Állás részletei
-
Cég neve
BECK AND PARTNERS Kft.
-
Munkavégzés helye
Hibrid • Fejér megye, Székesfehérvár (próbaidő után home office lehetőség) -
Munkaidő, foglalkoztatás jellege
- Teljes munkaidő
- Alkalmazotti jogviszony
- Általános munkarend
-
Elvárások
- Német középfok
- 1-3 év tapasztalat
- Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül.
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.
Állás leírása
Céginformáció
Partnerünk immár 15 éve fejleszti, gyártja és üzemelteti az ipari eszközkiadó automatákat. Jelenleg több mint 5 000 aktív projektjük fut világszerte, 400-nál is több ügyfelüknél, négy kontinensen.
Megoldásaikat egyre szélesebb körben alkalmazzák az egészségügy, az IT és a gyártás területén. A folyamatos fejlesztés és innováció hajtja őket nap mint nap, és új kollégáik számára is biztosítják a hosszú távú szakmai fejlődést.
Ha szívesen csatlakoznál egy dinamikus, támogató csapathoz, várják jelentkezésed az alábbi pozícióba:
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS
Megoldásaikat egyre szélesebb körben alkalmazzák az egészségügy, az IT és a gyártás területén. A folyamatos fejlesztés és innováció hajtja őket nap mint nap, és új kollégáik számára is biztosítják a hosszú távú szakmai fejlődést.
Ha szívesen csatlakoznál egy dinamikus, támogató csapathoz, várják jelentkezésed az alábbi pozícióba:
ÜGYFÉLSZOLGÁLATI MUNKATÁRS
Feladatok
- Ebben a munkakörben aktívan tartod majd a kapcsolatot ügyfelekkel, akik a világ számos pontjáról kereshetnek meg téged. A feladatod középpontjában a műszaki támogatás, az adminisztrációs folyamatok kezelése és a szerviztevékenységek koordinálása áll. A napi munkád során az alábbi területeken számítanak rád:
- Garanciális és nem garanciális pótalkatrész-árajánlatok összeállítása, rendelések feldolgozása a vállalatirányítási rendszerben
- Hibajegyek kezelése, a kapcsolódó adminisztráció elvégzése
- Hardver- és szoftverproblémák azonosítása, diagnosztizálása
- Hozzáférési kérelmek és szabályok kezelése
- Ügyfelekkel való kapcsolattartás magyar, német, esetleg angol nyelven, szóban és írásban
- Konfigurációk ellenőrzése, javítása
- Együttműködés a logisztikai, termelési és pénzügyi részlegekkel a rendelések pontos lebonyolítása érdekében
- Szervizszolgáltatásokhoz kapcsolódó árajánlatok készítése, számlázás-előkészítés
Elvárások
- Középfokú végzettség
- Legalább 1–3 év tapasztalat ügyfélszolgálati / vevőszolgálati munkakörben
- Kommunikációképes német és angol nyelvtudás szóban és írásban (külföldi ügyfelekkel való kapcsolattartáshoz)
- MS Office magabiztos használata (különösen Excel, Outlook)
- Műszaki affinitás vagy alapszintű IT-ismeretek a hardver/szoftver problémák diagnosztizálásához
- Kiváló kommunikációs készség, empatikus ügyfélkezelés és ügyfélorientált hozzáállás
- Precíz, pontos munkavégzés és erős adminisztrációs készség
- Megbízható, felelősségteljes és önálló személyiség, aki ugyanakkor jól tud együttműködni a csapattal
- Proaktív problémamegoldó gondolkodásmód, rugalmasság és határozott fellépés
Juttatások
- Stabil, magyar tulajdonú, folyamatosan növekvő vállalat
- Támogató, családias csapat és inspiráló munkakörnyezet
- Magas cafeteria juttatás
- Munkába járási támogatás
- Szakmai fejlődési lehetőség egy innovatív ipari szegmensben
- Hosszú távú, stabil munkalehetőség
- Home office lehetőség próbaidő után
- Kutyabarát munkahely
- Foglalkoztatás jellege: Teljes munkaidős
- Munkavégzés helye: Székesfehérvár (próbaidő után home office lehetőség)
Előnyt jelent
- Felsőfokú végzettség
- Angol nyelvtudás
- Hibajegykezelő rendszer (pl. Jira) vagy vállalatirányítási rendszer (pl. SAP) ismerete
Jelentkezés módja
Kérjük, pályázatát a jelentkezés gombra kattintva küldje el.
Állás, munka területe(i)
Álláshirdetés jelentése
