Provident Pénzügyi Zrt. logo

Ügyfélkapcsolati operátor (távmunka)

Állás részletei

  • Cég neve

    Provident Pénzügyi Zrt.

  • Munkavégzés helye

    Országosan bárhonnan pályázható

  • Fizetés

    Bónusz
  • Egyéb juttatások

    • Mobiltelefon
    • Cafeteria
    • Szakmai tréningek
    • Egészségbiztosítás
    • Élet- és balesetbiztosítás
  • Munka típusa

    • Teljes munkaidő
    • Home office
    • Részmunkaidő
    • Alkalmazotti jogviszony
    • Rugalmas munkaidő
  • Biztosított eszközök

    • Laptop
  • Elvárások

    • Nem kell nyelvtudás
    • Nem kell tapasztalat
    • Középiskola
Állás elmentve
A hirdetést eltávolítottuk a mentett állásai közül. Visszavonom
A hirdetés adatait sikeresen elküldte az email címére.

Állás leírása

A Provident Pénzügyi Zrt. új munkatársakat keres

Ügyfélkapcsolati operátor

pozícióba.

 

Miért csatlakozz hozzánk?

  • A Provident nagy múlttal rendelkező, stabil, nemzetközi hátterű vállalat. Cégünk háromszoros legjobb munkahely díjas 2500 munkavállaló véleménye alapján, és ötször nyerte el a Superbrands díjat.
  • Tagja lehetsz egy olyan profi call center csapatnak, amely többször is elnyerte a Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díjat.

 

Mi vár Rád a Providentnél?

  • Stabil és innovatív nemzetközi, de mégis családias környezetben dolgozunk otthonról és az irodából egyaránt. Fontos számunkra a rugalmasság, így a munkarendünk egyensúlyban van a magánéletünkkel. Közösségünk rendkívül összetartó és támogató, bármikor számíthatunk egymásra. Odafigyelünk dolgozóink megbecsülésére, jóllétére, egészségére, melyet széleskörű és Munkatársaink igényeire szabott juttatási csomaggal ismerünk el: egészségbiztosítás, bónuszrendszer, szakmai képzések, tréningek, belső vállalati programok, sportolási lehetőség.

Feladatok:

  • Kimenő és bejövő ügyfélhívások kezelése;
  • A Társaság által nyújtott pénzügyi szolgáltatás (kölcsön) értékesítése, és az ehhez kapcsolódó ügyfélszolgálati feladatok ellátása;
  • TeleSales tevékenység (nincs hideg hívás);
  • Ügyfélelégedettségi kampányokban való részvétel.

Amit várunk tőled:

  • Középfokú végzettség;
  • Rugalmasság a beosztást illetően (délelőtti/ délutáni munkavégzés, illetve minimum havi 1 szombati munkavégzés);
  • Telesales/ call center területen szerzett tapasztalat előnyt jelent;
  • Nyelvtudást nem szükséges
     

Mivel lehetsz nagyon sikeres nálunk?

  • Jó kommunikációs készség;
  • Eredményorientáltság;
  • Magabiztos és határozott fellépés.

Amit kínálunk:

  • Barátságos légkör, elkötelezett, fiatalos és sikerorientált csapat;
  • Kellemes és kulturált munkakörnyezet, változatos munkakör;
  • Alkalmazotti jogviszony (6-8 órás); határozatlan idejű munkaszerződés;
  • Rugalmas munkaidőbeosztás;
  • Otthoni/remote munkavégzés;
  • Motivációs juttatások:
  • kiszámítható, havi eredményeken alapuló bónusz lehetőség
  • csoport verseny - egyedi díjazás, szezonális bónuszok
  • teljesítménytől függően nyereményutazáson való részvétel
  • vállalaton belüli előrelépési lehetőség
  • Cafetéria;
  • Egészség- és életbiztosítás;
  • Alapos betanítás, a betanuláshoz szükséges oktatóanyagok és mentor biztosítása, rendszeres szakmai tréningek;
  • Céges rendezvényeken, csapatépítőn való részvétel;
  • Munkaeszközök biztosítása: laptop, mobiltelefon készülék és hozzá kapcsolódó előfizetői csomag (magáncélra is használható telefon és a mobilinternet).

Állás, munka területe(i):

  • Ügyfélszolgálat, Vevőszolgálat
  • Telefonos ügyfélszolgálat

Jelentkezni lehet a lenti "Jelentkezem" gombra kattintva.