MANPOWER Kft. logó

Ügyfélszolgálati csoportvezető

Állás részletei

  • Cég neve

    MANPOWER Kft.

  • Munkavégzés helye

    Budapest
  • Nézze meg a jelentkezők átlag bérigényét!

  • Egyéb juttatások

    • Cafeteria
    • Munkába járás támogatás
    • Egészségbiztosítás
  • Munkaidő, foglalkoztatás jellege

    • Teljes munkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Általános munkarend
  • Elvárások

    • Német felsőfok
    • 1-3 év tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

Feladatok

  • A munkatársak irányítása, támogatása és motiválása a hatékony munkavégzés érdekében
  • A napi munkafolyamatok felügyelete és hatékonyságuk biztosítása
  • Informatikai problémák kezelése, hibajegyek nyitása és a megoldások koordinálása
  • Hívásstatisztikák figyelése, szükség esetén beavatkozás a teljesítmény javítása érdekében
  • Kapcsolattartás nemzetközi partnerekkel, meetingeken való részvétel, visszajelzések és szerződéses elvárások beépítése
  • A csapat munkájának folyamatos minőségellenőrzése és fejlesztése
  • Hibák felismerése, azonnali visszajelzés és támogatás a javításban
  • Projektek nyomon követése, új folyamatok bevezetésének és betanításának koordinálása
  • Havi és napi beosztások elkészítése, az optimális létszám biztosítása

Elvárások

  • Legalább 1 év tapasztalat ügyfélszolgálati csoportvezetői munkakörbe
  • Kiváló kommunikációs és vezetői készségek
  • Minimum C1 szintű német nyelvtudás
  • Műszakos munkavégzés vállalása
  • A napi operatív feladatok hatékony és eredményes koordinálása
  • Képesség a problémák gyors felismerésére és megoldására
  • Konfliktuskezelési tapasztalat
  • Jó szervezési készségek, a munkavállalók napi beosztásának kezelése

Amit kínálunk

  • Versenyképes bérezés
  • Cafeteria és egészségügyi biztosítás
  • Folyamatos szakmai fejlődési lehetőség
  • Stabil, nemzetközi háttérrel rendelkező vállalati környezet
  • Támogató, összetartó csapat

Céginformáció

Partnervállalatunk egy dinamikusan fejlődő, nemzetközi háttérrel rendelkező szolgáltató cég, amely műszaki segélyhívó vonalon működő telefonos ügyfélszolgálati tevékenységet lát el, a nap 24 órájában. A vállalat célja, hogy ügyfelei számára gyors, hatékony és magas színvonalú támogatást biztosítson, legyen szó járműmentésről, technikai segítségnyújtásról vagy logisztikai koordinációról.
Jelenleg Ügyfélszolgálati csoportvezetőt keresünk, aki lelkesedéssel és szakmai elhivatottsággal irányítja a telefonos ügyintézői csapatot, és hozzájárul a szolgáltatás minőségének folyamatos fejlesztéséhez.


Álláshirdetés jelentése