, javítása
  • Együttműködés a logisztikai, termelési és pénzügyi részlegekkel a rendelések pontos lebonyolítása érdekében
  • Szervizszolgáltatásokhoz kapcsolódó árajánlatok készítése, számlázás-előkészítés
  • Középfokú végzettség
  • Legalább 1–3 év tapasztalat ügyfélszolgálati / vevőszolgálati munkakörben
  • Kommunikációképes német és angol nyelvtudás szóban és írásban (külföldi ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz)
  • MS Office magabiztos használata (különösen Excel, Outlook)
  • Műszaki affinitás vagy alapszintű IT-ismeretek a hardver/szoftver problémák diagnosztizálásához
  • Kiváló kommunikációs készség, empatikus ügyfélkezelés és ügyfélorientált hozzáállás
  • Precíz, pontos munkavégzés és erős adminisztrációs készség
  • Megbízható, felelősségteljes és önálló személyiség, aki ugyanakkor jól tud együttműködni a csapattal
  • Proaktív problémamegoldó gondolkodásmód, rugalmasság és határozott fellépés
  • Stabil, magyar tulajdonú, folyamatosan növekvő vállalat
  • Támogató, családias csapat és inspiráló munkakörnyezet
  • Magas cafeteria juttatás
  • Munkába járási támogatás
  • Szakmai fejlődési lehetőség egy innovatív ipari szegmensben
  • Hosszú távú, stabil munkalehetőség
  • Home office lehetőség próbaidő után
  • Kutyabarát munkahely
  • Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidős
  • Munkavégzés helye: Székesfehérvár (próbaidő után home office lehetőség)
  • Felsőfokú végzettség
  • Angol nyelvtudás
  • Hibajegykezelő rendszer (pl. Jira) vagy vállalatirányítási rendszer (pl. SAP) ismerete
Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.

Álláshirdetés jelentése